Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Nou nou nou jongens. Straks gaan er mensen op de negeerlijst gezet worden hoor! :+


Advocaat van de duivel: als je daar een bocht maakt en je moet remmen terwijl je stapvoets rijd kan ik mij voorstellen dat je hem een keer laat vallen. Is mij ook overkomen en die motor was een stuk lichter. Als t eenmaal gaat dan gaat t....
 
Nou nou nou jongens. Straks gaan er mensen op de negeerlijst gezet worden hoor! :+


Advocaat van de duivel: als je daar een bocht maakt en je moet remmen terwijl je stapvoets rijd kan ik mij voorstellen dat je hem een keer laat vallen. Is mij ook overkomen en die motor was een stuk lichter. Als t eenmaal gaat dan gaat t....
Maar als je een inrit inrijdt ben je daar op bedacht…. Zeker als je 20cm verder normaal parkeert… dan rem je bijna al…

En, als er daar vaker een fiets staat ben je er al helemaal op bedacht toch?

Ander verhaal dan als je je eigen oprit inrijdt waar nooit iets staat en opeens staat er een kliko direct om het hoekje wellicht.
 
@BlackVeilBiker vindt dat hij het alleenrecht heeft om daar te parkeren. (Al eens eerder langsgekomen). Ook al is het een gedeelde plek van een huurhuis met bovendien vrije toegankelijkheid vanaf straat.

Ik heb toen ook al verteld met foto van de factuur dat ik die plek toegewezen gekregen heb van mijn huurbaas. Die heeft daar ook een grond anker opgehangen die ik zelf gekocht heb.
Dit lijkt er haast op alsof je gewoon opzettelijk tegen dat ding aan bent gereden en je motor hebt neergelegd om weer te kunnen gaan klagen bij de huurbaas……. Als je namelijk oprecht geen inrit op kunt rijden zonder een geparkeerde fel gekleurde fiets te raken maak ik me ernstig zorgen om je rijvaardigheid :X
nogmaals, die fiets word expres zo verdekt mogelijk opgesteld achter de muur. Heb het al eerder gemeld maar hij kan niks doen omdat jan en alleman die dingen kan gebruiken. Maar hij gaat ook mailen aangezien hij ook klachten over die fietsen heeft ivm met de cafetaria.
ik Begrijp het ook niet , het is ook nog een openbare pakeerplek kan je je eigenplek claimen hier?

Heb het @Raphaël-s eerder uitgelegd dat ik die plek toegewezen gekregen heb van mijn huurbaas. Die heeft daar ook een grond anker opgehangen die ik zelf gekocht heb.
Dit lijkt mij gewoon een inrit achtige constructie.
Wat is hier in rit aan?
Scherm­afbeelding 2024-03-29 om 11.35.35.png

Je rijd echt als een dolle als je met je motor omvalt indien je een fiets raakt.
Dit is een foute conclusie.
Tenzij die fiets als camouflage opgaat in de omgeving, maar de kleur is heel duidelijk.
En het is nog niet eens de eerste keer dat die fiets er staat schrijf je, dus je zou er bedacht op moeten zijn.
Die fiets word gewoon steeds verdekte op gesteld.

Wat is een bolt fiets?
Soort van huur fiets.
Een raar verhaal. Je zult bovendien de schade aan de fiets moeten betalen.
Zo dra ik hard kan maken gaat die Thaise sushi hoer hier uit het gebouw de schade bekostigen.
 
Verdekt opgesteld _O-

Dat ding staat recht voor je als je aan komt rijden en heeft een felle kleur.

Wat is de gedachte hierachter? Had de motor links al schade en probeer je er een slatje uit te slaan? Ga je een poging doen iets te verhalen op de buurman wiens fiets jij schijnbaar hebt aangereden? :?

Het is echt een heel raar verhaal hoor. Hoe hard je ook roept dat dat niet zo is.

Als je een felgekleurde fiets die er schijnbaar vaker staat niet ziet en er ook nog eens tegen aan rijdt is het wellicht verstandig om een tijdje de bus te nemen tot je wat meer ruimte hebt, mentaal gezien.
 
Verdekt opgesteld _O-
Ja, je ziet em inzit geval echt niet
Dat ding staat recht voor je als je aan komt rijden en heeft een felle kleur.
Dat klopt maar nog maal je slaat f en zit nog in je dode hoek check
Wat is de gedachte hierachter? Had de motor links al schade en probeer je er een slatje uit te slaan? Ga je een poging doen iets te verhalen op de buurman wiens fiets jij schijnbaar hebt aangereden? :?
Had inderdaad al schade links maar die ga ik dus niet verhalen.
Het is echt een heel raar verhaal hoor. Hoe hard je ook roept dat dat niet zo is.
Raar is het niet. het is letterlijk zoals ik het zegt
Als je een felgekleurde fiets die er schijnbaar vaker staat niet ziet en er ook nog eens tegen aan rijdt is het wellicht verstandig om een tijdje de bus te nemen tot je wat meer ruimte hebt, mentaal gezien.

Misschien moet je dan ook een keer naar jezelf kijken met je rare gedachtes.
 
Ik heb toen ook al verteld met foto van de factuur dat ik die plek toegewezen gekregen heb van mijn huurbaas. Die heeft daar ook een grond anker opgehangen die ik zelf gekocht heb.

nogmaals, die fiets word expres zo verdekt mogelijk opgesteld achter de muur. Heb het al eerder gemeld maar hij kan niks doen omdat jan en alleman die dingen kan gebruiken. Maar hij gaat ook mailen aangezien hij ook klachten over die fietsen heeft ivm met de cafetaria.


Heb het @Raphaël-s eerder uitgelegd dat ik die plek toegewezen gekregen heb van mijn huurbaas. Die heeft daar ook een grond anker opgehangen die ik zelf gekocht heb.

Wat is hier in rit aan?
Bekijk bijlage 1989437

Dit is een foute conclusie.

Die fiets word gewoon steeds verdekte op gesteld.


Soort van huur fiets.

Zo dra ik hard kan maken gaat die Thaise sushi hoer hier uit het gebouw de schade bekostigen.

Als het geen inrit is, wat is het dan wel?
En waarom heb je je motor laten vallen?
Dat vind ik nog steeds vreemd als je stapvoets ergens tegenaan rijd.
 
Als je vanaf het fietspad een haakse bocht maakt kan ik me het nog voorstellen, maar ik neem aan dat je met de motor niet op het fietspad rijdt?
Als je vanaf de weg komt vind ik het knap:
Scherm­afbeelding 2024-03-29 om 12.14.28.png
 
Dus je komt over een fietspad heen en dan nog rij je te hard om niet op tijd te kunnen remmen voor een geparkeerde fiets. Knap.
Dat is een conclusie die je nu trekt terwijl je er waarschijnlijk nooit gereden hebt.
Als je vanaf het fietspad een haakse bocht maakt kan ik me het nog voorstellen, maar ik neem aan dat je met de motor niet op het fietspad rijdt?
Als je vanaf de weg komt vind ik het knap:
Bekijk bijlage 1989447
vanaf het punt waar deze streetview check je je dode hoek om te kijken of er geen fietser aankomen.
 
Dus je komt over een fietspad heen en dan nog rij je te hard om niet op tijd te kunnen remmen voor een geparkeerde fiets. Knap.
Vind maar raar, kom je langzaam aanrijden en parkeert de motor naast de muur klaar toch….wat is daar zo moeilijk aan. Doe ik altijd ook, oprit op en tussen de muur en mijn parkeerde auto de motor de garage inrijden….
 
Dat is een conclusie die je nu trekt terwijl je er waarschijnlijk nooit gereden hebt.

vanaf het punt waar deze streetview check je je dode hoek om te kijken of er geen fietser aankomen.
1. Je rijdt daar parallel aan het fietspad. Dus als je je ogen open houdt hoef je helemaal niet in je dode hoek te kijken of er nog een fietser rijdt voor je naar rechts gaat.
2. Als je tussen het draaien van je hoofd en het indraaien van de oprit/parkeerplaats niet in staat bent om weer tijdig voor je te kijken rij je of veel te hard of speelt er iets anders.
 
Is dat gezeik nou eens afgelopen; we weten het nu wel B|.
:?

Volgens mij is het idee van een forum dat het een openbare plek is waar je discussies kan voeren en uiteindelijk tot concensus komt.

Degene die erover begon is nog steeds van mening dat het totaal niet te voorkomen was geweest. Dan is het toch niet raar dat het gesprek nog even doorgaat om te achterhalen hoe dat fout kan gaan zodat iemand er van kan leren?

Als je het niet wil lezen dan scroll je even verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan