Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Zo. Vandaag bij roefs geweest, vstrom 650 rhino gezien en waarschijnlijk gekocht... alles zit er op en er aan... van xenon tot valbeugels, van centerstand tot 12v klepje... dat word hem waarschijnlijk :-)
 
Overigens, mijn nieuwe machine, bevat xenon koplampen, worden deze bij een importkeuring goedgekeurd? en zo ja, is dit dan ook rechtsgeldig voor de rest van de Europeesche superstaat? - Frankrijk uitgezonderd uiteraard-, kan ik de xenon en halogeenlampjes 1 op 1 uitwisselen of dient hier e.e.a. voor te worden aangepast?

*gaat in een hoekje zitten schamen dat ik meteen zoveel vragen stel*
 
Sjongejonge wel veel vragen hoor...
Moet helaas het antwoord schuldig blijven ;)
 
Laatst bewerkt:
In before the lock :+
:W


@ kater:
Ik heb al jààren Bixenon. geen aanpassing aan lampspiegel. Lichtbeeld is goed en indien goed afgesteld niet storend voor tegen/voor liggers (gechecked mbv vriend in auto).
Los van de electronica en de bekabeling die je een plaatsje moet geven, waren de lampen zelf plug&play ... enkel het lampgat in de rubber mof achter het lamphuis moest wat bijgewerkt worden.
Op de weg nog nooit controle of opmerkingen gehad van de 'overheid'. Niet in NL, D, I, CH, L, BE of FR. Ooit zelfs een thumbs up gekregen van een stel franse politiemotards ... msch was het voor men geel hesje, msch omdat ik goejedag knikte, maar twas alleszins geen negatieve ivm de xenons die toch in hun smoel zaten te blinken :]
 
Laatst bewerkt:
Zo,

Zaterdag 3 april mag ik de machine gaan ophalen... wachten maaar. . Ondertussen al ast een hoesje bestellen om mn nieuwe maatje onder te stallen. Uiteraard volgt er nog een fototje wanneer in mijn bezit. Voor nu moeten jullie het hiermee doen:

full


En een linkje naar de brommert
Motoren - Motoroccasion
 
Laatst bewerkt:
Zo,

Zaterdag 3 april mag ik de machine gaan ophalen... wachten maaar. . Ondertussen al ast een hoesje bestellen om mn nieuwe maatje onder te stallen. Uiteraard volgt er nog een fototje wanneer in mijn bezit. Voor nu moeten jullie het hiermee doen:

[afbeelding]

En een linkje naar de brommert
Motoren - Motoroccasion

Mooi ding! Investeer in een goede ademende hoes. Anders roest ie je onder de kont weg. En ook met ademende hoezen heb ik al prachtige roestcreaties voorbij zien komen. Vanwege temeperatuurschommelingen ontstaat condens onder de hoes en door gebrek aan ventilatie krijg je dan roest.
 
Hier ook nog druk om de vorig jaar aangeschafte '09 650 te completeren.
Er destijds al een kofferrek met topkoffer, zonder zijkoffers bij gekocht voor een schijntje.

Osco'tje gemonteerd en nu druk om de casco op het werk gezette en gelaste bakken netjes aan te bouwen en af te werken.

Maat eerst een aantal puck's van nylon laten draaien, en daar met RVS strips ophanghaken van gemaakt:

Foto-VNTFEIL6-D.jpg


Koffer op juiste stand tegen kofferrek, aftekenen en de ophanghaken gemonteerd:

Foto-JIDRVDWF-D.jpg


Koffers aan de motor:

Foto-RJULD6WV-D.jpg


Randjes afwerken van deksels:

Foto-HEQHICRC-D.jpg

Foto-YIUSXJUO-D.jpg


De koffers zelf worden nog afgewerkt op de hoeken met alu hoeklijn. Dat oogt wat degelijker al is het puur optisch. Daarna worden ze zwart gecoat, en kunnen de sluitingen er aan. Ik zal nog wel weer een updeetje plaatsen.
 
Gister en vandaag weer aan de koffers gewerkt. RVS spansluitingen binnengekregen, en gemonteerd.

Foto-VBLQJTRM-D.jpg


Daarna begonnen met hoeklijnen om de hoeken te monteren.
Die worden op de hoeken nog gelast, waarna de koffers zwart worden gecoat.

Foto-34X8MMAY-D.jpg


Eind resultaat is dan zo, en ben er erg tevreden over.

Foto-47ZTYUX3-D.jpg

Foto-MQKE6XKL-D.jpg
 
Kunnen we het maken ja of nee :) Ja dus. Ziet er goed uit. Of gewoon twee aluminium gereedschap koffers aanpassen 8-)

Ik ben meer van het gemak.

411165098.jpg
 
Ik blijf ruim onder de €100 dat is het verschil.

Daar heb je gelijk in en geeft ook voldoening :)
De Aro koffers zijn ook niet echt duur. De hele set met de verwijderbare rek rond de 500 euro. Voor origineel of de gangbare merken is meer dan het dubbele.
 
hallo,

ik heb sinds een maandje een dl650 als gebruiksfietsje...
nu heb ik het originele zadel verwisseld voor een 2cm hogere variant.
dus als er hier nog iemand is die belang heeft bij een origineel zadel (200 km gebruikt dus nieuw)
dan hoor ik het graag.
 
Nadat ik 2 jaar geleden mijn trouwe DL650 heb ingeruild voor een Kawasaki Z750 begint het nu toch weer te kriebelen. Ik mis het comfort van de V-strom :o ! Met de Z rijden is ontzettend leuk en geeft me een enorme kick (en een flínke boete), maar na 2 jaar en nog geen 5000km gereden te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat een all-road toch beter bij mij past. Daarom ga ik na de zomer op zoek naar een goed aangeklede DL1000 :Y

Mijn vorige V-strom was van veeeel opties voorzien, ik hoop dat ik een vergelijkbare DL1000 kan vinden

Mijn oude V-strom:

 
Goedendag,
Ik heb nog een zeer nette originele V strom tas , iemand interesse?

30€

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan