Het BMW F650 Funduro/Strada Topic

Vandaag maar eens met het blok naar de plaatselijke stort, horen of zij die innemen. Net als met de rest. Dan heb ik het Fundurotijdperk achter mij gelaten.
 

Bijlagen

  • IMG_0560.png
    IMG_0560.png
    202,3 KB · Weergaven: 0
Zuigt valse lucht bij inlaat spruitstuk. Hier hoort geen pakking tussen toch? Is een nieuw inlaatspruitstuk. Deze.
Iemand tips?? Dank :]
 
Knipperlicht relais blijft hangen. Staat geen code of iets op. Denk nummer 6 van het schemaatje.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2024-03-04 at 18.11.21.jpeg
    WhatsApp Image 2024-03-04 at 18.11.21.jpeg
    156,5 KB · Weergaven: 0
  • Scherm­afbeelding 2024-03-04 om 18.29.58.png
    Scherm­afbeelding 2024-03-04 om 18.29.58.png
    96,8 KB · Weergaven: 0
Spruitstuk scheurt vaak ja. Dan is het dichtkitten voor tijdelijk of een nieuwe.
Knipperlicht relais heb ik misschien nog wel liggen. Vervangen voor 1 die leds aankan.
 
Origineel BMW spruitstuk erop. Was gewoon te bestellen bij Harry Meijers BMW in Amsterdam. Kon m de volgende ochtend ophalen. Loopt nog een tikkie onregelmatig maar al stukken beter!
 
  • Leuk
Waarderingen: N!co
Goedemorgen!

Mijn vriendin heeft een F650 GS uit 2001. Nu hebben we een vreemd elektrisch probleem, wat moeilijk te vinden is. De garage heeft al veel doorgemeten, maar het nog niet gevonden.

Tijdens het rijden valt random de hele motor uit, geen enkel elektrische component doet dan nog wat. Kort erna kan ie het ineens weer doen. Of niet... Lijkt dus ergens sluiting oid.

Ik vraag toch hier even of jullie een idee hebben of dit vaker gezien hebben? Scheelt wellicht in de zoektocht.

Alvast bedankt!
 
Meerderen keren meegemaakt dat een accupool vast lijkt te zitten, maar bij trillingen van het motorblok toch iets ruimte blijkt te hebben.
Of een zekering die heel lijkt, maar ook bij trillingen toch een haarscheurtje blijkt te hebben. Lullige zaken.
 
Laatst bewerkt:
Bij de oudere Rotax blokken kwam kortsluiting in de spoelen wel eens voor. Dan loopt hij koud en op de heftafel prima. Maar na een paar km alles dood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan