• Beste Bezoeker,

    MF heeft een update gehad. Kijk hier voor meer informatie.

Het grote suzuki V-strom topic deel 3

vonketrekker

MF veteraan
6 dec 2006
5.055
1
Zuid-Holland
Welkom, in het V-strom topic deeltje 3 *D

vorige delen
Suzuki V-Strom rijders
Het grote suzuki V-strom topic deel 2

De rijders
(en hun motoren)

Aad900
650 L2
carterplaat, topkoffer met remlicht, handkappen, Xenon, 12 volt contact, OSCO kettingsmeerapp. GIVI valbeugelset, MRA smoke varioruit, handvatverwarming, middenbok, enduro voetsteunen, koplampbeschermer, ER6N spiegels
[img=720]https://lh5.googleusercontent.com/-zQBNxqb4iZc/TuDfuRTnIYI/AAAAAAAAClA/pMVUaa4DFsg/s640/P1030091%252520%252528Large%252529.JPG[/img]

appeltje78
650 XT L5
[img=720]http://i1036.photobucket.com/albums/a446/FrankAppels/AF994555-43F1-412B-BCE8-E872F0E8C44B_zpssypq0qdh.jpeg[/img]

Bremzer
650 K7
[img=720]https://i.imgur.com/fw54vnX.jpg[/img]

Dryhte
650 XT L8
[img=720]https://tweakers.net/ext/f/keyRvbwoUvlBFyDZADqjNdK0/full.jpg[/img]

eas
1000 XTA L8
[img=720]https://www.mupload.nl/img/yo1pfkjupq16.jpg[/img]

EmJeeBee
650 XTA L7
[img=720]https://www.motor-forum.nl/media/1/full[/img]

gtswizard
650 XT L7
[img=720]https://www.motor-forum.nl/media/9/full[/img]

hart42wheels
650 K4
[img=720]https://lh3.googleusercontent.com/-NWuAIUfrybo/WM_dAoUyqaI/AAAAAAAAB0Q/cZtH5iGEt5s2vNFK_FFlLz7ZrkDTmexAwCHM/s1024/upload_-1[/img]

Pien92
650 K8
smoked vario ruitje
[img=720]https://www.mupload.nl/img/fs816zbqq.jpeg[/img]

stijnos
650 K4
[img=720][/img]

V4Wim
650 K5
MRA vario, “Kloontje”, Zümo 660, Migsel, 12v aansluiting, Öhlins voorveren, Vorkpootrubbers, Handkappen, Shorty CNC hendels, Daytona handvatverwarming, ER6N spiegels, Bagster tankhoes, Kleine knippers rondom, Givi valbeugels, Suzuki carterplaat, Middenbok, Topkoffer (4cm verplaatst), Taartschepmod, Wielstriping, Kuipstriping, Sebring auspuff, Loobman kettingsmeerder, transalp stuur, enduro voetsteunen
[img=720][/img]

vonketrekker
1000 K5
[img=720]http://www.motorstek.nl/download/96970/2149b578ffd7a790a5000997cdcaf03b[/img]

Woudschim
650
[img=720]https://i.imgur.com/HIAhvWM.jpg[/img]

Wullebolle
1000 K8
Givi V46+V35, Givi valbeugels, Givi hoger scherm + kloontje, Bi-Xenon, Forkbrace
[img=720]https://www.motor-forum.nl/media/967207/full[/img]
 
Laatst bewerkt:

jacco02

MF veteraan
12 mei 2008
2.231
33
27
Twisk
Ik heb gewoon geen recente foto's van me V-strom behalve op de trailer B| Dan maar 1 van 2 jaar terug:



Mag deze erbij in de OP?
 

Deeski

Die hard MF'er
27 jul 2010
776
1
Utrecht
Die had ik al eens bekeken maar via een ipad of iphone gaat dat een stuk lastiger. Dus van mij voorlopig geen foto, helaas.
 

Kater232

MF'er
20 jul 2013
53
0
26
Geleen
Vandaag een uurtje bochtjes gegooid op het nieuwe model, doet wat ie moet doen. De keuze wordt steeds moeilijker... versys 1000 of tiger 1050 of toch de strom.... de eerste 2 zijn gebruikt de strom is nieuw....

Keuzes keuzes...
 

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.501
0
46
Vanwege het, ahum, nogal bijzondere uiterlijk zou de Versys sowieso afvallen bij mij. Wat Kawa tegenwoordig produceert, lilluk lilluk lilluk. Ga ja alleen asfalt doen? Dan zou de Tiger misschien nog wel de betere keus zijn. En zo'n 3 pitter loopt ook machtig mooi.
 

Kater232

MF'er
20 jul 2013
53
0
26
Geleen
Loopt mooi, gooit lekker, alleen erg an de prijs 7.5k voor 2007 model zonder abs. Voor dat geld heb ik een soes met 1700 gelopen met abs (geen demo, gekocht en weer verkocht omdat t niet beviel Door de vorige eigenaar). Voor zover ik weet enkel asfalt ja, sportievere fietsen zijn geen opties ivm knieproblemen.
 

Peke Esu

MF veteraan
7 okt 2004
5.521
12
VP


Mijn volgende fiets wordt er sowieso een met ABS, zou voor mij dus een dingetje zijn om de 1050 te laten staan.

T'is allemaal niet zo eenvoudig. :+
 

Dialtone

MF'er
12 jun 2013
32
0
Beste mensen,

Ik ben sindskort de gelukkige eigenaar van een prachtige V-Strom uit 2012 (2004-2011 model). Echter merk ik wel op dat het schakelen wat stroever gaat dan ik gewend ben (kom van een 4cilinder af). Zowel op- als afschakelen is het net of ik door een extra versnelling heen moet drukken. Voordat deze in de volgende versnelling valt (voor de "klak"), voel ik een soort wrijving. Net alsof je met een auto ook wel eens aan het "tandenpoetsen" bent, maar dan wel heel licht. Heeft iemand enig idee of dit hoort?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Voor de rest is het namelijk een fantastische fiets!

Groet,

DT
 

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.501
0
46
Olie vervangen wil wel eens helpen. Heb. Nu castrol maar dat gaat er niet weer in. Bij vfr'en geeft dit ook een zwaar schakelgedrag.
 

Dialtone

MF'er
12 jun 2013
32
0
Ok. Ik begrijp dat het dus vaker voorkomt bij een V-strom?
Motor is afgeleverd met nieuwe motorolie. Kan teveel of te weinig olie misschien invloed hebben op het de soepelheid van het schakelgedrag?
 

Peke Esu

MF veteraan
7 okt 2004
5.521
12
Kun je zo checken dmv peilglas.
Mijn 1000 is ook niet het toppunt van souplesse hoor, bak is een tikje ongeciviliseerd om het zo maar eens uit te drukken.

Mijn Yamaha's schakelden beduidend meter.

Sommige mensen hebben qua schakelen baat bij Putoline.
Castrol komt er bij mij ook sowieso niet in.
Ben nu bezig om te kijken waar ik Sunoco kan krijgen.

Dan is er nog de manier hoe je schakelt, mijn DL schakelt beter als ik al een beetje druk op schakelpedaal zet en dan met het schakelen de koppeling maar een klein eindje intrek.
Hij floept er dan min of meer vanzelf in.

Succes iig met de Strom.
 

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.501
0
46
Kroon expulsa rr en Motorex topspeed schijnen het schakelgedrag bij de vfr'en aardig te verbeteren. In mijn viffer zit ook Motorex en die schakelt prima.