vrod *geil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vrod *geil
idd alleen dat een auto een stuk duurder is wegens niet zo fiscaal aantrekkelijk
Voor minder dan 10.000 euro kun je ook al Harley rijden hoorEen rijbewijs zelf moet je zien als een investering, in je kunnen en vaardigheden en moet je hele leven nog nut kunnen dienen. Met die gedachte heb je het hele leven nog om geld te sparen voor een auto dan wel motor. M.a.w. geld zou niet een doorslaggevende reden moeten zijn. Helaas, in het echte leven draait het wel om het geld.
* plot wending * en dat geld heb ik niet voor een Harley. Heb nu een honda'tje. Die 10000 die erbij zou moeten komen voor een Harley, die heb ik gewoon niet. Maar ik heb nog een heel leven =)
Deze Belgische fiets; 11.000,00 €
Wat zijn de specificaties van die 6.88 blokken en wat voor brandstof
@ Harley, ben jij nou zo klein of is die auto nou echt zó gigantisch ?? Gave wagen. Punt
Weet iemand hoe je aan het (Ral?)nummer kan komen van een Harley-kleur.
Wat dacht je van een belletje naar je dichtsbijzijnde stealer?
....allemachtig......
Weet iemand hoe je aan het (Ral?)nummer kan komen van een Harley-kleur. Ben mijn ouwe Honda brikkie een beetje aan het opknappen en wil graag het blauw van bijgaande Sportster.[afbeelding]
ik wil ook wel beginnen op een harley....... ik twijfel nog steeds tussen auto- of motorrijbewijs............
Sunny volgens mij is het Pacific blue het nummer weet ik nog niet ga ff zoeken.
Dank je Don, ik had uiteraard al gebeld naar Harley dealers en zij noemden de naam Sued Blue... kreeg wel het advies van hen om met wat blauwe staaltjes gewoon langs te komen en ff bij de motor te houden want Harley gebruikt geen ralnummers.
ok onze wordchamp 2007 "hines" heeft ff gereageerd, de harley davidson destroyer waar hij mee dragt heeft deze specs
160 cubic inches (2600cc)
60 degree V-Twin
No NOS
No Turbo
No Supercharger
NATURALLY ASPIRATED....
10" x 27" x 16r rear tire
360+ HP
6.845seconds
194.41 mph
Dan moet je misschien naar een lakmenger gaan met een staaltje. Als het geen standaard RAL nummer is kunnen zij wel de kleur nabootsen n.a.v. staaltjes. Het wordt nooit honderd procent gelijk, hou daar wel rekening mee.Dank je Don, ik had uiteraard al gebeld naar Harley dealers en zij noemden de naam Sued Blue... kreeg wel het advies van hen om met wat blauwe staaltjes gewoon langs te komen en ff bij de motor te houden want Harley gebruikt geen ralnummers.
Dank je Don, ik had uiteraard al gebeld naar Harley dealers en zij noemden de naam Sued Blue... kreeg wel het advies van hen om met wat blauwe staaltjes gewoon langs te komen en ff bij de motor te houden want Harley gebruikt geen ralnummers.
volgens mij gebruikt bijna geen enkele motorfabrikant RAL kleuren? Allemaal eigen mengsels, want een RAL-kleur is ook maar een standaard kleur...?