Je was me voor.dus je bent autistisch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je was me voor.dus je bent autistisch
Ach, zijn we uiteindelijk niet allemaal autistisch?dus je bent autistisch
Ik heb een gruwelijke, primitief beestachtige hekel aan witte bedrijfswagen busjes. Bijv die van een stucadoorsbedrijf, schilders, timmerlieden en dergelijke. *stereotype aan* Deze ventjes zijn bijna altijd twintigers, hebben een grote bek, zijn ontzettend ongeduldig, aggresief, zitten te bellen met hun vriendin, hebben altijd geld tekort terwijl ze een pakje per dag oproken, halen de meest nekbrekende toeren uit in hun bedrijfswaggel op de weg zoals voordringen, afsnijden, bumperkleven, afslaan zonder knipper, racen met motoren, voorrang nemen (nooit geven), asociaal parkeren, draaien altijd afgrijselijke kut hardstyle en veel te hard, nul respect voor andere weggebruikers, nep diamant oorbelletjes, bontkraag jassen, ga zo maar door. *stereotype uit*
.....
foei!Wit of niet,
meestal staat er een bedrijfsnaam op. Ik heb al enkele keren contact opgenomen met zo'n bedrijf over irritant gedrag en forse verkeersovertredingen.Kreeg meestal een bedankje en ze vertelden dat ze actie gingen ondernemen.
sowieso schrijf je zoZowiezo, busje is of afstand of snel doorrijden. Je weet nooit wat ze gaan doen of willen doen en doordat het een busje is zie je geen drol wat er voor hem gebeurd.
Ik werk op een woonvorm voor mensen met een autistische stoornis.
Komt er gister een naar me toe :" het word koud 's avonds hè!"
( ik werk vaak tot half elf)
Dat ben ik met hem eens maar hoezo dat ineens?
" ik hoor je vaak langer doorstarten en de choke zit erop! "
Meneer heeft géén rijbewijs, nooit ook maar een brommer gehad maar dat hoort ie vanuit zijn bed!
Héérlijk volk, écht!
Ach, zijn we uiteindelijk niet allemaal autistisch?
zo had ik het nog niet gezien.Haha er komen inderdaad altijd mooie verhalen uit die richting.
Koop geen fles shampoo "voor droog haar" want dat wordt heel anders begrepen...
begin ik zowat aan mn 2e ontbijt, man jij werkt zo als we zeggen in de middagdienst.Rij tussen 7 en half 8, denk dat de meeste dan nog slapen of aan het ontbijten zijn
begin ik zowat aan mn 2e ontbijt, man jij werkt zo als we zeggen in de middagdienst.
Gisteren nog een aardige vrachtwagen chauffeur tegen gekomen op de A59 ter hoogte van Knooppunt Hooypolder. Altijd drama daar met die stoplichten en hij gaf een mooie zwieper aan het stuur zodat ik er mooi tussendoor kon!
Komt niet vaak voor dat chauffeurs dat doen, maar wel erg fijn dat.
Dat had ik vandaag ook, sterker nog..
Reed op de N3, richting Breda/Rotterdam/
Bij het kruispunt boven de A16 staat het altijd vast en rond half 6/6 uur is die stoplichtfile zo maar een kilometertje lang.
Normaal gesproken kan ik wel aardig door rijden, maar vandaag was volgens mij iedereen in een goede vrijdagmiddag bui ofzo.
Niemand blokkeerde de weg, sommige auto's maakte ruimte (meer dan normaal) en 3 vrachtwagens achter elkaar gingen allemaal half over de vluchtstrook staan om ruimte te maken
Als jij daar vaak rijd, gaat het nooit lang duren voor ik je ga spotten, sta bijna dagelijks met het lease-blik in die file
mieren neuken doe je zo
wist ik even kijken hoelang het duurdeNee miereneuken bevat geen spatie!
Nee mierenneuken bevat geen spatie!
Wit of niet,
meestal staat er een bedrijfsnaam op. Ik heb al enkele keren contact opgenomen met zo'n bedrijf over irritant gedrag en forse verkeersovertredingen.Kreeg meestal een bedankje en ze vertelden dat ze actie gingen ondernemen.
wist ik even kijken hoelang het duurde
5 dagen in de week, minimaal