Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Vanmiddag lekker vrij genomen, het was niet druk en dus een mooie gelegenheid ff de motor te laten draaien. Vanaf Heusden de noordelijke Maasdijk een eind gereden, toen langs de zuidkant terug naar Den Bosch. Best veel fietsers de ruimte gegeven, zeker de ouderen op hun ebikes, je houdt je hart vast als je ziet hoe onzeker sommigen op die fiets zitten.
 
Ik ben dan weer ongevoelig voor uitgescholden worden.
Mafkees B| denk ik dan alleen maar.


:+
:^

Zolang ze niet intimiderend tegen mijn vrouwtje gaan doen, prima..
Wat onschuldig scheld gedrag, moet ze kunnen hebben.
Maar intimiderend gedrag......

Lang geleden op een kruispunt (wij in blik) een fietser tegenkomen (wij hadden elkaar al lang gezien)
die tegen het verkeer in fietste..
En bijna op elkaar zaten (fiets vs auto = fiets verliest) dus beide op het laatste moment in de ankers.
Begin Peter Jan Floris een partij te schelden, prima joh, lekker op zijn 010's terug tierend.

Tot het moment dat hij mijn vrouwtje erbij begon te betrekken, en niet meer onschuldig getier begon te worden
vanaf zijn kant..
Toen heb ik maar vriendelijk verzocht om door te fietsen voordat ie dus écht op mijn motorkap zou eindigenB|
Daarna koos die eieren voor zijn geld en fietse al tierend door...

Maar verder, ben ik de rust zelve..
Als ik iedere keer op tilt moet gaan doordat een ander weer loopt te galbakken, man, dan haal ik de 50 niet met dat gestress:+
 
Vanochtend weer vroeg op pad..

Kon weer eens lekker door :]
Gewoon zoals vroegáh:+
 
Zolang ze niet intimiderend tegen mijn vrouwtje gaan doen, prima..
Wat onschuldig scheld gedrag, moet ze kunnen hebben.
Maar intimiderend gedrag......

De vraag is of dat wel zo onschuldig is. In mijn ogen praat je normaal met elkaar. In boosheid (of is het in dergelijke situaties van schrik?) kun je inderdaad wel eens een krachtterm laten vallen, maar in principe spreek je elkaar gewoon netjes aan.
 
De vraag is of dat wel zo onschuldig is. In mijn ogen praat je normaal met elkaar. In boosheid (of is het in dergelijke situaties van schrik?) kun je inderdaad wel eens een krachtterm laten vallen, maar in principe spreek je elkaar gewoon netjes aan.
Dat is niet meer , misschien in t verre oosten waar jij zit , hier allang niet meer -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan