Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
afgelopen zondag nieteens?
nuja, laatste kans om hun ballen te tonen he ;)

Laatst bewerkt:
Gisteren nog wat raars meegemaakt.
Staan bij het stoplicht twee motorrijders, 1tje links en 1tje rechts. Het was al ruime tijd groen maar ze trokken zo langzaam op dat het leek alsof ze stil stonden.

Ik ben er met een klein snelheidsverschil maar langs gegaan, we zijn toch geen automobilisten!?
Hoorde de rechter nog iets roepen over "achterlijk gedrag"ofzo.

Oja gisteren.. nou ja, het gebeurde mij niet, maar een collega-motorrijder. We stonden samen bij het stoplicht, hij links, ik rechts. Groen, we trokken flink op, en ineens schiet een of andere mafketel op een SS hem nog eens links voorbij |( Achterlijk gedrag :N

Laatst bewerkt:
maar waarom zo'n haast op weg naar de winterstalling?

Staan bij het stoplicht twee motorrijders, 1tje links en 1tje rechts. Het was al ruime tijd groen maar ze trokken zo langzaam op dat het leek alsof ze stil stonden.

Ik ben er met een klein snelheidsverschil maar langs gegaan, we zijn toch geen automobilisten!?

relnicht })

Gisteren kwam er een mercedes amg voorbij kakken.
Man wat is dat snel spul.

Ik zat en bleef achter hem, maar toch he, het ging heul heul heul hard.
Verbaasde mij wel hoeveel pk's dit had. De sv1000s hield het net bij.

Dit verhaal is niet echt recent meer maar is zeker wel de moeite waard om te vertellen...

Zit op de A1 vanaf Utrecht ter hoogte van afslag Blaricum in de rechterbaan op de motor. Geen haast ben gewoon lekker kilometers aan 't rollen. Komt een petje met zijn sletje in een golfje heel dicht achter me rijden. Ik zie in me spiegel en maak een beleefd gebaar om a.u.b. wat meer afstand te houden. Vent komt op de afslagstrook naast me rijden met dezelfde snelheid een geeft me een blik van *wat denk je nou? Dat ik naar zo'n loser als jij ga luisteren?*

Kneus kijkt niet voor zich en beukt met zijn linkerkant tegen de vangrail, en wordt vervolgens gedwongen door de kromming van de vangrail om de bocht te maken en de afslag te nemen. Ik heb in tijden niet meer zo dubbel gelegen en was tegelijkertijd best geschokt. Die vent zal behoorlijk wat blikschade hebben gehad. Krijg je ervan als je kapsones hebt in het verkeer *O*

*O* *O* *O*

pardon

8-) Altijd dankbaar, zo'n omdraai-post :P Kijk, als het MIJ was overkomen, had ik gezegd: mwoah, zou kunnen.. mijn 650cc 1 cilinder komt, zelfs als ik mijn best doe, in vergelijking met een SS amper van z'n plaats :X Maar mijn medestander reed op een 1200 Beemer, en die willen best wel.. nee ik schrik niet snel, en vind zeker voor motorrijders niet gauw iets gek.. maar deze vond ik net effe over de grens :X

maar waarom zo'n haast op weg naar de winterstalling?

Over generaliserende grappen gesproken..........

Gezapig optrekken hoort bij een Prius, niet bij motorrijden!

Zeker niet als je dit weet......

8-) Altijd dankbaar, zo'n omdraai-post :P Kijk, als het MIJ was overkomen, had ik gezegd: mwoah, zou kunnen.. mijn 650cc 1 cilinder komt, zelfs als ik mijn best doe, in vergelijking met een SS amper van z'n plaats :X
:?

ohja, jij heb zo'n moderne van 200 kg met vijf kleppen :z

;)

Laatst bewerkt:
Het is duidelijk weer "ik ben boer dus pleur ik met mijn trekker lekker de weg vol bagger" tijd. :(
Laat ze lekker de banden afspuiten voordat ze de weg onder kleien. Ik ben nu niet echt op mijn best als ik weer eens door die klei brokken over de weg glibber.

Dus je weet het, en toch ga je er rijden?

En die boer die moet maar......
Die boer zorgt voor eten, dat vind ik toch iets belangrijker dan iemand die zeurt dat ie in een bepaald seizoen niet lekker over een polderweg kan hobbelen.

En wie was er eerder? ;)

:?

ohja, jij heb zo'n moderne van 200 kg met vijf kleppen :z

;)
4 want m'n achterklepje ben ik eens verloren -O-

Naja 0-100 in zo'n 5,5 sec geloof ik. In vergelijking met een SS is dat niks natuurlijk. Auto's willen zich nog wel eens laten misleiden ;)

Laatst bewerkt:
Kneus kijkt niet voor zich en beukt met zijn linkerkant tegen de vangrail, en wordt vervolgens gedwongen door de kromming van de vangrail om de bocht te maken en de afslag te nemen. *O*

_O- _O- _O- *O* Geweldig! En nu de koffie van mn beeldscherm halen

relnicht })

Gisteren kwam er een mercedes amg voorbij kakken.
Man wat is dat snel spul.

Ik zat en bleef achter hem, maar toch he, het ging heul heul heul hard.
Verbaasde mij wel hoeveel pk's dit had. De sv1000s hield het net bij.
Is dat misschien die knakker die perse een 1000cc moet om bij de grote jongens te horen? :+ Yakups ofzo?

Die boer zorgt voor eten, dat vind ik toch iets belangrijker dan iemand die zeurt dat ie in een bepaald seizoen niet lekker over een polderweg kan hobbelen.
In Zwiterland is een wet die bepaalt dat boeren alleen met schone banden op de weg mogen, die borstelen dus de banden van hun trekker voordat ze de weg op draaien. Kleine moeite toch?

Dit verhaal is niet echt recent meer maar is zeker wel de moeite waard om te vertellen...

Zit op de A1 vanaf Utrecht ter hoogte van afslag Blaricum in de rechterbaan op de motor. Geen haast ben gewoon lekker kilometers aan 't rollen. Komt een petje met zijn sletje in een golfje heel dicht achter me rijden. Ik zie in me spiegel en maak een beleefd gebaar om a.u.b. wat meer afstand te houden. Vent komt op de afslagstrook naast me rijden met dezelfde snelheid een geeft me een blik van *wat denk je nou? Dat ik naar zo'n loser als jij ga luisteren?*

Kneus kijkt niet voor zich en beukt met zijn linkerkant tegen de vangrail, en wordt vervolgens gedwongen door de kromming van de vangrail om de bocht te maken en de afslag te nemen. Ik heb in tijden niet meer zo dubbel gelegen en was tegelijkertijd best geschokt. Die vent zal behoorlijk wat blikschade hebben gehad. Krijg je ervan als je kapsones hebt in het verkeer *O*
_O-

In Zwitserland is een wet die bepaalt dat boeren alleen met schone banden op de weg mogen, die borstelen dus de banden van hun trekker voordat ze de weg op draaien. Kleine moeite toch?

In Nederland is die wet er niet omdat Nederlandse klei heel iets anders is dan Zwitserse grond.
Ooit geprobeerd dikke vette klei van je banden te borstelen?
Dat lukt niet met een borstel dus is er al een spuitinstallatie nodig.
Laten we met het eeuwige gezeik die boer daartoe verplichten, kun je daarna genieten van het gezeik van je vrouw dat de prijs van alle landbouwproducten toch zo omhoog gaat.

Geregeld lijken motorrijders toch verdacht veel op wielrenners......

In Zwiterland is een wet die bepaalt dat boeren alleen met schone banden op de weg mogen, die borstelen dus de banden van hun trekker voordat ze de weg op draaien. Kleine moeite toch?
Is in nederland bij mijn weten ook dat ze verplicht zijn hun banden schoon te maken?

Laatst bewerkt:
In Nederland is die wet er niet omdat Nederlandse klei heel iets anders is dan Zwitserse grond.
Ooit geprobeerd dikke vette klei van je banden te borstelen?
Dat lukt niet met een borstel dus is er al een spuitinstallatie nodig.
Laten we met het eeuwige gezeik die boer daartoe verplichten, kun je daarna genieten van het gezeik van je vrouw dat de prijs van alle landbouwproducten toch zo omhoog gaat.

Geregeld lijken motorrijders toch verdacht veel op wielrenners......

Al die boeren die sowieso al met ons geld de kost verdienen, bedoel je? Want al die boeren zijn gesubsidieerd. Als er vrije marktwerking wordt toegepast zijn er morgen geen boeren meer in Nederland.

Al die boeren die sowieso al met ons geld de kost verdienen, bedoel je? Want al die boeren zijn gesubsidieerd. Als er vrije marktwerking wordt toegepast zijn er morgen geen boeren meer in Nederland.

kun je nagaan!
Gewoon ff slikken dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan