Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Vreselijk voorbarig, want nog lang geen tijd voor het aanpassen van de airbox…maar je moet wat hé. Iemand al bedacht waarom het ook handig is om aan andere (ontstekings) kant een demonteerbare zijkant te hebben?

IMG_5275.jpeg
 
Vreselijk voorbarig, want nog lang geen tijd voor het aanpassen van de airbox…maar je moet wat hé. Iemand al bedacht waarom het ook handig is om aan andere (ontstekings) kant een demonteerbare zijkant te hebben?

Bekijk bijlage 1980969
Bij de racing modellen is de carbon tank volledig anders gemonteerd en dusdanig ook tankaansluiting en pomp. Links halverwege de tank zit de aansluiting.
Als je dus het linker paneeltje verwijderd van de airbox kan je bij de snelkoppelingen.
 

Bijlagen

  • IMG_3307.png
    IMG_3307.png
    376,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3308.jpeg
    IMG_3308.jpeg
    788,9 KB · Weergaven: 0
Bij de racing modellen is de carbon tank volledig anders gemonteerd en dusdanig ook tankaansluiting en pomp. Links halverwege de tank zit de aansluiting.
Als je dus het linker paneeltje verwijderd van de airbox kan je bij de snelkoppelingen.

Duidelijk! Links laat ik hem dan wel dicht.
 
Ik heb ze serieus even overwogen paar weken terug.
Daar is het ook bij gebleven, eerst de originele wielen maar spuiten (en de factuur vanuit Loenen afwachten 😩😩
Zijn mooie wieltjes maar vind ze veel te duur.Heb ze zelf in 2010 ook 2ehands overgenomen voor €1250 en die waren in nieuwstaat.
Zijn nu wel unieke wielen dus als je het er voor over hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mr.X
Ik had het magnesium gedeelte wit laten spuiten.
Wel uit elkaar gehaald en toen bij Dymag niewe seals besteld om ze weer luchtdicht te krijgen bij bevestiging spaken.
Wel hele goede service toendertijd bij Dymag.
IMG_2264.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan