Oemoemenoe
Banned user
- 5 apr 2006
- 8.200
- 7
spaakwielen zijn ook sneller......
kijk maar.
kijk maar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
poetsen? wasda?.... en zonder alle nadelen van spaakwielen ... Om van het poetsen maar te zwijgen....
dus had Agostini nog de kans gehad om tegen Jorge te racen hadden we nog raar staan kijken?spaakwielen zijn ook sneller......
kijk maar.
Eindelijk is hij klaar dan mijn Filmpje van de Col du Parpaillon
poetsen? wasda?
poetsen? wasda?
Eindelijk is hij klaar dan mijn Filmpje van de Col du Parpaillon
Ach Ferry, denk die dreigende muziek weg.... and it's a walk in the park...
Het valt wel mee hoor Ferry. Zoals je ziet hebben we erg rustig aan gedaan, op zo'n berg kun je alleen maar verliezen.wat een helden zijn jullie op dit forum I'm not worthy
205 kmOok doenbaar met een LICHT motortje, zoals mijn CRF250L ?
Hoelang is die rit ? Heb maar een 200 km rijbereik op dat kleine ding.
heb ik ook, maar dat komt dan weer omdat heidenau's uit ballans zijn vanuit de start, met tourances heb ik weinig lood nodig.Ik heb een voorwiel dat twee flinke stukken lood nodig heeft om gebalanceerd te zijn. Mijn bandenleverancier zei dat het wiel behoorlijk in onbalans is. Omdat ik ook had gelezen dat het een frequent voorkomend verschijnsel is heb ik er verder niets aan gedaan. Bij het rijden merk ik geen rare stuurreacties.
Ik merk zowel in mijn spiegels als in het zadel dat die neiging om "nog even" mee te rijden inderdaad link is, want je zoekt niet alleen de grenzen op, je bent ook afhankelijk van je voorganger, want als hij zijn gas dichtdraait zodra hij er voorbij is zit jij errug klem en veel motorrijders doen dan.
Dat laatste betrap ik mezelf overigens ook nog wel eens op, bij een snelle inhaalactie direct het gas eraf zodat degene achter je klem kan komen te zitten. Meestal hoek ik hem direct naar rechts als het krap is, maar de keren dat ik dat niet doe leveren soms billenknijpers op...
Naar de weg blijven kijken en niet opzij...en ik geniet wel van het uitzicht tijdens m'n 'freeze-momenten'
Ik denk trouwens dat ik de onverharde haarspeldjes het lastigst ga vinden. Van wat ik ervan kon zien.
Zolang ik dat met een beladen GS met duo kan, ja. Er zitten slechts een paar minieme stukjes in waar het echt "offroad" is en geen enkele hairpin is écht scherp. Zoals je ongetwijfeld wel weet, alleen als het droog is!Ook doenbaar met een LICHT motortje, zoals mijn CRF250L ?
Weer eentje voor mijn wishlist.Eindelijk is hij klaar dan mijn Filmpje van de Col du Parpaillon
Juist op een lichte fiets veel beter te doen en met 200km kom je er makkelijkOok doenbaar met een LICHT motortje, zoals mijn CRF250L ?
edit: Zonder zaklamp niet door tunnel kunnen