Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ik kreeg ze ooit ook eens aangeboden.
Durfde het niet aan.
Carbon kwetsbaar en magnesium moest je ook mee oppassen voor de haarscheurtjes.
 
Ik had nog naar nieuwe Marchesini M10's gekeken, is voor mij goedkoper dan de Dymag's.
Maar ook belletje gehad dat de 998 weer klaar is (zwaar onderhoud gehad).
Helaas mag ik het bedrag van een paar sjieke wielen al aftikken aan onderhoud 😩 😩😩
 
Aluminium buisjes ipv de originele zijn gemonteerd, na gebruik van moordenaar/zweedse tang. 👌
En een langere snelsluiter nodig voor gat links dus. Bijna weer starten! 😎

IMG_5592.jpeg
IMG_5593.jpeg
 
Thanks voor de info!
vind design wel echt mooi, ook voor een klassieker.
Maar de beurt is echt wel negatief uitgevallen qua kosten.
onder anderen een dure "sleutelhanger" voor €250ex... (daar ga ik hem nu maar voor gebruiken..)
1711653120297.png


Dus ga de oude Pilot Power 3's vervangen door recenter spul, en meteen de wielen opnieuw spuiten om ze weer netjes te maken.
Marchesini's maar even in de ijskast.
 
Thanks voor de info!
vind design wel echt mooi, ook voor een klassieker.
Maar de beurt is echt wel negatief uitgevallen qua kosten.
onder anderen een dure "sleutelhanger" voor €250ex... (daar ga ik hem nu maar voor gebruiken..)
Bekijk bijlage 1989252

Dus ga de oude Pilot Power 3's vervangen door recenter spul, en meteen de wielen opnieuw spuiten om ze weer netjes te maken.
Marchesini's maar even in de ijskast.
Ik heb ze zelf.
Mooiste wielen in mijn ogen.

Flink balen.
Ik heb nu pilot power 5, die zijn echt super.
Het loont om banden te shoppen, kijken eens bij bijvoorbeeld Sabra.
 
Na een lange tijd is het altijd weer even wennen aan het geratel…die het stationair lopen wint van dempers en inlaat.

We hebben er even kvs ingegooid en nu nog een dekselpakking, het solderen van SR draden (stekker weer deels gesmolten) en de achterrem aansluiten en testen maar!

Na het laten lopen kan ik er weer even tegenaan. 😎

 
Na een lange tijd is het altijd weer even wennen aan het geratel…die het stationair lopen wint van dempers en inlaat.

We hebben er even kvs ingegooid en nu nog een dekselpakking, het solderen van SR draden (stekker weer deels gesmolten) en de achterrem aansluiten en testen maar!

Na het laten lopen kan ik er weer even tegenaan. 😎

Bekijk bijlage 1989532
Altijd leuk de motor na een tijd niet gereden te hebben weer horen lopen *O*
 
Altijd leuk de motor na een tijd niet gereden te hebben weer horen lopen *O*

Ja, hier geen ‘verandering van spijs doet eten’ maar gewoon ‘even niet eten doet verlangen’. 😉

Hij stonk nog wel even goed…die Cerakote natuurlijk. En nog meer vreemde geluiden…Ohnee, tank lag los/scheef op airbox..dus ik hoorde de injectie. 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan