HenkGSX750
MF'er
Kijk eens of je dit aan de zijkant van je motor kan zien?Dankjewel! Ik heb een GSX600F van april 1997.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk eens of je dit aan de zijkant van je motor kan zien?Dankjewel! Ik heb een GSX600F van april 1997.
Ja klopt. Van april 1997.
Was dat niet iets tussen de 15 en de 20 € ?Bertha haar brandstofkraan moet helaas ook gereviseerd worden. Gezien Bertha krap komt te zitten in haar 500 euro Challenge budget... Hoeveel koste zo'n setje?
Ja daarom juist! Ik rijd dan 100 in de 5e versnelling. Terwijl ik eraan 'hoor' dat ik er nog een bij zou moeten hebben. Maar ik krijg de versnelling met geen mogelijkheid in de 6e versnelling. Dát is dus het probleem.
Dit is een losse afdekplaat en niet je bak zelf er kan van alles achter zitten wat men kan veranderen dus dit zegt nog niksZie plaatje staat al het goed is gewoon op je motorblok
Begrijp ik. Ik ga het x owls je voorsteld controleren.even op de middenbok, motor aan en dan schakelen, 5x omhoog dan heb je 6 versnellingen (eerste versnelling is naar beneden), kan je maar 4x omhoog mis je idd een versnelling.
Lijkt mij dat er wel ergens op de bak een onderdeelnummer zou moeten staan om erachter te komen of het een 600 dan wel een 1100 bak zou zijn??
Dit is een losse afdekplaat en niet je bak zelf er kan van alles achter zitten wat men kan veranderen dus dit zegt nog niks
Verlies dus ergens druk? Zie je nergens lekkage?Vandaag voor de 2de keer getankt op 555,5km!
Het was echter niet mijn bedoeling het zover te trekken, en heb zelfs 2 keer in opgaande zin naar het werk 120 gereden ipv 90, en al die "speciale technieken" om super zuinig te rijden heb ik deze keer ook niet toegepast.
Maar gisteren moest ze op reserve, op 440km, en dan wéét ik dat ik nog ruim 120km kan rijden, dus moest het lukken, en dusdanig vandaag weer zo gereden dat ik aan een tankstation stopte met 555,5km op tripteller 2.
21,45 liter ging erin. Daarmee geen nieuw zuinigheidsrecord, want dat geeft 3,86L/100km (1:25,90), en dat was vorige keer minder. Maar dat vind ik niet erg, want wat verbruik en actieradius betreft hoef ik nu ook geen nieuwe records meer. Daarom ook bewust getankt op 555,5km ipv nog een beetje erbij te doen
Desondanks de zuinigheid echter merk ik dat de motor tegenwoordig weer regelmatig niet zo zuiver draait, en eergisteren viel ze weer eens stil. Zou het door het brandstofkraantje kunnen komen?
En een ander probleem heb ik met de achterrem. Werkte sinds het laatste onderhoud altijd goed, heb die bij vervanging van de remklauw ontlucht, en daarbij verse remvloeistof ingedaan, en blijven ontluchten tot er klare remvloeistof uitkwam. Maar nu, als ik even niet meer geremd heb, duw ik dat pedaal tot beneden, en remt slecht lichtjes. Echter bij loslaten en terug remmen heb ik voldoende druk en remt ie goed. Gisteren nog eens opnieuw ontlucht, en het probleem was even weg, maar in de namiddag kwam het probleem terug.
Er is me nog niks opgevallen, maar ik ga het eens dieper bekijken in ieder geval.Verlies dus ergens druk? Zie je nergens lekkage?
Klopt helemaalDkp heeft nieuwere type die zijn zuiniger , hebben minder vermogen en hij rijdt niet door
Tegenwoordig rijd ik zelfs eerder over de provinciale wegen naar het werk, omdat ik de snelweg zo saai vind. Ben ik wel een kwartiertje langer onderweg, maar het is leuker. In de namiddag als het drukker is zal ik wel de snelweg eens nemen, en dan idd ongeveer 90 a 95, op de eerste baan blijven en lekker relax rijden ipv continue te moeten vertragen en weer optrekken, en regelmatig van baan wisselen.verbruik is sinds vorig jaar van 1 op 16 gestegen, kennis wees me erop dat naarmate je harder rijdt de luchtweerstand meer parten gaat spelen zo zonder kuipen met de hele motor alles behalve aerodynamisch. lees DKP iets over 90 km/h, ik rijd snelweg altijd 140 en ook hele stukken 160 binnendoor ook wel stevig
Ik heb het fijne ontluchtingsgaatje van de overvulbeveiliging groter gemaakt, waardoor je die gemakkelijk tot aan de "kraag" kan vullen. Beetje schudden, kan er nog 10cl bij, dat kan je nog eens doen, maar dan zit ze wel echt vol. Eens de kraag bereikt moet je wel stoppen want anders duw je er benzine uit bij het sluiten van de tankklep.wat is nokvol? als ik schud dan zakt het en kan dit meermaals blijven herhalen, ...
Touren...Zomaar een berichtje, vraagje; met Pasen gaan we sleutelen dat hij helemaal zomerklaar is of nog stukjes toeren?
Die spiegels...
Nette motor met helm en slot te koop € 950,00 ≥ Nette motor met helm en slot te koop - Motoren | Suzuki - Marktplaats.nl