Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is idd erg dof. Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Misschien zou je moeten proberen het af te spuiten met een hogedruk spuit.
- Kopervet;
Alle bouten en moeren die losgaan, gaan weer vast met een likkie kopervet, kun je tegenwoordig zelfs in spuitbussen kopen. Voorkomt vast'zitten' en alle gevolgen vandien (uitgeboorde cilinderkoppen).
Van een ander forum zei:kopervet is troep die vooral in de beun nog veel gebruikt wordt.
Hele wielnaven smeren ze met die rotzooi in..
Kopervet is niet tegen oxideren. Het helpt het juist in de hand.
Koper op metaal geeft een spanning van 0,14 volt.
Daarom is keramisch vet ook zo fijn.
Smeert lekkerder, en niet giftig.
Hey dit pareltje van een topic was mij nog niet bekend, bedankt voor het mishandelen van MF omaSiliconen-spray (NIET verwarren met siliconen-olie!!) bestemd voor onderhoud van kunststoffen en rubbers, kan geïsoleerde electrische draden/snoeren spekglad maken zonder vettigheid.
Ik denk dat het goed kan helpen bij o.a kabels in motorstuur, tegen het stukwringen.
Zadelzeep. (waar ze ook paardenzadels mee schoonmaken.Iemand bekend met een mooi middeltje om je leren motorpak weer goed schoon te krijgen?
middeltjes...
ik zoek iets tegen ROEST.
pekel en wonen aan zee hebben vooral mn kofferekje (Givi, aanbouw) en enkele bouten, moeren, schroeven aangestast.
zicht doet me niet zo veel.
maar roest.. kan ik slecht tegen.
dus simpele oplossingen altijd welcome.
ACF 50 anyone ?
middeltjes...
ik zoek iets tegen ROEST.
pekel en wonen aan zee hebben vooral mn kofferekje (Givi, aanbouw) en enkele bouten, moeren, schroeven aangestast.
zicht doet me niet zo veel.
maar roest.. kan ik slecht tegen.
dus simpele oplossingen altijd welcome.
ACF 50 anyone ?