Het grote motorreut bij LIDL + ALDI + GAMMA topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend een jethelm gekocht voornamelijke voor de zomer en moet zeggen valt niet tegen. Mocht het tegen gevallen zijn kon ik hem altijd nog voor de bromtol gebruiken. Wat wel opvalt is dat je vele malen meer zicht hebt dan een normale helm.

Ook nog een setje van dat ondergoed gekocht. En dat is bij elkaar duurder dan heel die jethelm :X
 
Laatst bewerkt:
De handschoenen leken me wel wat, maar ik heb er al zoveel... Dus met twee paar sokken weggegaan, benieuwd wat er zo speciaal aan "motorsokken" is.

Hele stapels XL helmen, weinig M (volgens mij de meest verkochte. Op de motorbeurs bij de restjes ook voornamelijk XL). Gelukkig heb ik vorig jaar een systeemhelm bij de Lidl gehaald, bevalt goed!
 
Ik heb ook die thermohemden et cetera bij de Lidl gekocht. Ik twijfelde ook over de maat, en al helemaal toen ik dat mini broekje zag...
In elk geval ik heb van zowel het hemd als de broek maat M gekocht.

Ik ben zelf niet als te groot, 1,68, maar wel fors postuur, ongeveer 80 kg zwaar... Ze zitten prima. Ik weet niet of het strak of heel los moet zitten, maar het sluit goed aan.

Heb nu twee sets, twee voor mij en één voor mijn vriendin.
Ik vraag me echter wel af of twee sets voor een weekend genoeg is. Ik ben nogal van het zweeterige type (mag ook wel met dat gewicht :P), dus mocht het echt vies zijn, dan hoop ik dat ik het uit kan spoelen, en dat ik dan de volgende dag de andere draag, maar dat dan de dag er op de eerste weer droog is.
 
Laatst bewerkt:
De vorige set thermo viel klein, geen idee hoe deze valt. Ook de sokken meegenomen :)

In Leiden 5mei plein lag nog heel veel en er werd zelfs bijgevuld.
 
ik heb net een potje gekocht bij de lidl maar hij zit goed en is redelijk stil.

er zit een extra vizier ,dikkere wangstukjes en kussentjes die tegen je oren komen bij.
 
2 setjes thermobroeken+shirts+sokken gekocht. :) Het aantrekken van het leren pak gaat daarmee een stuk makkelijker. *D

Oja en die hoes, die moest ik toch ooit nog eens kopen.
 
Laatst bewerkt:
Setje theromokleding gekocht, zit super.

Had ook een systeemhelm meegenomen maar bij thuiskomst zat deze toch niet helemaal lekker en ik vond hem nogal groot ten opzichte van mijn huidige helm, dus deze maar weer terug gebracht.
 
Vandaag even de systeemhelm gepast. L was veel te groot en de M veel te klein. Jammer, ze zagen e opzich best mooi uit. Sokken zitten wel erg lekker.
 
Ik heb ook die thermohemden et cetera bij de Lidl gekocht. Ik twijfelde ook over de maat, en al helemaal toen ik dat mini broekje zag...
In elk geval ik heb van zowel het hemd als de broek maat M gekocht.

Ik ben zelf niet als te groot, 1,68, maar wel fors postuur, ongeveer 80 kg zwaar... Ze zitten prima. Ik weet niet of het strak of heel los moet zitten, maar het sluit goed aan.

Heb nu twee sets, twee voor mij en één voor mijn vriendin.
Ik vraag me echter wel af of twee sets voor een weekend genoeg is. Ik ben nogal van het zweeterige type (mag ook wel met dat gewicht :P), dus mocht het echt vies zijn, dan hoop ik dat ik het uit kan spoelen, en dat ik dan de volgende dag de andere draag, maar dat dan de dag er op de eerste weer droog is.

Ik zweet ook gauw en ben zeer tevreden over het thermo ondergoed van de Lidl.
Voorheen droeg ik het ouderwetse katoenen ondergoed en dat neemt vocht op waardoor je het koud krijgt.
Het Lidl ondergoed is veel beter, moet strak zitten, en is zelfs 's zomers fijn om te dragen.
Mijn zoontje van 10 heeft ook een set (de kleinste damesmaat) en dat draagt hij 's zomers ook.
Voorheen ging het pak zo plakken (zonder thermo ondergoed) tijdens warme dagen en hij vindt dit veel comfortabeler.
 
Heb alleen spoken gekocht. Kijken hoe dat zit.

Casper-Friendly-Ghost-3.jpg
 
Net ook thermo ondergoed gehaald bij de lidl, leek te klein maar zit perfect.
ben heel benieuwd van de lente / zomer, ik zweet ook wel snel en dan gaat je pak zo
plakken.

@TheRock

ROFL _O-
 
heeft iemand enige indicatie wat voor maat ik ongeveer moet hebben bij het thermo ondergoed? Dan ga ik morgen nog even kijken of ze het hebben. Ik ben 1,83 lang en 75 kilo zwaar.

alvast bedankt;D
 
Setje thermo voor mijn zwager, ik heb nog voldoende en voor mezelf die sokken, gewoon om eens te proberen :)
Vroeg wel aan n vakkenvuller waar het man/vrouw verschil in de sokken in zat..wist ie ook niet :+
 
vandaag een broek/handschoenen en zo'n systeemhelm gehaald. mijn vorige helm kwam ook bij de lidl weg, voor de brommer, prima helmpje, maar wilde toch systeem. zit prima, mooi zonneschermpje, veel waar voor de geld! handschoenen zitten ook gewoon goed, en de broek moet ik nog even uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan