Wegmisbruiker
If things don't go right, go left.
- 26 jun 2005
- 31.071
- 2.348
Sommige mensen moeten ze ook nooit een rijbewijs geven gewoon..........
Och, dan mag ik 'm ook inleveren.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sommige mensen moeten ze ook nooit een rijbewijs geven gewoon..........
Voor de volgende keer.
Behalve als ik echt ver wil rijden bedenk ik pas on the fly waar ik heen wil.
Daardoor had ik wel een rotonde die ik helemaal rond ging, terwijl je er alleen maar rechtdoor mee kan als andere afslag, vanaf dat pund is die agent mij gaan volgen. En ook echt bewust verschillende wegen mij gevolgd, want ik had echt geen logische route om uberhaupt bij de dijk te komen.
Dat onbeperkt examen doen tot je een keer slaagt is iets wat ik nooit gesnapt heb. Het halen van je rijbewijs is niet een of ander recht waar iedereen maar over moet kunnen beschikken. Er is een examen voor bedacht, en als je dat examen niet haalt na de achtste keer plus bijbehorende extra lessen, dan ben je niet goed genoeg en dan houdt het op.
Gelijk dat file probleem ook opgelost
Het is duidelijk weer "ik ben boer dus pleur ik met mijn trekker lekker de weg vol bagger" tijd.
Laat ze lekker de banden afspuiten voordat ze de weg onder kleien. Ik ben nu niet echt op mijn best als ik weer eens door die klei brokken over de weg glibber.
Dat onbeperkt examen doen tot je een keer slaagt is iets wat ik nooit gesnapt heb. Het halen van je rijbewijs is niet een of ander recht waar iedereen maar over moet kunnen beschikken. Er is een examen voor bedacht, en als je dat examen niet haalt na de achtste keer plus bijbehorende extra lessen, dan ben je niet goed genoeg en dan houdt het op.
ik had harde tepels op de brommert.
Frisjes!
edit: note to self, het is truien weer
Op de terugweg van diezelfde toertocht op de weg tussen Amersfoort en Soest, een semi bestelbusje (Ford Fusion of iets dergelijks), op twee meter van mijn achterband. ik heb me omgedraaid en via gebaar de bestuurder uitgenodigd om bij mij achterop plaats te nemen. Hij wiegerde en heeft de rest van de weg op afstand mij gevolgd.
ik was bijna een vrouw..Je bent een man, dus TMI
.... als ik in 't weekend een stukkie ga rijden kom ik op dezelfde afstand 10x zoveel clowns tegen die alleen al moeite hebben met binnen de lijntjes rijden...
Met harde tepels.. in dat gevalik was bijna een vrouw..
Het is duidelijk weer "ik ben boer dus pleur ik met mijn trekker lekker de weg vol bagger" tijd.
Laat ze lekker de banden afspuiten voordat ze de weg onder kleien. Ik ben nu niet echt op mijn best als ik weer eens door die klei brokken over de weg glibber.
Vandaag wel iets raars meegemaakt. Ik op de moto naar mijn studie. Het terrein van de school wordt gedeeld met een uitvaartcentrum direct naast ons. Ik kom buiten en wil op stappen. Zie ik tot mijn verbazing dat er een bloemenkrans om m'n motor hangt met de tekst: " Rust in vrede Mitchell" ( wat ook mijn naam is) . 10 minuten later komt de uitvaartverzorger aanhollen"ohw, sorry meneer. ik legde de krans even op uw zitje, want ja die krans erg kewtsbaar blablabla.. Ik maakte er verder geen probleem van, maar verzochte meneer wel vriendelijk om in het vervolg geen bloemenkranzen op mijn motor te leggen als ze voorzien zijn van mijn naam
Ik ging uiteindelijk met langzamer tempo en een gemengd gevoel naar huis.
Helemaal waar. Als je zakt mag je het een keer overdoen. En als je dan weer zakt, mag je staatsexamen doen. En als je daarvoor zakt, mag je geen examen meer doen. Of alleen na tig lessen. Of alleen na een speciale cursus voor mensen die niet kunnen rijden. Of alleen na tig jaar.Dat onbeperkt examen doen tot je een keer slaagt is iets wat ik nooit gesnapt heb. Het halen van je rijbewijs is niet een of ander recht waar iedereen maar over moet kunnen beschikken. Er is een examen voor bedacht, en als je dat examen niet haalt na de achtste keer plus bijbehorende extra lessen, dan ben je niet goed genoeg en dan houdt het op.
Die zijn het ergste, die kleine autootjes die er ook echt als een koektrommel uit zien.met hun vierkantige auto