Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gebruik remreiniger wel spaarzaam rond je remcilinders, want het schijnt de rubbers uit te laten drogen, door alle oplosmiddelen die in de remreinigervloeistof zitten.remreiniger. voor onvetten van allerlei lichte olieen en vetten plekken. maar ook geschikt als lijmverwijderaar stickers en als reiniger voordat je stickers gaat plakken. maar natuurlijk ook om remdelen en blokken schoon temaken.
Het zorgt dat bouten niet vast kunnen gaan zitten door roest en het tapt de schroefdraad mooier en makkelijker (misschien ook beter??)Wat doet dat kopervet dan precies? Ik hoor dat wel vaker dat men dat gebruikt bij de wielbouten van een auto.
Op mijn beurt denk ik dan: een beschermlaagje kan toch nooit kwaad? Lekker laten zitten toch?voor het verwijderen van de laag vet of tectyl welke je erop gespoten heb voor de winter:
(Afbeelding)
industriele ontvetter en tast je plastic en paint niet aan
mits je het wel even goed afspoelt dan he.
Op mijn beurt denk ik dan: een beschermlaagje kan toch nooit kwaad? Lekker laten zitten toch?
(oké, kan het begrijpen als er allemaal troep in verzameld zit, maar anders hoeft het niet toch?)
zomers heb ik een geen beschermlaagje op de motor.
en al helemaal geen tectyl met zand en troep erin.
gewoon elke dag een ander iets ff een lap wd-40 of cockpitspray geven.
de ene dag als ik thuis kom dan vet ik de ketting in,
de andere dag pak ik een bus wd-40 en ga langs de vorkpoten, achterbrug etc etc
dag later bijvoorbeeld even een doekje over de spiegels en een controle van alle verlichting en de bandenspanning.
etc etc.
gewoon elke dag een beetje dan ben je dr maar een paar minuten mee bezig per dag dat je gereden heb ipv een hele zondag ofzo.
Kan niet meer op de titel en de artiest komen van je onderschrift.