Henri-Alexander
Die hard MF'er
Dat is wel echt levensgevaarlijk. Ik maak ook wel eens een foutje (de navigatie dan negen van de tien keer die op het laatste moment anders berekent of die foutieve instructies geeft), maar dan besluit ik veelal toch om fout te rijden. Meestal kun je vrij probleemloos achteraf corrigeren, dan pak je een volgende afslag. In het ergste geval moet je een paar kilometer terug rijden maar een paar kilometer omrijden of een paar kilometer in een ambulance rijden... Dan kies ik de extra eigen kilometers!Een weekje geleden voor het werk gereden in een bmw M850i cabrio om deze voor een proefrit weg te brengen. (werkte naast mijn studie bij een bmw dealer, nu nog af en toe wat leuke ritjes)
Op een gegeven moment splitst de 4baans snelweg (Vmax 130) in 2 banen links (richting N2) en 2 banen rechts (aanhouden A50 richting Tilburg), waar ik richting N2 rijd schrik ik me rot door een auto die blijkbaar ook links had willen rijden, maar rechts heeft aangehouden en besloten heeft om dan maar stil te gaan staan op het smalste stukje puntstuk.. en dus met de neus op de ene rijbaan en de kont op de andere Bekijk bijlage 1399365… WAAROM denken mensen dat dit een goed idee is?
Met het eigen blik vind ik dit al geen prettige ervaring, maar met een auto ter waarde van een huis, welke niet van mij is.. is het nog minder prettig