Heb me al weer lang weten in te houden, maar nu toch even een kleine reactie.
Eer we het weer weten verzanden we weer in modder gooien naar elkaar, pfffff, er zijn HD-rijders die zweren bij het oude (vertrouwde) Shovelblok en er is de catogorie welke de EVO-blok en al het verdere best kan pruimen. Zelf behoor ik sinds kort bij de laatste.
Zoals zoooo vaak wat ik onze bindingsfactor ook al weer "motorrijden" en nu dan ook nog Harley.
Straks komt gegarandeerd weer een trouwe HOG-fan om de hoek kijken.....hebben we de poppen helemaal aan het dansen.
De één stapt in z'n jeansbroek op zijn motor en de ander in z'n lerenbroek, zal mij een rot zorg zijn wat je draagt op je motor.
Wil je hem zwart, ook goed en mooi, een rode? ook mooi en goed.
Wat olie op de grond, nee hij lekt niet hij markeert zijn plaats....
Heb je die grote magneet er niet onder, nee ? Om al die loslatende bouten op te vangen.
Waar gaat het om? De TS had m.i. een leuke aanzet gemaakt, nu gaan we elkaar maar weer eens te lijf, jammer. Respect voor elkaar, als Luca666 of Murph langs de kant staan wil ik voor beiden stoppen, Shovel, VROD, EVO, Suzuki, Honda, wat maakt het uit?
Als de één of andere blinde blikker weer eens niet oplet, ga met wat dan ook tegen de grond.
Fijn weekend! Had niet zoveel moeten drinken op die receptie van de collega.