Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
slecht rijgedrag is 1 ding, maar als iemand van z'n fiets valt heb je toch gewoon een Artikel 5 te pakken?
Als je gelijk moest aftikken ben je genaaid ja
Niet stoppen voor stopstreep bij een verkeerslicht staat gelijk aan door rood rijden.
Je bent immers niet voor de stopstreep tot stilstand gekomen, dus door rood gereden.
Dat je daarmee het kruispunt niet bent overgestoken doet niets af aan het feit dat.....
Het kan zijn dat het inmiddels is veranderd, maar in 1994 was het nog wel zo.
Of ik ben toen gruwelijk in de maling genomen, dat kan ook.
Niet stoppen voor de stopstreep is niet stoppen voor de stopstreep.
Door rood rijden is het volledig passeren van de stopstreep.
Het verschil is -grofweg- je achterwiel(en).
Maar ja, (motor)scooters gedragen zich hier ook anders dan 'echte' motorrijders (hapt u maar).
Gisteren in de avond was ik nog een stukje aan het rijden. Zie ik voor mij een politiebusje rijden, niks aan de hand. Vervolgens nader ik het stoplicht met voor mij een treuzelaar. Het stoplicht staat al enkele seconden op rood en de treuzelaar rijdt gewoon lekker door, het politiebusje staat naast mij...
Dus maak ik ruimte voor de politie (die zijn immers je beste vrienden) om de achtervolging in te zetten, helemaal niks dus.
En als klap op de vuurpijl staat er op de rechter rijstrook nog een ongeduldige muts die voor dat het groen is alvast even doorrijdt. Weer wekt dit geen interesse van de politie.
halve minuut later springt het een keer op groen en nog gaat de politie er niet op af, ze slaan zelfs gewoon rechtsaf naar het politiebureau. Waarschijnlijk zat de diensttijd er ruimschoots op en hadden ze geen zin om ook nog maar iets te doen. Ik vind het nogal een gevaarlijke kruising met taxi's, bussen en studenten om deze mensen er niet voor te bekeuren...Maarja, wie ben ik!
Ik snap er niks meer van.
neger tot vijf mentaliteit?
kan het alleen maar toejuigen.
Nee, alle Nederlandse scooterrijders gedragen zich hier allemaal correct in het verkeer. Net zoals alle automobilisten en de "gewone" motorrijders.
Ik zou emigreren.
Maarja, wie ben ik!
Daarbij is het mijn ervaring dat mensen in politiebusjes geen ijverige schrijvers zien.
Die mensen kunnen gewoon op kenteken een bekeuring krijgen. Da's veel makkelijker.
Daarbij is het mijn ervaring dat mensen in politiebusjes geen ijverige schrijvers zien. Die rij ik meestal gelijk waar met een beleefde overschrijding van de maximumsnelheid in en daar heb ik nog nooit wat van gehoord of gezien.
Die mensen kunnen gewoon op kenteken een bekeuring krijgen. Da's veel makkelijker.
Daarbij is het mijn ervaring dat mensen in politiebusjes geen ijverige schrijvers zien. Die haal ik meestal gelijk waar met een beleefde overschrijding van de maximumsnelheid in en daar heb ik nog nooit wat van gehoord of gezien
"ja meneer agent, ik weet dat dat niet mag, maar mijn voorband is lek, en ik heb geen reservewiel, dus dan kan ik toch niet anders?"Gewoon op je achterwiel verder toch?
snoep hond moederneukerNeger top 5 mentaliteit?
Da shizzle, yo!