Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote GS-topic deel 17: Onvermoeibare alpenridders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik betaal € 450 bij de KNMV voor all risk met 80% no claim voor mijn 800GS en €12.000 verzekerd.

Dat wordt dus ruim € 500 na die BTW-verhoging.

Laatst bewerkt:
De ass. Belasting verhoging zal bedoeld worden...

De ass. Belasting verhoging zal bedoeld worden...

Maar dat snapte Mike al

Ik meen dat er momenteel geen BTW over financiële dienstverlening zoals verzekeringen betaald hoeft te worden. De assurantiebelasting optrekken naar de 21% die ook het hoge BTW-tarief is geworden is daarmee eigenlijk een BTW over schadeverzekeringen instellen al heet het formeel dan anders.

Laatst bewerkt:
Ik heb ooit -met veel moeite- een offerte ontvangen voor all risk en diefstal voor mijn GS in 2007... mits een fikse franchise, kwam de premie op +/- 1.700 euro....

Dat noem ik redelijk onbetaalbaar, ja.

I rest my case

Bij de KNMV zijn de premies inkomensafhankelijk
Oooooow, dan moet ik heel snel naar de KNMV

Ik heb ooit -met veel moeite- een offerte ontvangen voor all risk en diefstal voor mijn GS in 2007... mits een fikse franchise, kwam de premie op +/- 1.700 euro....

Dat noem ik redelijk onbetaalbaar, ja.
Da's veel. Dat is met no-claim korting er al af

Verzekeringen > Geen BTW

En wat is onbetaalbaar als ik vragen mag?

voor men vorige motor (harley) wou ik hem 3 jaar verzekeren tegen diefstal, 8000 euro op een motor van 17000 koste me dat... dan neem ik maar het risico

Ik betaalde toen voor die harley zonder diefstal verzekering 150 euro per jaar, met zou het zon 2800 per jaar worden. Voor men gs betaal ik nu zon 170 euro jaarlijks.

Laatst bewerkt:
hebben jullie geen no-claim systeem?

In NL krijg je korting als je geen brokken maakt. Dit kan oplopen tot 75 á 80 %.

Ga er nou ook vanuit dat ze je allemaal dood willen hebben als je de parkeergarage verlaat.

Jeemig bc, wat een verhaal. Sterkte ermee en hoop dat de schade-afhandeling wat goed wil verlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.