Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren nog wat gedaan nieuwe bougies gezet, zo een airpower filter over de carb , ander open uitlaten gezet echt een super geluid , ketting + nieuw tandwiel , de motor heeft toen een half uur gedraaid, de temp was tussen de 40° en de 60°.
 
Gisteren nog wat gedaan nieuwe bougies gezet, zo een airpower filter over de carb , ander open uitlaten gezet echt een super geluid , ketting + nieuw tandwiel , de motor heeft toen een half uur gedraaid, de temp was tussen de 40° en de 60°.

Pictures....or it did not happen... ;)
 
Afgelopen vrijdag de 'nieuwe' cilinderkop naar Moto Puro gebracht. Deze wordt helemaal als nieuw gemaakt en dan kunnen ze de 748 verder klaar maken.
Nu staat ze er een beetje zielig bij...
full


Huh, dit is raar? De eigenlijke foto op m'n tel is wel rechtop...
 
Laatst bewerkt:
Gezien dat het een 100procent ori sps is en als je weet dat het destijds een echt exotische fiets is hij dit geld ook dik waard en kun jer nog weinig van zeggen...deze is niet afgetrapt en een echte die nog compleet is een nette prijs....

Mavtri gaf de sps ook weg.....

Ik heb hem vanmiddag even bekeken maar hij ziet er erg netjes uit. Motorplaza had hem meegebracht naar de motorbeurs in Groningen. Tja Mavtri had idd even geduld moeten hebben. :Y
 
ook nog maar even 2 plaatjes... *O*

[afbeelding]
[afbeelding]

Prachtige fiets Arne... :9~ :9~ :9~ :9~ en mooie werkplaats zo...zag ook al een ploatie op FB...lekker ruim!!!

Ga ook met de garage aan de gang, complete kastenwand erin maken waar ik alles in weg kan pakken...en een plateau waar de RS op komt te staan met spotjes er boven...plateau gaan we rood maken en de kastenwand wordt rood/wit.... vanavond frame halen voor de kastenwand. Heb nog hout genoeg dus hebben we mooi wat te klussen... :P

Komt uit noodzaak, de zolder is nu bergruimte en die ga ik ook aftimmeren, ook daar pakruimte maken en knieschotten erin en alles afwerken met deuren ervoor... laminaat vloertje erin....maar omdat er dan te weinig kastruimte is op zolder waarschijlijk ook maar een wandkast in de garage waar we wat in kunnen pakken. Ik wil niks in het zicht hebben :P dus daar gaan we nu maar mee beginnen deze week...
 
In de andere hoek van de garage komt een fatsoenlijke werkbank.... compressor staat nu ook in de schuur... en binnenkort de brug ophalen zodat de motor daar gewoon op kan staan....

Ik is happy... *O* ben alleen nog op zoek naar een fatsoenlijke gereedschapskar... wil het nu een keer gewoon voor elkaar hebben... kost wat.. maar dan heb je ook wat... wordt waarschijnlijk een gevulde kar... hoeft geen topkwaliteit te zijn.. maar gewoon goed hobbyspul...

Prachtige fiets Arne... :9~ :9~ :9~ :9~ en mooie werkplaats zo...zag ook al een ploatie op FB...lekker ruim!!!

Ga ook met de garage aan de gang, complete kastenwand erin maken waar ik alles in weg kan pakken...en een plateau waar de RS op komt te staan met spotjes er boven...plateau gaan we rood maken en de kastenwand wordt rood/wit.... vanavond frame halen voor de kastenwand. Heb nog hout genoeg dus hebben we mooi wat te klussen... :P

Komt uit noodzaak, de zolder is nu bergruimte en die ga ik ook aftimmeren, ook daar pakruimte maken en knieschotten erin en alles afwerken met deuren ervoor... laminaat vloertje erin....maar omdat er dan te weinig kastruimte is op zolder waarschijlijk ook maar een wandkast in de garage waar we wat in kunnen pakken. Ik wil niks in het zicht hebben :P dus daar gaan we nu maar mee beginnen deze week...
 
In de andere hoek van de garage komt een fatsoenlijke werkbank.... compressor staat nu ook in de schuur... en binnenkort de brug ophalen zodat de motor daar gewoon op kan staan....

Ik is happy... *O* ben alleen nog op zoek naar een fatsoenlijke gereedschapskar... wil het nu een keer gewoon voor elkaar hebben... kost wat.. maar dan heb je ook wat... wordt waarschijnlijk een gevulde kar... hoeft geen topkwaliteit te zijn.. maar gewoon goed hobbyspul...

heb nog een gereedschapkar staan van paar maand oud wel niet gevuld

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen
 
In de andere hoek van de garage komt een fatsoenlijke werkbank.... compressor staat nu ook in de schuur... en binnenkort de brug ophalen zodat de motor daar gewoon op kan staan....

Ik is happy... *O* ben alleen nog op zoek naar een fatsoenlijke gereedschapskar... wil het nu een keer gewoon voor elkaar hebben... kost wat.. maar dan heb je ook wat... wordt waarschijnlijk een gevulde kar... hoeft geen topkwaliteit te zijn.. maar gewoon goed hobbyspul...

Idd een fatsoenlijk werkbankje is geen luxe ipv schragen :P

En een gereedschapskar is ook nog een wensje van mij...ik heb aardig wat gereedschap bij elkaar dus een gevulde kar heb ik alles dubbel en veel van dat spul gebruik je vaak niet. dus ik ga voor een losse kar en vul deze zelf nog wel aan....maar ja een kar is ook weer een paar 100...nu de ruimte niet voor....pas op de plaats maken nu voor andere kosten...is en blijft maar hobby uiteindelijk... })
 
full


Hey GSCorse,

hier de fiets van Lex waar we het van de week over hadden. Het is wel een dikke fiets hoor!! :} :9~ :} :9~ :}

Dit uiteraard los van de kleurstelling, das dan weer niet zo mijn ding..
Groeten Chris
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan