Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Nieuwe:

rara2apr.jpg
 
Ik denk regio Eemshaven (zag dat de mf-fer uit Groningen kwam als dat nog klopt). Rechtsachter zie ik een zandwinning of industrie. Veel water, verder leeg.
 
Edit: Handelskade Oost Delfzijl.
Haha, ik zat mijn vorige bericht te lezen en dacht, mmmmm, zandwinning Eemshaven? Via Google en dan in Maps daar niets te vinden wat erop lijkt. Ff Delfzijl nog checken en hoppa! (Als dit tenminste goed is...)
Screenshot_20240403_085849_Maps.jpg
 
Nou niet echt bepaald een plekje om voro je lol te gaan rijden.
Groningen is fantastisch op te rijden, zeker als je van rustig toeren houdt. Denk niet aan kale lege lange stukken zoals Flevoland, maar juist ontzettend veel kleine kronkelweggetjes van oude (boeren)percelen. Afijn, ga maar eens de routeplanner erbij pakken om jezelf te overtuigen :)

Voorbeeldje:
Google Maps
 
Laatst bewerkt:
Mooi stukje Nederland maar of het ook mooi rijden is... Mij zul je er niet zien. De afstand van mijn huis tot daar aan toe is verder dan de Franse Ardennen.... Tsja...
 
Klopt! Excuses ik had de streetview niet gecheckt. De foto de andere kant op was te makkelijk: dan zie je de typische brug over Lac Serre Poncon in de verte. By the way: je kan hier wel wildkamperen zag ik, hier en daar gras en vlak. (achter me stond een camper).
Kom hier regelmatig langs en eindelijk vorig jaar erop. Terugweg van Barcelonette naar Epinal La Mouche motorcamping. Ik gun mijzelf dan zoiets van: vroeg weg en veel binnendoor en leuk, maar om uiterlijk 14uur de peage oprijden bij Grenoble.
@bmwerner was eerst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan