Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Toch wel respect voor Verhulst

Dit is niet het 1e spannende filmpje dat hij hier plaatst en daar de nodige opmerkingen over krijgt...

Hij blijft zichzelf en zijn eigen standpunt verdedigen. Vind ik.wel.een kwaliteit...
Of is het nu een gebrek aan zelfkritisch vermogen...?
 
Iedereen heeft zijn eigen hobby's, behoeftes en andere malligheid. Ook mag iedereen een ander mee laten genieten met deze actie's. Verhulst, ga zo door met doen wat je leuk vind en laat je niet "bepiepelen" door anderen. Men hoeft dus niet naar jouw filmpjes te kijken, en men hoeft ook geen commentaar te geven.
(maar dat gebeurt dus wel, daar kan je rekening mee houden).
 
Een landrover die normaal weg rijdt... _O- Het is een 130 crewcab. Die zijn niet bijster snel hoor.


hij trok rapper op dan ik gewend was en gewoon met de stroom mee dus geen noodzaak om er snel voorbij te gaan.
mogelijk heeft ie andere software .
 
Er is een verschil tussen plagen en pesten. Wij plagen slechts :j

pas maar op !

anders ga ik weer proefrijden :+,, en misschien is het een idee om ook het Duits en Russisch wat op te nemen , al is mijn Russisch wat roestig sinds ik geen contact meer heb met een Russische vriendin.
 
pas maar op !

anders ga ik weer proefrijden :+,, en misschien is het een idee om ook het Duits en Russisch wat op te nemen , al is mijn Russisch wat roestig sinds ik geen contact meer heb met een Russische vriendin.
Kan je geen nieuwe russische vriendin online bestellen?
Of gewoon een russische motor testen.
 
Kan je geen nieuwe russische vriendin online bestellen?
Of gewoon een russische motor testen.


nah ,, ben al ruim 20 jaar gelukkig met een schone Twentse ,, dus die russische dames gaan maar een deurtje of wat verder, als je wat nader kennis maakt met een mogelijke aanstaande schoon familie kom je toch wat dingen tegen ,, wat ik toch wel wat van op keek ,, en ik ben best wel wat gewend....

maken de Russen dan nog motoren die in de EU verkocht mogen worden ?
 
nah ,, ben al ruim 20 jaar gelukkig met een schone Twentse ,, dus die russische dames gaan maar een deurtje of wat verder, als je wat nader kennis maakt met een mogelijke aanstaande schoon familie kom je toch wat dingen tegen ,, wat ik toch wel wat van op keek ,, en ik ben best wel wat gewend....

maken de Russen dan nog motoren die in de EU verkocht mogen worden ?
Nieuw of 30 jaar oud, de russische motoren blijven de zelfde.
 
Ik heb het filmpje niet gezien en zal dat ook niet doen, maar er is een redden waarom ik ook op vakantie niet meer film. Nadien is dat wel erg saai en bekijk je dat nooit meer


En dat zijn dan filmpjes van jezelf...


Ik snap echt niet waarom Verhulst de moeite doet om dat filmpje online te zwieren. Normaal verkeer, geen muziekje, geen afwisseling, NIETS.... gewoon een saaie rijstijl op een saaie brommer over saaie wegen.... Ik geloof nooit dat er ook maar één iemand dat filmpje in z'n totaliteit laat afspelen... of er scheelt iets in de bovenkamer... 8)7
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de info.
Dus hangt het van de verbalisant af of hij bij "normale voertuigen" dat trage rijden als hinderlijk of gevaarlijk acht en een artikeltje 5 uitschrijft...
De voertuigen moeten enkel 60 km/u kùnnen rijden (technische mogelijkheid)...


Die 70km/h in België is anders ook de minimale snelheid die voertuigen of slepen op een horinzontale weg moeten kunnen rijden.

Een Cante kende ik nog niet.. het is dus een brommobiel, maar dan nog kleiner.. , en daar rijden die mee over de snelweg. 8)7
 
En dat zijn dan filmpjes van jezelf...


Ik snap echt niet waarom Verhulst de moeite doet om dat filmpje online te zwieren. Normaal verkeer, geen muziekje, geen afwisseling, NIETS.... gewoon een saaie rijstijl op een saaie brommer over saaie wegen.... Ik geloof nooit dat er ook maar één iemand dat filmpje in z'n totaliteit laat afspelen... of er scheelt iets in de bovenkamer... 8)7

Als die man er nu lol in heeft... het is hier vaste prik en niemand verplicht je ernaar te kijken en ....hij heeft succes, want er zijn al tig reacties op gekomen...:P
 
Mijn enige bezwaar tegen dat filmpje: Wat doet een R850R in het GS topic? 8)7
 
Ik overweeg om ook een sony action cam te kopen......maar het is wel een "action" cam he........
Nu nog wat action bedenken want dat is best nog een opgave......misschien dat mn 15 jr oude jack russel wil mee werken.
Als ik nu net zo ga rijden als Verhulst, dan kan mijn Jack nog een stukje mee rennen. Wellicht zo snel dat ik alleen zijn achterkant nog zie...
Of ik zet Shirley in bikini op het voorspatbord.....dan kijkt tenminste iedereen mijn action filmpje af....
Heb ik toch meer suc6 dan Verhulst...

Zo, nu weer stoppen met plagen......gewoon doorgaan Verhulst !!!!
 
Dit overkomt jou tenminste al niet... :+

DIRK-SHIR.jpg
 
ik heb een F800GS gehad,, en ben blijven hangen. een R850R kan je ook als R850GS kopen ,, tal van onderdelen zijn gelijk .

nu heb ik het voornemen om nog een tijdje door te rijden , dikke kans dat ik weer een R koop,, die zijn zoveel goedkoper dan een GS van het zelfde jaar en meestal ook flink minder km op de klok ,, maar het hangt af wat er voor aanbieding is
 
Terug
Bovenaan Onderaan