Het grote "RARA, waar was ik?"-topic, deel 6

Kom je misschien hier nog wel langs:

rara20320404.jpg

en ja, er is sv op de weg waar de motor staat :)
 
Geweldig en snel. Hoe gevonden of ooit gereden?

Hier lekker droog, bij ons had het in de voorgaande nacht geregend en hadden we in de ochtend nog natte weg. Wel erg mooi met de wolken en bij de afdaling zelfs hier en daar mist.
 
Geweldig en snel. Hoe gevonden of ooit gereden?

Hier lekker droog, bij ons had het in de voorgaande nacht geregend en hadden we in de ochtend nog natte weg. Wel erg mooi met de wolken en bij de afdaling zelfs hier en daar mist.
Film stilgezet bij bord van 8 km en gekeken welk wegnummer er op stond....toen was het makkelijk ;)
 
Hoe heb je die nu weer gevonden Eddy? :}
Aangezien de motor nooit zo schoon is geweest als op de foto moest het niet ver van Geleen zijn.
Op de achtergrond zie je een wegwijzer aan een portaal hangen, en portalen staan meestal bij autosnelwegen.
Dus de autosnelwegen rond Geleen afgegaan op maps op zoek naar portalen en daar in de omgeving een soortgelijke situatie gezocht.
Half uurtje zoeken, en klaar is Eddy.
 
Aangezien de motor nooit zo schoon is geweest als op de foto moest het niet ver van Geleen zijn.
Op de achtergrond zie je een wegwijzer aan een portaal hangen, en portalen staan meestal bij autosnelwegen.
Dus de autosnelwegen rond Geleen afgegaan op maps op zoek naar portalen en daar in de omgeving een soortgelijke situatie gezocht.
Half uurtje zoeken, en klaar is Eddy.
Dat "nooit meer zo schoon" betekend bij mij "net nieuw opgehaald bij de dealer"; ik ben niet zo'n poetser. Dichtstbijzijnde Honda dealer zit in Echt dus de locatie was tussen Echt en Geleen. Goed gevonden *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan