Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Had ik dan volgens jou ruzie met hem moeten gaan zoeken of zo? Voor zoiets?
Weetje waarom dat soort lullen het doen?

Omdat niemand ze stopt.

Als hij elke keer dat hij dat doet een tik op zn neus krijgt laten ze het wel.

Of vind jij het normaal om iemand anders zijn eigendommen een klap te geven?
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Een wielrenner die de linker spiegel van m'n brommer een tik verkocht toen hij vond dat ik hem niet genoeg ruimte liet.

Ach, jammer dan, op het werk de spiegel weer vastgedraaid, hij zal meer last van z'n hand hebben.
Ik ben een x een wielrenner achternagegaan die mijn vr uitschold die ff op mij stond te wachten ,ik moest voor t stoplicht wachten en zij was al door ,ik zag t gebeuren ! dus ik t fietspad op achter hem aan met m n zx10 ,hij fietste zo hard _O- ik had m bijgehaald en hij ;sorry sorry ,ik heb t maar bij gelaten de angst in z n ogen was genoeg :Y:+
 
Of vind jij het normaal om iemand anders zijn eigendommen een klap te geven?
Wat een zielige, kansloze gedachtengang is dat toch. Alsof 'ruzie opzoeken' en 'iets normaal vinden' de enige twee mogelijkheden zijn.

Als hij blij word van mij een minuut licht irriteren dan is mij dat prima; ik word blij van iets niet nutteloos te escaleren.

Als hij meer had gedaan dan m'n spiegel een tik - tja, dan had ik er wel werk van gemaakt, maar dit vond ik de escalatie niet waard.

Hij zocht het dus je had hem ruzie moeten laten vinden. Niet lullig doen maar gewoon sociaal wezen.
:+
Laat ik dan een asociale lul zijn dus dat gaat voor mij al niet op :+

Ik ben een x een wielrenner achternagegaan die mijn vr uitschold die ff op mij stond te wachten ,ik moest voor t stoplicht wachten en zij was al door ,ik zag t gebeuren ! dus ik t fietspad op achter hem aan met m n zx10 ,hij fietste zo hard _O- ik had m bijgehaald en hij ;sorry sorry ,ik heb t maar bij gelaten de angst in z n ogen was genoeg :Y:+
Zoiets bijvoorbeeld zou ik ook gedaan hebben in dat geval.

Ik ben twee keer in mijn leven alles kwijtgeraakt behalve de kleren op m'n lijf; dan leer je erg snel dat spullen maar spullen zijn.
 
Wat een zielige, kansloze gedachtengang is dat toch. Alsof 'ruzie opzoeken' en 'iets normaal vinden' de enige twee mogelijkheden zijn.

Als hij blij word van mij een minuut licht irriteren dan is mij dat prima; ik word blij van iets niet nutteloos te escaleren.

Als hij meer had gedaan dan m'n spiegel een tik - tja, dan had ik er wel werk van gemaakt, maar dit vond ik de escalatie niet waard.


Laat ik dan een asociale lul zijn dus dat gaat voor mij al niet op :+


Zoiets bijvoorbeeld zou ik ook gedaan hebben in dat geval.

Ik ben twee keer in mijn leven alles kwijtgeraakt behalve de kleren op m'n lijf; dan leer je erg snel dat spullen maar spullen zijn.
Wat voor jou goed voelt ,is t dan ook 👍
 
Wat een zielige, kansloze gedachtengang is dat toch. Alsof 'ruzie opzoeken' en 'iets normaal vinden' de enige twee mogelijkheden zijn.

Als hij blij word van mij een minuut licht irriteren dan is mij dat prima; ik word blij van iets niet nutteloos te escaleren.

Als hij meer had gedaan dan m'n spiegel een tik - tja, dan had ik er wel werk van gemaakt, maar dit vond ik de escalatie niet waard.


Laat ik dan een asociale lul zijn dus dat gaat voor mij al niet op :+


Zoiets bijvoorbeeld zou ik ook gedaan hebben in dat geval.

Ik ben twee keer in mijn leven alles kwijtgeraakt behalve de kleren op m'n lijf; dan leer je erg snel dat spullen maar spullen zijn.
Dus je doet er op dat moment niks en zet je oogkleppen op maar gaat later dan wel op een forum er over klagen dat mensen het doen. En dan is mijn gedachtegang zielig?

Je houd het echt zelf in stand.
 
  • Haha
Waarderingen: Lert
Dus je doet er op dat moment niks en zet je oogkleppen op maar gaat later dan wel op een forum er over klagen dat mensen het doen. En dan is mijn gedachtegang zielig?

Je houd het echt zelf in stand.
Lol ... Hier moet ik toch om lachen. Ben je nou aan het trollen, of ... ?

Ja, de insinuatie dat ergens niet op reageren gelijk staat aan normaal vinden, vind ik zielig en kansloos. De vergelijking tussen een normale post plaatsen, zonder negatief woord, in het daarvoor gestelde topic en klagen, ook. En kiezen ergens op niet te reageren gelijk stellen met oogkleppen opdoen al helemaal.

Als jij echt zo denkt - ... tja, dan doe je dat maar ergens anders, ver van mij vandaan. Bij deze ben je op m'n negeer lijst.
 
Och weet je, ik maak ook soms dingen mee, waarvan ik denk dit kan eigenlijk niet. Maar er op reageren, of wat van zeggen heeft simpelweg geen zin. Iemand heropvoeden is niet mijn taak.
Dat hadden diegene zijn of haar ouders moeten doen, en niet ik, dus ook ik laat het gewoonweg gaan. Vroeger stond ik veel dichter op de kar, zoals ze het weleens noemen, maar ben milder geworden in de jaren.
 
Och weet je, ik maak ook soms dingen mee, waarvan ik denk dit kan eigenlijk niet. Maar er op reageren, of wat van zeggen heeft simpelweg geen zin. Iemand heropvoeden is niet mijn taak.
Dat hadden diegene zijn of haar ouders moeten doen, en niet ik, dus ook ik laat het gewoonweg gaan. Vroeger stond ik veel dichter op de kar, zoals ze het weleens noemen, maar ben milder geworden in de jaren.
Oud heet dat Coert :+ en hier noemen we t; kort aan de kont ! ik ben nog ouder :X
 
Och weet je, ik maak ook soms dingen mee, waarvan ik denk dit kan eigenlijk niet. Maar er op reageren, of wat van zeggen heeft simpelweg geen zin. Iemand heropvoeden is niet mijn taak.
Dat hadden diegene zijn of haar ouders moeten doen, en niet ik, dus ook ik laat het gewoonweg gaan. Vroeger stond ik veel dichter op de kar, zoals ze het weleens noemen, maar ben milder geworden in de jaren.
Bij mij is het meer de neiging van wraak willen nemen. Iemand heropvoeden lukt toch niet, maar als iemand zich aso gedraagt tegenover mij dan heb ik wel sterk de drang om ze even bang te maken. Met het blik dan, niet op de motor. Heb er jaren terug eens eentje (ook blik) een paar kilometer op de snelweg achtervolgt omdat hij me zowat van de weg duwde om voorbij me te komen in een file (hij stond origineel achter me). Had mezelf een hoop frustratie bespaard als ik gewoon "f*ck you too" had gedacht en het verder had laten gaan.

Dus dat reken ik zelf als een verbeterpunt:$ Ben er door de jaren heen (ook door cursussen/ervaring op werk) wel een stuk minder explosief in geworden. En op de motor ben ik sowieso meer van het voorkomen en ontwijken.
 
Vanmiddag toch maar vrijaf genomen met die 18°C die ze gaven.
Binnendoor naar het zuiden gereden tot over de taalgrens, wat is het toch veel leuker rijden in Wallonië dan in Vlaanderen.

Spijtig genoeg niet heel veel daar kunnen rondrijden voordat ik terug naar huis moest. Had paar weken geleden voor het eerst een GPS gekocht om dit soort ritjes te maken, en had 'm nog niet helemaal onder de knie. Paar keer fout gereden _O-
Al bij al een ritje van 4 uur.
 
Vanmiddag toch maar vrijaf genomen met die 18°C die ze gaven.
Binnendoor naar het zuiden gereden tot over de taalgrens, wat is het toch veel leuker rijden in Wallonië dan in Vlaanderen.

Spijtig genoeg niet heel veel daar kunnen rondrijden voordat ik terug naar huis moest. Had paar weken geleden voor het eerst een GPS gekocht om dit soort ritjes te maken, en had 'm nog niet helemaal onder de knie. Paar keer fout gereden _O-
Al bij al een ritje van 4 uur.
GPS doet het niet in België.




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan