De laatste keer dat ik -15 meemaakte was in 1986 op Texel en toen brak het plastic van mijn regenbroek.Hier een Shark met 4mm dik vizier en ook geen pinkock nodig. Ik rij tot -16 en ook met regen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De laatste keer dat ik -15 meemaakte was in 1986 op Texel en toen brak het plastic van mijn regenbroek.Hier een Shark met 4mm dik vizier en ook geen pinkock nodig. Ik rij tot -16 en ook met regen.
Bij dergelijke temperaturen heb je helemaal geen regenbroek nodig.De laatste keer dat ik -15 meemaakte was in 1986 op Texel en toen brak het plastic van mijn regenbroek.
De laatste keer dat ik -15 meemaakte was in 1986 op Texel en toen brak het plastic van mijn regenbroek.
Hier in Noord-Holland was dat in 2012De laatste keer dat ik -15 meemaakte was in 1986 op Texel en toen brak het plastic van mijn regenbroek.
Ik in 2008/ 2009. Toen was het ook rond de - 15 rondom Geldrop.
Zelfs mijn bmw R60 vond het te koud. Die heeft 2 kilometer lang op 1 cilinder gelopen van werk naar huis.
Wat mij hieraan verbaasd is dat je zowel een Schubert C4 als een Shoei Neotech over je hoofd heen krijgt. Ik kreeg met geen mogelijk de Schubert opgezet. De grootste maat die ze hadden was nog te klein. Maar de Shoei past perfectDat had ik met de C4, water ertussen, niet beslaan. Zo waardeloos dat de verkoper tot drie keer toe een nieuwe pinlock heeft geïnstalleerd zonder succes. Ik reed toen Woon-Werk en dit was echt levensgevaarlijk. Ik had ook nog de ingebouwde communicatie. Ik heb de helm teruggegeven en een Shoei Neotec gekocht. Schuberth wilde er niets aan doen en nam de helm niet terug van de dealer. De helm is daarna in de verhuur gegaan van de dealer, want dan wordt hij in principe toch alleen in de zomer gebruikt. Ik koop geen Schuberth meer sindsdien.
Of "Het grote welke-helm-past-het-beste" topic.Kan dit topic niet zo langzamerhand omgedoopt worden tot "Het grote pinlock topic"?
Als de ene cilinder het bij die temperatuur wel doet, waarom de andere dan niet?Ik in 2008/ 2009. Toen was het ook rond de - 15 rondom Geldrop.
Zelfs mijn bmw R60 vond het te koud. Die heeft 2 kilometer lang op 1 cilinder gelopen van werk naar huis.
Omdat het een bmw isAls de ene cilinder het bij die temperatuur wel doet, waarom de andere dan niet?
Als de ene cilinder het bij die temperatuur wel doet, waarom de andere dan niet?
Het ging idd over pinlock waarbij ik vertelde dat er al meerdere motorzaken verteld hebben dat de grens 4 graden was.Doe ff normaal man.
We hebben het over pinlock, niet over het runnen van een motorzaak.
Daar ben ik mee bezig. Ik lees elke week een boek.en jij moet dus eerst ( leren) lezen
Omdat je geen tweecinder hebt maar twee ééncilindersAls de ene cilinder het bij die temperatuur wel doet, waarom de andere dan niet?
Is het daar niet nog wat te fris voor? Heb je ze goed bekeken, hadden ze kippevel?Verder iets heel raars meegemaakt als native biblebelt bewoner buiten zijn natuurlijke habitat. Vanaf het moment dat ik Zevenaar gepasseerd was en verder naar het zuidoosten richting 's-Heerenberg reed kwam ik in ieder dorp een vreemde optocht tegen met mannen in vreemde pakken en schaars geklede dames. Zulke frivoliteiten zijn wij op de Veluwe natuurlijk niet gewend. Ik heb de motor uit pure noodzaak maar even aan de kant gezet en eens een korte antropologische studie uitgevoerd. Zag er wel gezellig uit .
O ja, dan is het echt badpakkenweer, dat wel natuurlijkHet is hier nog steeds boven de 10 graden, hoor.