Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenmiddag reed naar huis.
Zat lekker in een flauw bochtje achter een auto, tot ik opeens een shitload aan slik/modder/water/zand over beide banen zag liggen.

Had al het idee: dit gaat spannend worden.....

Gelukkig niks achter me, dus gas los, motor recht en zo recht mogelijk door de bocht heen.
Bochtje andere kant op reed ik ondertussen alweer 50 ipv 90, dus dat ging ook goed.
Maar daarna bleef het vrolijk een bemodderd/be-sliked wegdek voor een kilometertje ofzo.

Thuis maar direct, 0900-8844, ff politie gebeld.
Vanochtend maar niet het risico genomen om te kijken of het schoon was, regen + wind + modder + slik lijkt me geen goeie combo _O-

Zo val je een paar jaar niet, en zo val je twee keer in een half jaar. Ik ben er weer met wat nieuwe littekens vanaf gekomen en ik kan het weer navertellen.
:/ succes met het herstel! Wel echt balen...

Nog een klein rn minder spannend verhaal van mijn kant. Eergisteren reed ik 's avonds in de hoosbui, welke in combinatie met het zwakke avondlicht, een zeer slecht zicht en gladde weg veroorzaakte. Gelukkig was het rustig in Den Haag, dus mijn medeweggebruikers hebben niet voor problemen gezorgd. Waar je echt voor moet vrezen zijn die vele witte wegmarkeringen! Ondanks een paar keer mijn achterband weg te hebben voelen glijden, moest het meest stomme nog komen:
Ik moest snel stoppen op een zebrapad door een nogal domme autobestuurder. Toen ik wat snel weg wilde trekken ging mijn motor echt nauwelijks vooruit, totdat mijn achterwiel opeens van de markering op asfalt kwam -> kleine wheelie op mijn chopper als gevolg :P
Was even schrikken met een glimlach :+
Verder veilig en helemaal verzopen thuisgekomen.

Daar heb ik ook wel eens een blokje voor moeten om rennen ja :P Van die witte besjes, die plop zeggen op het moment van impact _O-

Die besjes groeide vroeger voor mijn huis.. (misschien nog wel, niet echt op gelet :P) Waren leuke tijden ja :Y

Ik draaide pijltjes van krantenpapier :Y
Dat ook maar we mochten niet meer in de tuin verstoppen van mn ouders, sinds mn zusje haar supersoaker in een vrachtwagencabine heeft geleegd.. :/

Nu denk je, levensgevaarlijk! Toen dachten we: rennen!! :+

A1 net. Ik reed 125km/h met heel gezellig een politiemotor achter mij. Daar achter reed weer een VW Scirocco.

De Scirocco had blijkbaar zo veel haast dat de politiemotor ook maar even naar rechts ging om hem er langs te laten. Scirocco geeft extra gas erbij en komt mij met +/- 150km/h inhalen. Politiemotor gaat er rustig achteraan...

1km verder zag ik hoe de Scirocco met een "VOLGEN" achter de motoragent aan mocht richting het tankstation. _O-

Vind het vreselijk irritant om je als 'het-braafste-jongetje-van-de-klas' te gedragen als er politie in de buurt rijdt. Bovenstaande actie was gewoon dom van de automobilist, maar ik kon er wel om lachen _O-

A1 net. Ik reed 125km/h met heel gezellig een politiemotor achter mij. Daar achter reed weer een VW Scirocco.

De Scirocco had blijkbaar zo veel haast dat de politiemotor ook maar even naar rechts ging om hem er langs te laten. Scirocco geeft extra gas erbij en komt mij met +/- 150km/h inhalen. Politiemotor gaat er rustig achteraan...

1km verder zag ik hoe de Scirocco met een "VOLGEN" achter de motoragent aan mocht richting het tankstation. _O-

Vind het vreselijk irritant om je als 'het-braafste-jongetje-van-de-klas' te gedragen als er politie in de buurt rijdt. Bovenstaande actie was gewoon dom van de automobilist, maar ik kon er wel om lachen _O-

ik had ook gister in nijmegen last van een witte scirocco die was het niet eens dat ik tussen de auto's doorreed bij stoplichten bij de 2e stoplichten zat ie tegen me achterband aan dus ik motor op de standaard, afgestapt en op zijn raam geklopt en roepen dat ie normaal moet doen maar deed natuurlijk niet open, dus ik woedend en geef een flinke trap tegen zijn velgen aan en toen kwam het petje wel naar buiten toe, zeggen dat ik niet tegen zijn auto mag schoppen, ik zei jij rijd met jouw auto tegen mijn motor aan dus ik schop tegen jouw velg aan we staan gelijk, ik spring op de motor en ga dervandoor.

daarna nog dik 10KM last gehad van die scirocco en uiteindelijk afgeschud toen ik een parkeerterrein op schoot tussen wat hekken door, gaat die gast speciaal een kaartje kopen en komt naar me toe gereden, ik bedenk me niet en vertrek door mijn ingang weer van het parkeerterrein af :P hij moest eerst betalen voor hij eraf kon dus daar was ik ook weer van af, en ik kon weer rustig aan verder naar huis toe rijden.

wat een klojo was dat kunnen het gewoon niet hebben dat je met een motor lekker tussen het verkeer door kunt rijden, jaloers denk ik :)

ik had ook gister in nijmegen last van een witte scirocco die was het niet eens dat ik tussen de auto's doorreed bij stoplichten bij de 2e stoplichten zat ie tegen me achterband aan dus ik motor op de standaard, afgestapt en op zijn raam geklopt en roepen dat ie normaal moet doen maar deed natuurlijk niet open, dus ik woedend en geef een flinke trap tegen zijn velgen aan en toen kwam het petje wel naar buiten toe, zeggen dat ik niet tegen zijn auto mag schoppen, ik zei jij rijd met jouw auto tegen mijn motor aan dus ik schop tegen jouw velg aan we staan gelijk, ik spring op de motor en ga dervandoor.

daarna nog dik 10KM last gehad van die scirocco en uiteindelijk afgeschud toen ik een parkeerterrein op schoot tussen wat hekken door, gaat die gast speciaal een kaartje kopen en komt naar me toe gereden, ik bedenk me niet en vertrek door mijn ingang weer van het parkeerterrein af :P hij moest eerst betalen voor hij eraf kon dus daar was ik ook weer van af, en ik kon weer rustig aan verder naar huis toe rijden.

wat een klojo was dat kunnen het gewoon niet hebben dat je met een motor lekker tussen het verkeer door kunt rijden, jaloers denk ik :)

vind dat je nog beheerst hebt gedaan, als mensen expres tegen me aanrijden dan ga ik toch proberen autosleuteltjes in de sloot te gooien (of iets in die strekking) :]

vind dat je nog beheerst hebt gedaan, als mensen expres tegen me aanrijden dan ga ik toch proberen autosleuteltjes in de sloot te gooien (of iets in die strekking) :]

daar schijn je files van te creëren :P paar jaar terug in groningen immers gebeurd een boze motorrijder die sleutels uit een auto pakt en weggooit :P dikke file toen, ik vond het echt een dikke klojo in die scirocco, volgende keer ist spiegel eraf ;)

daar schijn je files van te creëren :P paar jaar terug in groningen immers gebeurd een boze motorrijder die sleutels uit een auto pakt en weggooit :P dikke file toen, ik vond het echt een dikke klojo in die scirocco, volgende keer ist spiegel eraf ;)

das idd ook niet handig, een file creëeren, maar ik zou wel moeite met m'n zelfbeheersing hebben... vind het echt niet kunnen dat je expres tegen iemand aanrijdt...

het is ook echt van de zotten, en dan rijd ik nog maar een 1,5 week op de motor :P dus zal zien hoe vaak dit nog voorkomt

Had 'ie geen zwarte streep meer achterop zijn witte Sirocco staan? Die was namelijk van de zijkant van mijn laars toe hij zich tussen mij een een andere auto door wilde wurmen. Toen maar even afgezet op het achterspatbord :+

Was het een witte?

nee had wel het bestuurderskant raam kapot ik heb de achterkant niet echt goed bekeken, volgende keer spiegel eraf roppen, of deuk in motorkap :)

Petjes...

Je hebt het idd beheersd gedaan. Als het aan mij lag en het was zover gekomen had die wel een stukje hard plastic van een motorrijder gevoeld.

nee had wel het bestuurderskant raam kapot ik heb de achterkant niet echt goed bekeken, volgende keer spiegel eraf roppen, of deuk in motorkap :)

gaat wel beetje ver voor 't aantikken van je achterband.... maar kan me er wat bij voorstellen... ik heb nu na (nog maar) 4500 km op de motor nog niet zoveel geks meegemaakt, behalve dan de automobilisten die me proberen te vermoorden door niet te kijken en gewoon te gaan, maar nog niet bewust te kijken en toch doorrijden :P

*O* petjes

Ik heb ook nog ergens een Nike air pet liggen. Droeg het wel zo'n 8 jaar geleden, dus verbaasde me dat ik die nog heb liggen.

Ik ga denk ik petjes op motor introduceren _O-

*O* petjes

Ik heb ook nog ergens een Nike air pet liggen. Droeg het wel zo'n 8 jaar geleden, dus verbaasde me dat ik die nog heb liggen.

Ik ga denk ik petjes op motor introduceren _O-

Belgische motorrijder met een pet op wordt aangehouden door de NL-Politie.
Politie vraagt, meneer, waarom heeft u een pet op in plaats van een helm?

Allez, zegt de belg, dat zal ik u eens vertellen.
Ik kocht 10 helmen van verschillende soorten.
Deze heb ik stuk voor stuk van 10 hoog naar beneden gegooid en deze gingen allemaal kapot.
Tot ik deze pet naar beneden gooide, die bleef heel, dus dat leek mij veel veiliger dan die helmen die zo kapot vallen!

Wat klopt hier niet?

- Je klopte op zijn raam wat al kapot was?
- Zo'n beetje elke slagboom die ik ken gaat binnen 10 minuten na binnenkomst nog open zonder te moeten betalen. Of was dit zo'n variant met muntjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan