Het foto aanhanger ACHTER je motor topic

Heeft Duitsland nog steeds de knettergekke regel dat je maar Max 60 p/u over de snelweg mag met je aanhanger aan de moto?

De laatste egt heb ik het hier nog met een duitser over gehad en dit is inderdaad nog zo.
Maar voor zover hij wist werd er niet gehandhaaft, agenten vinden het ook een rare regel.
 
De laatste egt heb ik het hier nog met een duitser over gehad en dit is inderdaad nog zo.
Maar voor zover hij wist werd er niet gehandhaaft, agenten vinden het ook een rare regel.


Tja de rettungsgasse🙈 ik rij er altyd door ik ga niet stilstaan ik,wel niet te h
 
🙈was niet klaar sorry.
Ik rij rustig tussen de auto's door soms is er een kwade duitser die me blokkeerd maar ik blijf dan kalm en passeer dan.
Ik krijg veel reactie's goede slechte mazr nog nooit boete'..duitse motorvrienden van mij zeggen rij over de vluchtstrook dat is een minder zware overtreding 50 euro..
Ben al eens ingesloten bij een benzinepomp door anonieme agenten en uitgebreid gecontroleerd..en al vaak achtervolgt...
 
In duitsland hebben ze een puntensysteem voor het rijbewijs.
Wij als buitenlander kunnen daar ook onder vallen hoorde ik.
Elke zware overtreding die als punten geldt wordt op je naam/rijbewijs gezet en kan leiden naar zware boete of inreisverbod...
 
Tja de rettungsgasse🙈 ik rij er altyd door ik ga niet stilstaan ik,wel niet te h

Rettungsgasse. Zoek nog s op wat dat eigenlijk is, ik denk niet dat je daar dan ooit nog zult gaan rijden :X



In duitsland hebben ze een puntensysteem voor het rijbewijs.
Wij als buitenlander kunnen daar ook onder vallen hoorde ik.
Elke zware overtreding die als punten geldt wordt op je naam/rijbewijs gezet en kan leiden naar zware boete of inreisverbod...

Zeker niet elke zware overtreding levert punten op.
En dan nog, gelden die punten alleen in het land dat ze op jouw naam zet. Die punten tellen dus in Duitsland en niet in Nederland.
Je krijgt eerst een boete en daarnaast een punt.

Een inreisverbod op grond van punten op je rijbewijs, al zijn het er 6 miljoen....dat bestaat niet.
 
Rettungsgasse. Zoek nog s op wat dat eigenlijk is, ik denk niet dat je daar dan ooit nog zult gaan rijden

Mean blue man; ieder zijn mening,ik rij al heel lang en ik kijk soms vaker achter dan vooruit dus ik weet als er iets aankomt en ik ben voorbereid.
Ik ga hier niet verder over discussieren.
 
1589357541237.png
 
Tja die 60km/u🙈
ik ken er die tegen gehouden zijn door de politie en vervolgens een waarschuwing krijgen en de raad krijgen harder te rijden omdat ze de vrachtauto's ophouden..
Als ik in haal trek ik ook even door naar 115km/u om geen hinder te zijn ophet linkervak voor het ander verkeer.ik hou het verkeer gewoon goed in de gaten.en dank ook altyd als ik iets langer links rijdt..
Resultaat altyd goede reactie's😊
 
Screenshot_20200513-183253_Facebook.jpg
soms wil je meer rubber op straat, het span schijnt wel goed te rijden. Zelf nooit mee gereden.
 
Volgens de Fema ook nog steeds

Lekker zo laten die regels! Als je in Duitsland zo rond de 90 rijd is er niks aan het handje.
De regels moeten ze gewoon zo laten. Voor je het weet moet het allemaal een TÜVkeur hebben en word het een keer zo duur!
 
Werner heb je geen reactie kracht op die lange lengte naar je bol?omdat hij niet op andere punten vastzit (driehoek)
De bol moet op de hoogte van de achteras zitten anders krijg je rare reactie tydens het rijden ik weet er van🙈
Bij mijn RT zie je dat yzer waar de bol aanzit niet zo omdat hij verstopt zit achter mijn spatbord .
 
Nog 1 aan een R1200 GSA
 

Bijlagen

  • 08841D9C-545B-4CCA-8064-B53350A7A6F6.jpeg
    08841D9C-545B-4CCA-8064-B53350A7A6F6.jpeg
    825,2 KB · Weergaven: 28
Terug
Bovenaan Onderaan