Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeden dag mede sv rijders.
Ik heb even een vraagje.
Mijn remschrijven voor zijn bijna op.
Wie heeft er wave schrijven voor de sv en wat voor merk zijn ze en hoe is de ervaring.
Ik laat eind augustus stalen remleidingen plaatsen. Denk dat het wel wat gaat uitmakenNu we toch over remmen bezig zijn. Stalen remleidingen hadden op mijn gsx600f veel effect. Die remde standaard slecht. De SV remt standaard al veel beter en lekkerder en met meer gevoel (mits dikke schijven) al kan het altijd beter. Wellicht de volgende verbetering, zeker aangezien ik de opvolger van de huidige al in de schuur heb staan.
Maakt het qua merk nog wat uit wb kwaliteitsverschil? Zal allemaal een beetje lood om oud ijzer zijn toch?
Hier zomaar iets dat ik tegenkwam.
Remleidingset-staal-flexibel-SV650
Stalen flexibele remleidingset voorrem ....lees verderwww.on2wheels.nl
zou gelijk de leidingen rechtstreeks van decremcinder trekken en niet meet over het spatbord. Eventueel een banjo bleeder bij de remcilinder monteren. Krijg je echt alle lucht eruitO, het zal zeker schelen aangezien geen druk verloren gaat in het opblazen van de rubberen remleidingen.
Ik vind die van de SV standaard voor straatgebruik al niet zo slecht hoor. Alleen worden alle leidingen die ik heb liggen of gemonteerd heb alleen maar ouder en rubber veroudert ook als het niet in gebruik is, dus ik zal toch een keer iets (op zijn minst de voorkant) moeten vervangen. En als je dat dat toch gaat doen beter direct meet staalomvlochten leidingen. Ik zoek nog wel even iets.
Gisteren bij Kommer Motorparts geweest, maar er toen nog niet aan gedacht even te kijken wat ze hebben liggen
EDIT: een snelle blik in de webshop leert dat ze alle delen tussen 40 en 150 cm in stappen van 5 cm (en voor de wat langere maten 10 cm) oplopend in lengte hebben liggen, compleet met gemonteerde 10 mm banjobouten.
Ik ga eens even de originele slangen opmeten en kijken waar ik op uitkom. De bovenste (tussen rempomp en verdeler) mag iets korter dan origineel aangezien ik een SV650N slang heb, maar een S stuur.Zoeken
www.motorlook.nl
Het merk is Fentubo. Zegt het iemand hier iets?
Bij de eerste generatie lopen ze al niet over het spatbord. Zie foto van een complete reserveset (in rubber)Kopervet is een mineraal gebasseerd vet en tast rubbers/o-ringen aan etc
zou gelijk de leidingen rechtstreeks van decremcinder trekken en niet meet over het spatbord. Eventueel een banjo bleeder bij de remcilinder monteren. Krijg je echt alle lucht eruit
Je kunt gewoon je eigen originele Suzuki banjobouten blijven gebruiken zolang je niet twee leidingen op een bout wilt aansluiten.Ik rij zelf op teflon-stalen remleidingen uit China van leverancier 'Powerzone'. Rij er al jaren mee. Er zit geen flex in, dus de hendel is altijd knijters hard. Echter corrodeert de banjo van de leiding wel in de winter. Dusja, dan ziet het er minder goed uit.
Verder bestellen we vaak stalen remleidingen uit Groot Brittannië van 'Wezmoto'. Dat is echt goede kwaliteit. Daarbij krijg je ook de crushringen en RVS banjobouten erbij. Deze jongens gaan prima de winter en alles door.
(China banjobouten zijn allu-troep = gevaarlijk)
Geen interesse, maar ik vind dit van alle SV1000 modellen met kuip wel de mooistemooiste! Mooi die volle kuip en in Suzuki kleuren. Succes met de verkoop en veel plezier met de TL. Kom je naar de meeting, of is een TL too far off volgens de baas?≥ Suzuki SV 1000 SZ met progressieve hyperpro voorveren - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl
Te koop aangeboden, hele nette suzuki sv1000sz uit 2005 met 10.700Km. Ik heb deze motor eind 2017 overgenomen van de 1e eigenaar. De motor is in een conditie zoals je deze mag verwachten bij deze kmlink.marktplaats.nl
Mijn TL is klaar en rijdt geweldig fijn. Daarom mag mijn mooie SV 1000 SZ van eigenaar wisselen. Vraagprijs is natuurlijk hoog, hij staat op marktplaats... Mocht je interesse hebben of iemand kennen die zoekende is, ik sta open voor een net bod.
Het is zeker een mooie motor, door ervaring met de TL 10 jaar geleden gekozen voor deze mooie SV. Ondanks dat de blokken op elkaar lijken is het echt een hele andere fiets. De SV is absoluut geen slechte motor, maar het is beslist geen TL. Ondanks dat mijn TL er wat geleefder uitziet, heeft deze mijn voorkeur.Geen interesse, maar ik vind dit van alle SV1000 modellen met kuip wel de mooistemooiste! Mooi die volle kuip en in Suzuki kleuren. Succes met de verkoop en veel plezier met de TL. Kom je naar de meeting, of is een TL too far off volgens de baas?
Je zou kunnen overwegen hem te poetsen natuurlijk en op die manier de blits te maken de 14eDe remleidingen zitten erop. Het ziet er eigenlijk niet uit. Veel te schoon.
Zo even een rondje doen, dan de laatste belletjes er nog uit en dan is ie weer klaar. Het enige wat eigenlijk nu nog moet om 'm als nieuw te laten rijden is een nieuw balhoofdlagersetje. Ga ik waarschijnlijk ook nog wel doen. Is ie nog wel waard
Bekijk bijlage 1407421
Je zou kunnen overwegen hem te poetsen natuurlijk en op die manier de blits te maken de 14e
Hahaha,Nou ik heb dus deze week Suus gewassen voor de verandering, m'n velgen gepoetst EN de ketting schoongemaakt!
Appte m'n monteur al, "schijnbaar had ze af fabriek zilveren velgen"
Waar maak jij de ketting mee schoon? Moet dat klusje ook nog een keer doenNou ik heb dus deze week Suus gewassen voor de verandering, m'n velgen gepoetst EN de ketting schoongemaakt!
Appte m'n monteur al, "schijnbaar had ze af fabriek zilveren velgen"