Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Grapje niet begrepen.

simon cowell facepalm GIF
 
Had je zelf ook kunnen doen, ik heb het filmpje doorgestuurd met de opmerking, dat het een goede kandidaat is voor de chauffeur van de dag competitie. We gaan nog wel zien, of dit een reactie oplevert.
Binnen 22 minuten nadat ik filmpje heb gezien, nog op de zaak, geen zin om via mijn zakelijk mail adres te doen. Zal er morgenochtend eentje achteraan mailen.
 
Heb jij hier een concreet voorbeeld binnen Nederland van? :?

Bij mij in de buurt is er sinds kort een stukje 30km zone in een 60km zone.
Waarom de 30km ook een zone is dat weet ik niet, het is een niet zo'n lang stuk weg met 1 zijweg wat een zandweg is.
Die is zo slecht dat het knap is dat iemand er 60 gaat rijden.
 
Ik vindt het altijd zo overbodig dat wanneer er werkzaamheden zijn in een 30 km/h zone dat ze dan een bord neerzetten dat je maar 30 mag :?
 
Ik heb me vanochtend weer zitten verbazen hoeveel mensen in Rotterdam in de spits gewoon doodleuk door rood rijden, niet per ongeluk maar met beleid.
"Rood licht? Niet voor mij. Ik heb haast." 8)7
Slalommend tussen de andere auto's, in eerste instantie op een andere voorsoorterstrook waar het licht op groen staat helemaal naar voren rijden en dan op het laatste moment voorpiepen naar de rijstrook waar het licht op rood staat en doorrijden.
Dat zet me weer op scherp, goed uitkijken want ze rijden je zo van je sokken. :Y
 
Nou, met beleid rij ik ook weleens door rood. Sommige verkeerslichten hier reageren niet op motoren. Op zondagochtend op weg over de grens naar Gildehaus rij ik door. Is ook een artikel in de lokale krant geweest maar ondanks de zgn tips werkt het voor geen meter, voor mij dan.

Soms heb je geluk dat een auto voor/achter je rijdt maar tis hier zo rustig dat ik daar niet op ga wachten…..dan maar door rood.
 
Nou, met beleid rij ik ook weleens door rood. Sommige verkeerslichten hier reageren niet op motoren. Op zondagochtend op weg over de grens naar Gildehaus rij ik door. Is ook een artikel in de lokale krant geweest maar ondanks de zgn tips werkt het voor geen meter, voor mij dan.

Soms heb je geluk dat een auto voor/achter je rijdt maar tis hier zo rustig dat ik daar niet op ga wachten…..dan maar door rood.
Kunnen ze geen paaltje plaatsen met zoon knop er op?
Liefst aan de linkerkant van de weg/rijbaan......
Kan je erbij vanuit je portierraam.





🤪
 
Nou, met beleid rij ik ook weleens door rood. Sommige verkeerslichten hier reageren niet op motoren. Op zondagochtend op weg over de grens naar Gildehaus rij ik door. Is ook een artikel in de lokale krant geweest maar ondanks de zgn tips werkt het voor geen meter, voor mij dan.

Soms heb je geluk dat een auto voor/achter je rijdt maar tis hier zo rustig dat ik daar niet op ga wachten…..dan maar door rood.
Maar dan toch wel gemeld bij de MAG
 
Nou, met beleid rij ik ook weleens door rood. Sommige verkeerslichten hier reageren niet op motoren. Op zondagochtend op weg over de grens naar Gildehaus rij ik door. Is ook een artikel in de lokale krant geweest maar ondanks de zgn tips werkt het voor geen meter, voor mij dan.

Soms heb je geluk dat een auto voor/achter je rijdt maar tis hier zo rustig dat ik daar niet op ga wachten…..dan maar door rood.
Ja dat snap ik. Dat is ook een hele andere situatie.
Spits in Rotterdam of zondag in the middle of nowhere.
 
Ik vindt het altijd zo overbodig dat wanneer er werkzaamheden zijn in een 30 km/h zone dat ze dan een bord neerzetten dat je maar 30 mag :?
Heel NL wordt vol geplant met borden stoplichten en andere onzin.
3/4 van al die zooi kan direct naar het schroot. Alles overbodig!

Vanmorgen reed ik met auto over de rijksweg en zag in de verte alle STOPlichten oranje knipperen. HOERA-HOERA!!!
Ik moest linksaf en wat ik vooraf reeds verwachtte, ik kon gewoon doorrijden. Minimale snelheid was ca 30.
Eigenlijk geldt vrijwel altijd dat je gewoon kan doorrijden.
Zoals vaak bij STOP-lichten: Iedereen staat te wachten voor niemand. Weghalen die zooi!!
 
Maar dan toch wel gemeld bij de MAG
Anderen hebben dat allang aangekaart, tis bekend dat een hele rits aan lichten niet reageren. Geen idee of het opgelost is maar eind vorige jaar en lang na de artikel geprobeerd…..resultaat 1 cyclus afgewacht en weer door rood gereden…. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan