Het grote Super Blackbird topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is toch ook jouw expertiese???

Het is nooit erg om een second opinion te vragen. Alle wetgeving is onderhevig aan wijzigingen. Kan zo maar een memo gemist hebben.
Daarnaast is de juridische opstelling van zo'n formeel stuk vaak op verschillende manieren uit te leggen.

Voor zekerheid even een belletje naar de OvJ ;)
Al contact gehad Siem?
 
full
omdat het kan
 
Net gebeld..Kennisgeving is onderweg....maar weet al wel hoelang...

4 maanden kwijt.......!!
 
kl*te!!!!
Gelukkig mis je nauwelijks motorweer in die 4 maanden......

Nee, maar ik mag zelfs niet op een bromscooter rijden.... :r

Uiteraard ga ik hier bezwaar tegen indienen.
Een 4 maand (of zelfs 6 maand) voorwaardelijke rijontzegging had ik wel reëel gevonden.

:r :r :r :r :r
 
Zaterdag de BB uitlaten in de eifel heb er zin
Maar ga niet zo snel als BJ ;)
 
Goedemiddag,

Ik reageer even in dit Topic, omdat ik (ooit) een Blackbird wil kopenen vraag me af waar ik op moet letten als ik er 1 wil kopen.

En wat is het verschil tussen de carb en injectie modellen, verbruik?, sneller?, enz.
En wat zijn de kosten van onderhoud en is dit zelf goed te doen?

Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven hierover, alvast bedankt.
 
Goedemiddag,

Ik reageer even in dit Topic, omdat ik (ooit) een Blackbird wil kopenen vraag me af waar ik op moet letten als ik er 1 wil kopen.

En wat is het verschil tussen de carb en injectie modellen, verbruik?, sneller?, enz.
En wat zijn de kosten van onderhoud en is dit zelf goed te doen?

Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven hierover, alvast bedankt.

Ik heb een hele goede carb versie te koop.
Verbruik ligt aan je zelf een beetje, gem lopen de carb versies iets minder zuinig dan de inj modellen.
Voordeel van de inj modellen is dat je ze wat makkelijker kan tunen als je dat wilt.
Onderhoud kun je zelf doen, alleen kleppen stellen is wat lastiger.

Als je interesse hebt, die van mij is een '97 carb, goed op de banden, net een beurt gehad en rijdt erg goed. Vrpr 3500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Joh, ik dacht dat ik wispelturig was maar die Jim kan er ook wat van...
Ik heb ongeveer iedere herfst mijn motor te koop staan (dit jaar een keer niet)
Maar Jim binnen 3 maanden...wel te koop...niet te koop....wel te koop...niet te koop....

Trek je het allemaal nog een beetje Siem?
:)
 
Joh, ik dacht dat ik wispelturig was maar die Jim kan er ook wat van...
Ik heb ongeveer iedere herfst mijn motor te koop staan (dit jaar een keer niet)
Maar Jim binnen 3 maanden...wel te koop...niet te koop....wel te koop...niet te koop....

Trek je het allemaal nog een beetje Siem?
:)
:N '(
 
Ik heb een hele goede carb versie te koop.
Verbruik ligt aan je zelf een beetje, gem lopen de carb versies iets minder zuinig dan de inj modellen.
Voordeel van de inj modellen is dat je ze wat makkelijker kan tunen als je dat wilt.
Onderhoud kun je zelf doen, alleen kleppen stellen is wat lastiger.

Als je interesse hebt, die van mij is een '97 carb, goed op de banden, net een beurt gehad en rijdt erg goed. Vrpr 3500 euro.

Waarom doe je hem weg???
 
Waarom doe je hem weg???

Verdeelde mening erover...
A) Ben mijn rijbewijs voor langere tijd kwijt en met deze motor kan het zo weer gebeuren want ze staan tegenwoordig overal te flitsen en meten...
B) Wil het eigenlijk niet maar moet wel (denk ik....)
C) Ligt zeer zeker niet aan de fiets..Die is op en top in orde.
 
Laatst bewerkt:
Verdeelde mening erover...
A) Ben mijn rijbewijs voor langere tijd kwijt en met deze motor kan het zo weer gebeuren want ze staan tegenwoordig overal te flitsen en meten...
B) Wil het eigenlijk niet maar moet wel (denk ik....)
C) Ligt zeer zeker niet aan de fiets..Die is op en top in orde.

Foto's *D
 
Ik ken het gevoel. Wel leuk zo'n dikke motor, maar erg lastig je rijbewijs te behouden en de 50 zit zo ver naar links onder op je snelheidsmeter dat zelfs de snelheid snel lezen voor een flitspaal lastig wordt.

Wel een hele mooie motor!
 
Ik ken het gevoel. Wel leuk zo'n dikke motor, maar erg lastig je rijbewijs te behouden en de 50 zit zo ver naar links onder op je snelheidsmeter dat zelfs de snelheid snel lezen voor een flitspaal lastig wordt.

Wel een hele mooie motor!
:Y

1x gas geven en je rijdt al boven de 100...Wel een lekker gevoel inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan