Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Ik zit een tripje te plannen, via Hamburg (Duitsland) eindigen in Ribe (Denemarken). Ik wil wat van die eilanden ten westen van Denemarken bekijken.

Hoe zoeken jullie campings langs die route? Dus met name Noord-Duitsland en West-Denemarken.
Met google maps is mij het best bevallen, mijn ervaring is dat die het betrouwbaarst is. Met andere apps regelmatig bij niet meer bestaande of niet geopende campings gestaan of zelfs een of andere commune achtige opvang locatie voor probleemgevallen ofzo.
Eilandje Mando vond ik wel mooi, je moet dan op eb wachten, bij vloed loopt de weg onder water. Op zich kon de motor daar prima tegen maar de ketting ging wel behoorlijk roesten nadien als gevolg van de zoutwater spray die opspettert van je banden.
 
Verrassend... ik zou zeggen dat er een soort Funda is voor campings, maar dat valt dus tegen... ik ga Maps dan maar gebruiken.
 
Verrassend... ik zou zeggen dat er een soort Funda is voor campings, maar dat valt dus tegen... ik ga Maps dan maar gebruiken.
die zijn er wel, maar maps werkt beter.

Overigens pakt die op mijn desktop tegenwoordig vaak hotels in plaats van campings. Zoeken op "Camping" met dubbele aanhalingstekens verhelpt dat probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan