Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Hartstikke leuk dat mensen halloween willen vieren en lekker op pad gaan.
Alleen irritant dat ze dan de hele weg blokkeren (ouders+kinderen) en dan boos worden als je toeterd..... :r
Op dit soort avonden schijnen alle regels te vervallen.
FF je koter bij de haren pakken om er iemand langs te laten zit er niet meer bij, je hebt maar te wachten tot alles en iedereen klaar is met de avond.
En dan zijn het vaak van die tokkie mokkels die de grootste bek hebben.
 
Eensch, maar het echte probleem word dus niet aangepakt. De miserable weggebruikers.
Dus in plaats van een weg aanpassen stel je een rijcursus voor alle Nederlanders met een rijbewijs voor? Ik heb een vermoeden dat één van deze opties realistischer is dan de ander
 
Op dit soort avonden schijnen alle regels te vervallen.
FF je koter bij de haren pakken om er iemand langs te laten zit er niet meer bij, je hebt maar te wachten tot alles en iedereen klaar is met de avond.
En dan zijn het vaak van die tokkie mokkels die de grootste bek hebben.
Dat is iedere zondag hier in de omgeving.
Lopen ze ook midden op de weg.
Denken dat ze onsterfelijk zijn.
 
Ik zit net mijn tijdslijn op Google Maps te bekijken om er achter te komen wanneer we ook alweer in Durbuy geweest zijn, en mij viel het volgende hierbij op:
Screenshot_20221030-122925_Maps.jpg

Hoe weet Google dat ik met de motor ben geweest? Ik had dat rondje ook met de auto gemaakt kunnen hebben. Andere dagen zie ik namelijk dit:
Screenshot_20221030-122909_Maps.jpg

Hier had ik bijvoorbeeld net zo goed de motor kunnen pakken. Ik verander niks in mijn instellingen en gebruik Maps ook niet om te navigeren.

Dat "mijn route" niet helemaal 100% mijn route is, snap ik. Het gaat mij om de symbooltjes van de auto en de motor.
 
Ik zit net mijn tijdslijn op Google Maps te bekijken om er achter te komen wanneer we ook alweer in Durbuy geweest zijn, en mij viel het volgende hierbij op:
Bekijk bijlage 1817744
Hoe weet Google dat ik met de motor ben geweest? Ik had dat rondje ook met de auto gemaakt kunnen hebben. Andere dagen zie ik namelijk dit:Bekijk bijlage 1817746
Hier had ik bijvoorbeeld net zo goed de motor kunnen pakken. Ik verander niks in mijn instellingen en gebruik Maps ook niet om te navigeren.

Dat "mijn route" niet helemaal 100% mijn route is, snap ik. Het gaat mij om de symbooltjes van de auto en de motor.
Onderweg misschien ergens fotootje gemaakt?
 
Ik zit net mijn tijdslijn op Google Maps te bekijken om er achter te komen wanneer we ook alweer in Durbuy geweest zijn, en mij viel het volgende hierbij op:
Bekijk bijlage 1817744
Hoe weet Google dat ik met de motor ben geweest? Ik had dat rondje ook met de auto gemaakt kunnen hebben. Andere dagen zie ik namelijk dit:Bekijk bijlage 1817746
Hier had ik bijvoorbeeld net zo goed de motor kunnen pakken. Ik verander niks in mijn instellingen en gebruik Maps ook niet om te navigeren.

Dat "mijn route" niet helemaal 100% mijn route is, snap ik. Het gaat mij om de symbooltjes van de auto en de motor.

Manlief gaat meestal met de auto naar het werk (saai Autobahn...).
De ene keer dat hij de motor pakte, wist Goegel hem dat te vertellen. Telefoon zat gewoon in de tanktas, net zoals hij destijds gewoon in de auto lag. Werd (ook) niet gebruikt voor navi oid. Snelheid van optrekken/bochten rijden: ander rijgedrag dan een auto? Google heeft natuurlijk zo ongelooflijk veel data dat ze daar vast wel iets uit kunnen afleiden.
 
Manlief gaat meestal met de auto naar het werk (saai Autobahn...).
De ene keer dat hij de motor pakte, wist Goegel hem dat te vertellen. Telefoon zat gewoon in de tanktas, net zoals hij destijds gewoon in de auto lag. Werd (ook) niet gebruikt voor navi oid. Snelheid van optrekken/bochten rijden: ander rijgedrag dan een auto? Google heeft natuurlijk zo ongelooflijk veel data dat ze daar vast wel iets uit kunnen afleiden.
Kan. Maar de elektrische auto's (niet dat ik die heb) van tegenwoordig kunnen toch ook sneller optrekken dan brandstofauto's? Hoe zien ze dan het verschil?
 
Kan. Maar de elektrische auto's (niet dat ik die heb) van tegenwoordig kunnen toch ook sneller optrekken dan brandstofauto's? Hoe zien ze dan het verschil?
Ik vermoed ook trillingen en/of hellingshoek....
In mijn geval ziet ie het de laatste tijd best nauwkeurig maar zo heel af en toe herkent ie m'n rit toch als autorit. (terwijl ik op de motor zit)

Edit:
Ontopic:
Rondje gereden.... kwam in Duitsland uit, toen maar omgedraaid en binnendoor naar huis.
Ergens een rotonde richting Roermond.... zag er uit als een en al file Duitse autos... (waarschijnlijk richting de Outlet)

Dus anders gereden.... via een andere weg toch in de buurt/richting/door Roermond weer.... vervolgens vanuit daar richting huis.
Roermond uit tot aan de rotondes bij de snelweg was zo'n beetje een en al file van Nederlandse auto's richting Roermond.
Alsof het vandaag gratis is daar of zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed ook trillingen en/of hellingshoek....
In mijn geval ziet ie het de laatste tijd best nauwkeurig maar zo heel af en toe herkent ie m'n rit toch als autorit. (terwijl ik op de motor zit)

Edit:
Ontopic:
Rondje gereden.... kwam in Duitsland uit, toen maar omgedraaid en binnendoor naar huis.
Ergens een rotonde richting Roermond.... zag er uit als een en al file Duitse autos... (waarschijnlijk richting de Outlet)

Dus anders gereden.... via een andere weg toch in de buurt/richting/door Roermond weer.... vervolgens vanuit daar richting huis.
Roermond uit tot aan de rotondes bij de snelweg was zo'n beetje een en al file van Nederlandse auto's richting Roermond.
Alsof het vandaag gratis is daar of zo.
File wordt veroorzaaakt door Duitsers. dinsdag is een vrije dag, dus ze maken er een lang weekend van. Dus naar de Outlet
 
Net, gelukkig ingeblikt, aangereden, semi bewust
ff naar de Lidl in Apeldoorn, nog wat boodschappen om zo open te gaan, ik draai de parkeerplaats op en komt een auto mij tegemoet (dejavu??), ik sta enkel nog met de achterwielen op de weg, bumper aan bumper
Eerst begint hij te schreeuwen (dejavu?) komt vervolgens naar me toe, doe het raam een stukje open begint hij te roepen, of we het elkaar moeilijk moeten maken, ik moet maar ff een stuk naar achter, zodat "meneer" eruit kan, sorry, maar er staat een groot bord, en dan wil jij mij dwingen plaats te maken? met een grote bek?
Hij stapt weer in de auto, en steekt achteruit, ik denk/verwacht dat hij de goede uitgang neemt, nee dus, geeft flink gas en knalt vol over de stoep langs me heen, draait bij voor een verkeersbord en neemt de bocht wat kort
Gevolg, zijn hele zijkant ligt open, en mijn bumper beschadigd, aggresstief rijdt hij vol gas weg, met z'n 2 kinderen op de achterbank, goed voorbeeld paps :t
Auto achter mij, stapt direct uit en zegt, wat een eikel, eerst foto's gemaakt en met de getuige gegevens uit gewisseld
Geparkeerd en politie gebeld (vrouwlief deed de boodschappen) kenteken door gegeven en ik wordt gebeld voor een afspraak voor aangifte

Hoop dat hij er wat van geleerd heeft, eigen schade, mijn schade en waarschijnlijk een furieuze vrouw thuis (de mijne zou ik niet 123 onder ogen durven komen als ik dit in exact scennario zou flikken)
 

Bijlagen

  • 5FA5DEEA-9838-43F5-BE2C-A16DC3E974F1.jpeg
    5FA5DEEA-9838-43F5-BE2C-A16DC3E974F1.jpeg
    337,8 KB · Weergaven: 76
  • 4076DAFB-6BEC-43B9-91C4-80ADC57E69D9.jpeg
    4076DAFB-6BEC-43B9-91C4-80ADC57E69D9.jpeg
    251,2 KB · Weergaven: 76
Terug
Bovenaan Onderaan