Vieze Rijder
MF Coryfee
Maakt het duidelijker
Dat gezegt, nooit stoppen met wat je nog steeds leuk vind!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een Yamaha Tzr 50 wel. Die heeft een weerstand zitten, als je door de O van Morini boort, komt er groen spul uit en is de begrenzer eraf.2takt begrenst niet op CDI, maar door een prop in de uitlaat
Niet standaard uitlaat = veel harder
Cdi ontgrenzen, sproeiertje afstellen, beetje spelen met de tandwielen en je haalt normaal wel een 105 a 110 met de 50cc. (Mijne liep toch zo snel vroeger )Een Yamaha TZR 50.
Waterkoeling, 6 versnellingen, losse olietank.
Mooi stil LeoVinci uitlaatje er op.
Ze moet afrijden op een scooter. Daar baalt ze nu al van.
“Hybride” is gewoon een term voor meerdere dingen of technieken die elkaar aanvullen; mooi toch?Dat ze recht achter je kont rijuh. Was ooit zelf n durfal maar snap dit maar alte goed.
Maar, hè, Hybride (kutnaam trouwens maar wie weet waarom), ook in het dagelijkse leven ga je het niet winnen als je dimt.
Of dat kwalijk is is n tweede.
deeerste
Hoe lang houdt ie dat vol?Een Yamaha Tzr 50 wel. Die heeft een weerstand zitten, als je door de O van Morini boort, komt er groen spul uit en is de begrenzer eraf.
Cdi ontgrenzen, sproeiertje afstellen, beetje spelen met de tandwielen en je haalt normaal wel een 105 a 110 met de 50cc. (Mijne liep toch zo snel vroeger )
Leuk spul die TZR's!
Tot je teveel tegenwind hebt.Hoe lang houdt ie dat vol?
Gelezen toen en nu.
Van 't zelfde: Stond (gelukkig ingeblikt) te wachten achter een auto met aanhanger die linksaf wilde slaan maar even moest wachten, zie ik in mijn spiegel een auto aankomen met NIEMAND achter het stuur! Dus draai naar rechts om de berm in te schieten, maar toch... te laat! Wordt vol van achter aangereden, maar omdat mijn wielen al naar rechts stonden gelukkig alleen links vooraan met de punt tegen de aanhanger voor me. Achterkant wel finaal in elkaar, dat dan weer wel (Nissan Micra oude model, met recht een koekblik). Meneer was "iets van de grond aan het oprapen"..Gelezen toen en nu.
Geen idee dat het er zo in gehakt heeft. Goede actie om er zo tussen uit te geraken.
Maar laat je niet op je kop zitten. Weer lekker veel km maken. Slijten doet het, maar helemaal weg nooit.
Ben ooit van achter aangereden.
Kijk meer in mn achteruitspiegels dan vooruit.
Maar rij toch zo vaak als ik zelf wil.....
Hier ook een, stond gelukkig al een meter of 20 achter de laatste in de file toen er een Chrysler voyager aankwam met een bestuurder die alleen op zijn telefoon keek. Ford Focus aan barrels, zelf gelukkig alleen helemaal beurs. En ook ik zit veel in de spiegel te kijkenVan 't zelfde: Stond (gelukkig ingeblikt) te wachten achter een auto met aanhanger die linksaf wilde slaan maar even moest wachten, zie ik in mijn spiegel een auto aankomen met NIEMAND achter het stuur! Dus draai naar rechts om de berm in te schieten, maar toch... te laat! Wordt vol van achter aangereden, maar omdat mijn wielen al naar rechts stonden gelukkig alleen links vooraan met de punt tegen de aanhanger voor me. Achterkant finaal in elkaar, dat wel (Nissan Micra oude model, met recht een koekblik). Meneer was "iets van de grond aan het oprapen"..
Sindsdien krijgt de spiegel inderdaad bij stilstand heel veel aandacht. Gelukkig ben ik er niet zo een die bij elk stoplicht 3 meter ruimte houdt, en zodra je er achter staat dan 2 meter weer oprijdt. Daar heb ik toch een bloedhekel aan, en ik vraag me af waar ze dát geleerd hebben.
als voor die motor een daf rijdtWanneer je met een motor niet wegkomt van een Scania zou ik er ook mee stoppen.
Vreemd verhaal..
als voor die motor een daf rijdt
Jaren.Hoe lang houdt ie dat vol?
Er waren destijds toch ook 50cc'tjes die niet begrensd waren en met een motorkenteken reden?Jaren.
Die dingen zijn alleen voor NL zo idioot begrensd.
Cdi begrenzer. Prop in de uitlaat.
Haal die weg en het blokje doet gewoon waar ie voor gemaakt is.
Maar dit is geen brommertopic dacht ik.
Inmiddels ruim 17 jaar geleden,........Van 't zelfde: Stond (gelukkig ingeblikt) te wachten achter een auto met aanhanger die linksaf wilde slaan maar even moest wachten, zie ik in mijn spiegel een auto aankomen met NIEMAND achter het stuur! Dus draai naar rechts om de berm in te schieten, maar toch... te laat! Wordt vol van achter aangereden, maar omdat mijn wielen al naar rechts stonden gelukkig alleen links vooraan met de punt tegen de aanhanger voor me. Achterkant wel finaal in elkaar, dat dan weer wel (Nissan Micra oude model, met recht een koekblik). Meneer was "iets van de grond aan het oprapen"..
Sindsdien krijgt de spiegel inderdaad bij stilstand héél véél aandacht. Gelukkig ben ik er niet zo een die bij elk stoplicht 3 meter ruimte houdt, en zodra je er achter staat dan 2 meter weer oprijdt. Daar heb ik toch een bloedhekel aan! En ik vraag me af waar ze dát geleerd hebben.
Modbreak:
Let op je taalgebruik, bij de volgende uitbarsting lig je er een week uit !!!
Dat is misschien zo, maar je weet dan in ieder geval wel wat er mogelijk 2 seconden later kan gebeuren.Dat in de spiegel kijken is mooi ,maar helpen doet het niks ze klappen er evengoed in
Kun je je ff schrapzettenDat is misschien zo, maar je weet dan in ieder geval wel wat er mogelijk 2 seconden later kan gebeuren.
idd, of zoals eerder gezegd, snel uitwijken naar de berm zodat ie jou niet tegen je voorligger plet...Kun je je ff schrapzetten
... en de persoon erin flink foeteren.idd, of zoals eerder gezegd, snel uitwijken naar de berm zodat ie jou niet tegen je voorligger plet...
zo heb ik destijds mn eerste auto verloren door een apper (achterligger zat op zn telefoon).
ik kon op dat moment geen kant op vanwege voorligger die de straat blokkeerde voor ie afsloeg.
einde van het liedje is dat apper gewoon heeft moeten dokken, ondanks zn smoesjes dat ik ´daarvoor al met een ingedeukte achterkant rond reed´
yeah right...
maar minstens net zo erg zijn voorliggers die zonder te kijken gewoon achteruit komen rijden.
zowel met dode hoek als die wel ahterom kunnen kijken.
gewoon in de achteruit, en vlot optrekken.
en dan als t fout gaat pas ´oh f*ck, er is ook nog ander verkeer achter me´.
gelukkig had ik de camera en kon ik uitwijken naar links, auto achter me kon slechts flink toeteren...
Ik wel. Net als drempels, omdat we tegenwoordig geen kuilen meer hebben. Is een poging om "idioten op de weg" in bedwang te houden. Niet dat 't veel helpt.. Daarbij zie je steeds meer huftergedrag (schijnt er bij te horen) of mensen die domweg niet anders kunnen dan vasthouden aan wat voor hen "veilig" voelt. Dat krijg je met steeds meer ouderen, jong heetgebakerd volk en nieuwe NL's die hun rijbewijs in een blote voetenland gehaald hebben onderweg. Het enige wat we kunnen doen is zelf koel blijven en goed anticiperen.Sowieso begrijp ik hoge randen of gedeelde rijbanen met verhoging op de weg niet , waar moet je heen als er b.v hulpdiensten aankomen
Die idioten gaan hun gang toch wel ,daar helpt niets tegen ,misschien iets meer blauw op straatIk wel. Net als drempels, omdat we tegenwoordig geen kuilen meer hebben. Is een poging om "idioten op de weg" in bedwang te houden. Niet dat 't veel helpt.. Daarbij zie je steeds meer huftergedrag (schijnt er bij te horen) of mensen die domweg niet anders kunnen dan vasthouden aan wat voor hen "veilig" voelt. Dat krijg je met steeds meer ouderen, jong heetgebakerd volk en nieuwe NL's die hun rijbewijs in een blote voetenland gehaald hebben onderweg. Het enige wat we kunnen doen is zelf koel blijven en goed anticiperen.
Dat is een beetje het probleem, er wordt steeds minder gehandhaafd en de oplossing wordt in technische middelen gezocht. Hier in Den Haag ook, overlast van drugsverslaafden die op bankjes hangen zodat de gewone burger daar niet meer wil zitten. Oplossing: bankjes weg.Die idioten gaan hun gang toch wel ,daar helpt niets tegen ,misschien iets meer blauw op straat