het algemene M-F Harley Davidson topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.244
325
Ede
Tsja....er zitten hier toch diverse Harley liefhebbers/sters en bezitters/sters maar mede doordat men diverse types rijdt of leuk vindt zijn er niet echt veel aparte topics dus ik dacht....misschien slaat een algemeen Harley topic hier wel aan en kan het of hier of ergens anders staan ?

Dit wordt mijn Harley binnenkort hoop ik :

edit...in iets aangepaste vorm :+

full
 
Laatst bewerkt:
Tsja....er zitten hier toch diverse Harley liefhebbers/sters en bezitters/sters maar mede doordat men diverse types rijdt of leuk vindt zijn er niet echt veel aparte topics dus ik dacht....misschien slaat een algemeen Harley topic hier wel aan en kan het of hier of ergens anders staan ?

Dit wordt mijn Harley binnenkort hoop ik :

edit...in iets aangepaste vorm :+

[afbeelding]

en wanneer is binnenkort???

Dit is mijn droom en het zal wel bij dromen blijven of de staatsloterij moet gaan meewerken :)
full
 
Hi, Ik ben 2712 uit de noorderkempen (belgie), 22jaar oud en ik heb sinds december mijn eerste motor in mijn bezit.
Een H-D Night Rod Special VRSCDX 2007

dsc_0055.jpg

dsc_0057.jpg

dsc_0058.jpg
 
22 jaar en dan dat ! oef. Nog wel geld over voor benzine dan ?
Gefeliciteerd ! Niet in de prak rijden ;)
 
dank u voor de verwelkoming, was idd mijn eerst post hier. Echter houd ik jullie al wel een tijdje in de gaten... (geld voor benzine is er nog jah, moet wel, ik doe 200km woon werk verkeer per dag).
 
dank u voor de verwelkoming, was idd mijn eerst post hier. Echter houd ik jullie al wel een tijdje in de gaten... (geld voor benzine is er nog jah, moet wel, ik doe 200km woon werk verkeer per dag).
Hij ziet er goed uit :Y

Zowat zonde voor woon-werk verkeer O-)
 
ik vind het ook wel een rare redenering dat Harley Davidsons voor het merendeel "choppers" zouden zijn... mss eens bij een verdeler binnenstappen
 
ok in Algemeen mag hij dus blijkbaar niet staan maar choppers??? Misschien dan beter bij naked bikes? zeg het eens dan kan TS het gewoon aan een modje vragen toch?
 
Laat dit nu een chopper zijn, ok.
Maar die van het chopperforum willen dit geen chopper noemen omdat die CROSSBONES zo uit de krat komt.
Die "chopperbouwers" hanteren de slijptol en aanvaarden alleen matzwarte verf
 
Laatst bewerkt:
Het was te verwachten, hoe dom kan men zijn?
H-D als merk hoort niet thuis bij choppers. Spijtig, het is een boycot.
Ze kunnen hem zo weer verplaatsen voor je.
Via het gele driehoekje een melding doen met onderbouwing van waarom in subforum X hoort en niet choppers...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan