Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

In Belgique zwaaien ze allemaal :] Tenminste, zo lijkt het. Ook de HD rijders steken toch vrijwel zonder uitzondering het handje uit :W
 
Baarden zijn voor godsdienstfanaten.
Daar kom ik er dan heel wat van tegen overal waar ik kom, terwijl verreweg de meeste mensen zich toch behoorlijk gedragen. Zelfs de koning laat zijn baard staan, maar van hem is niet bekend dat hij bijzonder of zelfs fanatiek godsdienstig is.
 
T uitzicht bestaat alleen nog maar uit distributiecentra of mcdonalds en andere pulp ,
en de autos lijken allemaal op elkaar ,dus dat wordt m ook niet

-O-

Hier een nietzwaaier *O*

Alleen maar omdat er op dat tijdstip nog geen andere motorrijders zo gek zijn om op de motor te stappen onderweg zijn :+
 
Ik probeer al jaren op te houden met zwaaien, maar dat lukt me niet goed omdat ik al zo lang motorrijd.
 
Er stond naar huis toe bij m'n werk vandaan zoveel wind dat ik de saaie eenbaansweg maar heb gepakt ipv het bochtige dijkje. Helaas was het op die eenbaansweg zo druk dat ik over een rit van 20 minuten een half uur heb gedaan. Al had ik het dijkje gepakt dan had ik 90% van al die drukte vermeden.
 
Als er geen schade is, excuses aanbieden en weer door. Meer kan je ook niet doen. Eigenlijk met files mogen automobilisten ook wel eens wat meer ruimte maken, je blijft maar zigzaggen. Aan de andere kant is dat ook wel leuker, anders is het zo saai enkel rechtdoor sturen. :]
Een jaar of wat terug begon de file voor de Gotthard-tunnel al 36km voor de ingang. (bord langs de weg)
Wat was ik blij samen met 100 (?) andere motorfietsen om die afstand 'rechtdoor' tussen de 2 rijen auto's te kunnen rijden.
Vooraan een paar 'herrieschopper'-Harley's om de stroom motorfietsen aan te kondigen.
Ik zat ca 10-15e plek. Op moment dat ik voorbij een auto reed waren ze inmiddels al wel wakker geworden.
Eenmaal in de tunnel werden meerdere motoren in de toerenbegrenzer gejaagd. De herrie was mega!!
 
Een jaar of wat terug begon de file voor de Gotthard-tunnel al 36km voor de ingang. (bord langs de weg)
Wat was ik blij samen met 100 (?) andere motorfietsen om die afstand 'rechtdoor' tussen de 2 rijen auto's te kunnen rijden.
Vooraan een paar 'herrieschopper'-Harley's om de stroom motorfietsen aan te kondigen.
Ik zat ca 10-15e plek. Op moment dat ik voorbij een auto reed waren ze inmiddels al wel wakker geworden.
Eenmaal in de tunnel werden meerdere motoren in de toerenbegrenzer gejaagd. De herrie was mega!!
dus je gaat met de motor door de tunnel ipv over de pas?????????????????????????
 
dus je gaat met de motor door de tunnel ipv over de pas?????????????????????????
Natuurlijk!
Als bestemming is midden-Italië dan is alles onderweg alleen maar overbrugging.
Geen enkel bergweg of pas ga ik dan rijden.

Veel passen HEB ik al gereden, of ik ga er mss ooit nog eens apart naar toe.
Als ik al het moois onderweg ook nog moet gaan doen, dan kan ik er wel een paar weken extra voor uittrekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan