Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik heb net 80 gereden.
Op de brommer van m'n dochter.
Windje mee en janken tot de max maar hij haalt het met mij er op dus hij haalt het zeker met haar er op.
Op een uitlaatje na is het ding standaard, en het uitlaatje is heel stil.
Eens denken of ik daar iets aan ga doen.
Volgende week moet ze voor haar brommer rijbewijs.
 
Ik heb net 80 gereden.
Op de brommer van m'n dochter.
Windje mee en janken tot de max maar hij haalt het met mij er op dus hij haalt het zeker met haar er op.
Op een uitlaatje na is het ding standaard, en het uitlaatje is heel stil.
Eens denken of ik daar iets aan ga doen.
Volgende week moet ze voor haar brommer rijbewijs.
Goede CDI is het opgelost toch? Dan gaan ze netjes 54 op de teller.
 
Ik heb net 80 gereden.
Op de brommer van m'n dochter.
Windje mee en janken tot de max maar hij haalt het met mij er op dus hij haalt het zeker met haar er op.
Op een uitlaatje na is het ding standaard, en het uitlaatje is heel stil.
Eens denken of ik daar iets aan ga doen.
Volgende week moet ze voor haar brommer rijbewijs.
Ik zou er blij mee zijn, als ze niet veel langs controleplekken moet zo laten. Tegenwoordig op de rijbaan is het een stuk veiliger als ze wat "over hebben" ipv met 50 rijden terwijl er een aso achter zich op windt met frustratie .
 
Ik zou er blij mee zijn, als ze niet veel langs controleplekken moet zo laten. Tegenwoordig op de rijbaan is het een stuk veiliger als ze wat "over hebben" ipv met 50 rijden terwijl er een aso achter zich op windt met frustratie .
Terugzetten naar 60 lijkt me dan het veiligst.
 
Ik heb net 80 gereden.
Op de brommer van m'n dochter.
Windje mee en janken tot de max maar hij haalt het met mij er op dus hij haalt het zeker met haar er op.
Op een uitlaatje na is het ding standaard, en het uitlaatje is heel stil.
Eens denken of ik daar iets aan ga doen.
Volgende week moet ze voor haar brommer rijbewijs.
Welke standaard brommer met alleen een andere uitlaat lukt dat?
Gaat ze met die brommer ook examen rijden?
 
Terugzetten naar 60 lijkt me dan het veiligst.
Heb ik destijds met de Aprilia scooter die ik voor mijn dochter gekocht had ook gedaan.
Ding liep ook iets van 70 op de teller en ze had net 1 dag haar brommerrijbewijs.
Ze moest er elke dag mee naar school, en dwars door een “beruchte controle zone”.
Na het aanpassen ong. 50/55 op de teller, en nooit geen klachten gehoord.
 
Ik heb net 80 gereden.
Op de brommer van m'n dochter.
Windje mee en janken tot de max maar hij haalt het met mij er op dus hij haalt het zeker met haar er op.
Op een uitlaatje na is het ding standaard, en het uitlaatje is heel stil.
Eens denken of ik daar iets aan ga doen.
Volgende week moet ze voor haar brommer rijbewijs.
Het blijft toch je vlees en bloed, maar als ze de hellracer genen in volle poule mee gekregen heeft: volgas :]:Y:Y
 
Ik heb net 80 gereden.
Op de brommer van m'n dochter.
Windje mee en janken tot de max maar hij haalt het met mij er op dus hij haalt het zeker met haar er op.
Op een uitlaatje na is het ding standaard, en het uitlaatje is heel stil.
Eens denken of ik daar iets aan ga doen.
Volgende week moet ze voor haar brommer rijbewijs.
Boor nou ff een gat door de O van Morini O-)


80 heeft die arme meid toch niks aan. Dan wordt ze ingehaald door ventjes op fatbikes :+
 
Bij een ongeval wil de politie nog wel eens de brommer op de rollerbank zetten, jankt die hem dan 80 word het een leuke afwikkeling van schade en andere zaken.

En nee ik ben niet moeder Theresa, ik kwam haar vroeger zelfs nog voorbij op mn paarse Kymco KB50:+
 
Ze zit vaak achterop de K13r. Het kan haar niet hard genoeg gaan. Ook boven de 250 zit ze nog op m'n been te kloppen; harder harder!
En 250 op een kale motor is echt niet leuk.
Haha, leuk en herkenbaar. Inmiddels rijdt mijn dochter al weer enkele jaren zelf motor.
 
Ik zou er blij mee zijn, als ze niet veel langs controleplekken moet zo laten. Tegenwoordig op de rijbaan is het een stuk veiliger als ze wat "over hebben" ipv met 50 rijden terwijl er een aso achter zich op windt met frustratie .
Zeer juist. En daarachter zit nog een aso die zich opwindt met frustratie, en daarachter zit nog een aso die zich opwindt met frustratie ... En zo gaat het steeds harder, omdat iedereen wel zorgt dat hij/zij/x wat "over heeft" ...
 
Zeer juist. En daarachter zit nog een aso die zich opwindt met frustratie, en daarachter zit nog een aso die zich opwindt met frustratie ... En zo gaat het steeds harder, omdat iedereen wel zorgt dat hij/zij/x wat "over heeft" ...

Nja daar heb je wel gelijk in. Ik rijd het meest op de versys en mis soms wel eens wat power. Niet om wheelies te doen, maar om mn vrije ruimte in eigen hand te houden.
Met de Volvo heb ik minder last van. Ben blij met mn 300+ pk. Zelden last van bumperklevers. Als ik ergens wil inhalen dan kan dat en ben ik weer naar rechts, vóórdat een, meer idiote dan ik , koekblikkert mn dashboard aan het bijschijnen is. Vind ik erg prettig.
 
Nja daar heb je wel gelijk in. Ik rijd het meest op de versys en mis soms wel eens wat power. Niet om wheelies te doen, maar om mn vrije ruimte in eigen hand te houden.
Met de Volvo heb ik minder last van. Ben blij met mn 300+ pk. Zelden last van bumperklevers. Als ik ergens wil inhalen dan kan dat en ben ik weer naar rechts, vóórdat een, meer idiote dan ik , koekblikkert mn dashboard aan het bijschijnen is. Vind ik erg prettig.
300+ pk :Z







:+.
 
Terug
Bovenaan Onderaan