Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat probleem heb ik voor de zomer ook last gehad met mijn '99 variant.Hallo allemaal,
Ik rij sinds 2009 alweer een Varadero uit 2000, wat een heerlijke motor. Helaas is hij nu meer een hobbelpaard omdat de achtervering lek is.
Nu zoek ik tips om een goede tweede hands te vinden. Een nieuwe (origeneel) onder te plaatsen is die in mijn ogen niet meer waard. Op Marktplaats zoeken was een tip maar kon daar op dit moment niks op vinden. Welke andere merken voor dit soort vering kan gebruikt worden. Eventueel van een ander type fiets? Geen flauw idee of zoiets uperhaupt mogelijk is.
Bedankt alvast voor de hulp.
Yes, inderdaad van Strada@ Hooglander1
Strada motoren zo te zien. Heb ik de mijne ook vandaan. Mooi spul daar.
Zo te zien heb je er Michelin Anakee III banden op zitten. Die heb ik er nu ook twee weken op zitten. Fijne banden.
Veel plezier ermee!
Ben benieuwd waar je voor gaat. Ik zou ook graag fatsoenlijke dagrijverlichting erop willen maken, maar ik kom al snel in het al te bekende cirkeltje terecht waarbij je uit komt op een veel te dure oplossing en de goedkopere opties je niet meer aanstaan :DValbeugels met extra verlichting
Ben benieuwd waar je voor gaat. Ik zou ook graag fatsoenlijke dagrijverlichting erop willen maken, maar ik kom al snel in het al te bekende cirkeltje terecht waarbij je uit komt op een veel te dure oplossing en de goedkopere opties je niet meer aanstaan :D
Overigens al gelukt om het toerental al iets omhoog te krijgen?
Valbeugels met extra verlichting
Kofferrek aanpassen zodat mijn zelfgemaakte aluminium zijkoffers passen( al gedaan)
Ander windscherm
Verder heeft hij nog een nieuwen achterband en ketting nodig welke er vrijdag opkomen.
En moet hij stationair hoger. Alleen zit de afstel knop/schroef daarvan muurvast Ben al 2 dagen met kruipolie en alles in de weer maar er zit echt geen beweging in. Nu zover dat ik zelfs de luchtfilter kast eraf heb om er goed bij te komen maar het wil nog niet echt lukken... Het is wel nodig want hij loopt 800 toeren en hij valt daardoor steeds uit.
Oja en hij moet eens een grondige poetsbeurt krijgen wat dat is al in geen jaren gedaan
Motor is keurig gevult met 3.7 liter motul vol synt 10w40. De vorige eigenaar hield liever van wat meer olie denk ik. Bijna 4.5 liter!! Kwam eruit.
benzie pomp zag er nog prima uit. Deze had ik al gecontroleerd