Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een gruwelijke, primitief beestachtige hekel aan witte bedrijfswagen busjes. Bijv die van een stucadoorsbedrijf, schilders, timmerlieden en dergelijke. *stereotype aan* Deze ventjes zijn bijna altijd twintigers, hebben een grote bek, zijn ontzettend ongeduldig, aggresief, zitten te bellen met hun vriendin, hebben altijd geld tekort terwijl ze een pakje per dag oproken, halen de meest nekbrekende toeren uit in hun bedrijfswaggel op de weg zoals voordringen, afsnijden, bumperkleven, afslaan zonder knipper, racen met motoren, voorrang nemen (nooit geven), asociaal parkeren, draaien altijd afgrijselijke kut hardstyle en veel te hard, nul respect voor andere weggebruikers, nep diamant oorbelletjes, bontkraag jassen, ga zo maar door. *stereotype uit*

.....

ha, de fameuse "White Van Man"

Wit of niet,
meestal staat er een bedrijfsnaam op. Ik heb al enkele keren contact opgenomen met zo'n bedrijf over irritant gedrag en forse verkeersovertredingen.Kreeg meestal een bedankje en ze vertelden dat ze actie gingen ondernemen.

Wit of niet,
meestal staat er een bedrijfsnaam op. Ik heb al enkele keren contact opgenomen met zo'n bedrijf over irritant gedrag en forse verkeersovertredingen.Kreeg meestal een bedankje en ze vertelden dat ze actie gingen ondernemen.
foei!

Busje = opletten
Twee of meer busjes = extra opletten
Twee of meer busjes van hetzelfde bedrijf = zo ver mogelijk uit buurt zien te geraken HOE DAN OOK

Zowiezo, busje is of afstand of snel doorrijden. Je weet nooit wat ze gaan doen of willen doen en doordat het een busje is zie je geen drol wat er voor hem gebeurd.

Ik werk op een woonvorm voor mensen met een autistische stoornis.
Komt er gister een naar me toe :" het word koud 's avonds hè!"
( ik werk vaak tot half elf)
Dat ben ik met hem eens maar hoezo dat ineens?
" ik hoor je vaak langer doorstarten en de choke zit erop! "

Meneer heeft géén rijbewijs, nooit ook maar een brommer gehad maar dat hoort ie vanuit zijn bed!

Héérlijk volk, écht!

En een goed oog/oor voor details.

Glibber glibber op de eerste rotonde.. nog 210 km te gaan. Ben maar omgedraaid voor een weekendje binnen blijven :+

Gisteren nog een aardige vrachtwagen chauffeur tegen gekomen op de A59 ter hoogte van Knooppunt Hooypolder. Altijd drama daar met die stoplichten en hij gaf een mooie zwieper aan het stuur zodat ik er mooi tussendoor kon!
Komt niet vaak voor dat chauffeurs dat doen, maar wel erg fijn dat.

Dat had ik vandaag ook, sterker nog..

Reed op de N3, richting Breda/Rotterdam/
Bij het kruispunt boven de A16 staat het altijd vast en rond half 6/6 uur is die stoplichtfile zo maar een kilometertje lang.
Normaal gesproken kan ik wel aardig door rijden, maar vandaag was volgens mij iedereen in een goede vrijdagmiddag bui ofzo.

Niemand blokkeerde de weg, sommige auto's maakte ruimte (meer dan normaal) en 3 vrachtwagens achter elkaar gingen allemaal half over de vluchtstrook staan om ruimte te maken *O*

Dat had ik vandaag ook, sterker nog..

Reed op de N3, richting Breda/Rotterdam/
Bij het kruispunt boven de A16 staat het altijd vast en rond half 6/6 uur is die stoplichtfile zo maar een kilometertje lang.
Normaal gesproken kan ik wel aardig door rijden, maar vandaag was volgens mij iedereen in een goede vrijdagmiddag bui ofzo.

Niemand blokkeerde de weg, sommige auto's maakte ruimte (meer dan normaal) en 3 vrachtwagens achter elkaar gingen allemaal half over de vluchtstrook staan om ruimte te maken *O*

Als jij daar vaak rijd, gaat het nooit lang duren voor ik je ga spotten, sta bijna dagelijks met het lease-blik in die file :r

Wit of niet,

Een aantal van mijn oud collega's (een NDT bedrijf) reden ook vaak zo beroerd, ik had gelukkig een Caddy ;), en als er weer eens een klacht binnen kwam, overigens ook vaak onterecht, kregen ze altijd serieus op hun flikker, er werd zelfs gedreigd dat ze geen bus meer mochten besturen!

5 dagen in de week, minimaal :W

En ik rijd 5 dagen in de week of op de zwarte Z750 of in een gifgroene ( BRING Zwijndrecht) Caddy over de A16 :).

Bekend, Bring? (Logistiek bedrijf)

Om on-topic te blijven, vanochtend nog ff stukje gereden. Golf 6 GTI afgeladen met petjes ging naast me rijden op de A59, zaten met zijn allen te kijken.
Dus blijven ze naast me rijden en toeteren ze.. geeft ie flink gas.. ik dacht :W.
Dus ze hadden hun lolletje niet. Even later rijden ze gewoon rechts en ga ik naast ze rijden, terug naar zn 3 en er voorbij geknald. :W :W
Kon me toch niet beheersen *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan