Vind ik nog veel !!
Ik betaal voor de all risk € 530.- GSA bj2010
Jullie beider woonplaatsen zijn al voldoende om het verschil te verklaren.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind ik nog veel !!
Jullie beider woonplaatsen zijn al voldoende om het verschil te verklaren.
Bij welk bedrijf?Vind ik nog veel !!
Bij welk bedrijf?
Ik vergat erbij te vermelden dat ik er een opzittenden verzekering bij heb.
Dan scheelt de woonplaats waarschijnlijk toch echt behoorlijk. Ik betaal €744,- met 75% no-claim. Ook bij de KNMV.Opzittenden verzekering heb ik er ook bij
verzekerd bij de KNMV
Dan scheelt de woonplaats waarschijnlijk toch echt behoorlijk. Ik betaal €744,- met 75% no-claim. Ook bij de KNMV.
Ik betaal € 450 bij de KNMV voor all risk met 80% no claim voor mijn 800GS en €12.000 verzekerd.
Dat wordt dus ruim € 500 na die BTW-verhoging.
De ass. Belasting verhoging zal bedoeld worden...
Ik heb ooit -met veel moeite- een offerte ontvangen voor all risk en diefstal voor mijn GS in 2007... mits een fikse franchise, kwam de premie op +/- 1.700 euro....
Dat noem ik redelijk onbetaalbaar, ja.
I rest my caseDan scheelt de woonplaats waarschijnlijk toch echt behoorlijk. Ik betaal €744,- met 75% no-claim. Ook bij de KNMV.
Bij de KNMV zijn de premies inkomensafhankelijk
Oooooow, dan moet ik heel snel naar de KNMVBij de KNMV zijn de premies inkomensafhankelijk
Da's veel. Dat is met no-claim korting er al afIk heb ooit -met veel moeite- een offerte ontvangen voor all risk en diefstal voor mijn GS in 2007... mits een fikse franchise, kwam de premie op +/- 1.700 euro....
Dat noem ik redelijk onbetaalbaar, ja.
Staat nu ook vermeld op www.GestolenMotoren.nl
I rest my case
En wat is onbetaalbaar als ik vragen mag?
hebben jullie geen no-claim systeem?
In NL krijg je korting als je geen brokken maakt. Dit kan oplopen tot 75 á 80 %.