Kun je diesel in een plastic drinkflesje (Aquarius) meenemen of tast diesel het plastic aan? Ik weet niet hoe ik het anders mee kan nemen. Om daar nou speciaal een jerrycan voor aan te schaffenOf ik heb er overheen gelezen.
Maar diesel is uitstekend te gebruiken om wielen ed schoon mee te krijgen.
Gewoon een litertje halen bij het tankstation.
Heb vandaag een fles lampolie gehaald, gaan eens even proberen of dat goed werkt.Gewoon een fles lampolie halen, werkt net zo goed, meurt niet zo en zit al in een fles
Het mag dan wel een oud topic zijn, maar het lijkt me van alle tijden. En aangezien ik het helemaal heb doorgelezen en nog steeds met een vraag zit, toch maar even posten.
Ik heb van die kleine zwarte spettertjes op m'n plastic spatbord zitten, ik gok dat het rubber is, hoe moet ik dat eraf krijgen zonder de verf aan te tasten?
wanneer het dof word heb je lang genoeg gewachtHoe lang moet je turtlewax ongeveer in laten trekken voordat je het uitpoetst?
Doe dat nooit op je wielbouten van je auto. Kans bestaat dat je wielbouten lostrillen. Of je moet op je wielsleutel gaan staan en ze zo muurvastzetten dat ze helemaal niet meer los komenOp dinsdag 05 oktober 2004 15:33 schreef themanfromdownunder het volgende:
Wat doet dat kopervet dan precies? Ik hoor dat wel vaker dat men dat gebruikt bij de wielbouten van een auto.
gegroet,
weet er soms iemand ene handige manier om rubber terug soepel te krijgen?
Bijvoorbeeld van die kleine voor de bevestiging van de zijdeksels.
mvg
frederik
Handig topic (sorry oma), toch de bike maar eens gaan schoonmaken. Mijn vraag is of mensen ervaring hebben met het bestellen van dergelijke schoonmaakmiddelen (s100 producten etc) online. Loont het om bijvoorbeeld bij louis.de of motozoom te bestellen of zijn die bij de dealer net zo duur? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Ik gebruik Valma Plastishine, knappen de knoppen echt super van op. Weer als nieuw. Het blijft ongeveer 4 á 6 maanden zitten, afhankelijk van het weer natuurlijk.de schakelaars op mijn clipons zijn een beetje verweerd, eerst mooi egaal zwart en nu dof en wat verkleurd. weet iemand hoe je die weer als nieuw kan maken?
Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef the shadow het volgende:
de schakelaars op mijn clipons zijn een beetje verweerd, eerst mooi egaal zwart en nu dof en wat verkleurd. weet iemand hoe je die weer als nieuw kan maken?
Ik gebruik Valma Plastishine, knappen de knoppen echt super van op. Weer als nieuw. Het blijft ongeveer 4 á 6 maanden zitten, afhankelijk van het weer natuurlijk.