het algemene M-F Harley Davidson topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
murph schreef op 08-03:
En dan volgt het ontwaken.De brommer is te traag,remt te slecht en stuurt niet top.Das Harley.
Nu ontwaakt men echt .Men gaat naar de brommerwinkel en koopt een Jap.Bij voorkeur een Honda. :Y

Maar vroeger schreef Murph:"Poster:[+] murph
ReplierOfflineGeplaatst op woensdag 05 maart 2008 11:48
"Sportsters sturen altijd goed.
Maar ik vinnum kool.Maar ook duur."

Murph, stuurt een Sportster nu goed, of niet goed?

Murph kent er niets van hé, van horen zeggen, misverstaan, niet begrepen, en vergeten.

Dit is 1977; méér dan 30 jaar geleden Murph: 2008-1977=31

[afbeelding]
dit is dus degene die ik ook bedoelde in mijn mail.
werdt bijna niet verkocht hier en nu...collectorsitem :+

Laatst bewerkt:
Don is zo lief geweest onderstaand plaatje voor mij te maken en het is duidelijk hij had helemaal gelijk.
Lucca666 bedankt voor het kleurenstaaltje.

Gaat allemaal goed komen :)
full

Maar vroeger schreef Murph:"Poster:[+] murph
ReplierOfflineGeplaatst op woensdag 05 maart 2008 11:48
"Sportsters sturen altijd goed.
Maar ik vinnum kool.Maar ook duur."

Murph, stuurt een Sportster nu goed, of niet goed?

Je komt er best de bocht mee om.He een keer een filmpje van zo'n ding gezien.Maar het is natuurlijk geen honda he.

@luca: kap eens met op de man spelen... je maakt er echt geen vrienden mee.

@ murph: laat je niet opnaaien ;).

Laatst bewerkt:
Heb me al weer lang weten in te houden, maar nu toch even een kleine reactie.

Eer we het weer weten verzanden we weer in modder gooien naar elkaar, pfffff, er zijn HD-rijders die zweren bij het oude (vertrouwde) Shovelblok en er is de catogorie welke de EVO-blok en al het verdere best kan pruimen. Zelf behoor ik sinds kort bij de laatste.

Zoals zoooo vaak wat ik onze bindingsfactor ook al weer "motorrijden" en nu dan ook nog Harley.
Straks komt gegarandeerd weer een trouwe HOG-fan om de hoek kijken.....hebben we de poppen helemaal aan het dansen.

De één stapt in z'n jeansbroek op zijn motor en de ander in z'n lerenbroek, zal mij een rot zorg zijn wat je draagt op je motor.
Wil je hem zwart, ook goed en mooi, een rode? ook mooi en goed.

Wat olie op de grond, nee hij lekt niet hij markeert zijn plaats....
Heb je die grote magneet er niet onder, nee ? Om al die loslatende bouten op te vangen.

Waar gaat het om? De TS had m.i. een leuke aanzet gemaakt, nu gaan we elkaar maar weer eens te lijf, jammer. Respect voor elkaar, als Luca666 of Murph langs de kant staan wil ik voor beiden stoppen, Shovel, VROD, EVO, Suzuki, Honda, wat maakt het uit?
Als de één of andere blinde blikker weer eens niet oplet, ga met wat dan ook tegen de grond.

Fijn weekend! Had niet zoveel moeten drinken op die receptie van de collega.

Ben nie kwaad hoor Swag.Vind het wel een relekst topic.Als Luca vind dat ik geen verstand van Harleys vind ik datprima hoor.No problemo. *D
Ze is 8 jaar ouder dan ik dus ze heeft er 8 jaar langer naar kunnen kijken. :Y

Laatst bewerkt:
Ben nie kwaad hoor Swag.Vind het wel een relekst topic.Als Luca vind dat ik geen verstand van Harleys vind ik datprima hoor.No problemo. *D
Ze is 8 jaar ouder dan ik dus ze heeft er 8 jaar langer naar kunnen kijken. :Y
Als je de reacties van Lucca wat terugleest vindt ik ze wel vaak scherp maar ook leuk en het hoeft niet altijd koek en ei te zijn hoor in een topic.
Beetje de boel bewust opnaaien zonder kwade bedoelingen houdt ons scherp :+ en Murph is ook de moeilijkste niet dus niks aan het bekende handje .

Wat de evoos/shovels/panheads en andere motormerken betreft : een motor is een motor en allemaal zijn ze mooi op hun eigen manier het zijn tenslotte motoren.
En deze is ook mooi vinnik ook al is het geen Harley :

DSC05415.jpg

gr Driver

Laatst bewerkt:
Maar het is natuurlijk geen honda he.

En dat is maar best ook. Sinds wanneer zijn Honda's een synoniem van stuurfietsen?
Ik vrees dat Siochiro van alle eenheidsworst de slechtst sturende is, omwille van de ondermaatse frames (Mike Hailwood kreeg daar maagbloedingen van)

~
En dat is maar best ook. Sinds wanneer zijn Honda's een synoniem van stuurfietsen?
Ik vrees dat Siochiro van alle eenheidsworst de slechtst sturende is, omwille van de ondermaatse frames (Mike Hailwood kreeg daar maagbloedingen van)[/quIn vergelijking met een harley stuurt eender welke honda hemels. :Y

@luca: kap eens met op de man spelen... je maakt er echt geen vrienden mee.

@ murph: laat je niet opnaaien ;).

Boos, de man die olie op het vuur giet.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Boos, U speelt (ook) op de man; erger nog, U moedigt de tegenspeler aan.
Boos kan 2 stenen doen vechten, met zo iemand krijg je gegarandeerd herrie.
Ik laat me meeslepen , ik ben passioneel, ik verdedig mijn merk, er wordt zoveel onzin verteld "van horen zeggen"...

En deze is ook mooi vinnik ook al is het geen Harley :

Die Laverda 750 is echt een toffe stamper:- werd in the USA verkocht onder de naam American - Eagle ( was wel ver gezocht?) - Laverda heeft die in Milano geshowd en Honda inspireerde zich op dit model om zijn succesrijke CB 72 en 77 te maken, dat waren hun moneymakers, samen met de C50.

Is Luca wellicht het alter ego van onze grote vriend en HD kenner bij uitstek "Ultra"?
Ik herken de kortzichtigheid, geldingsdrang, korte teentjes, slechte smaak, etc.

Waarom post je niet meer onder je oude naam?

Heb me al weer lang weten in te houden, maar nu toch even een kleine reactie.
Op zich heb je gelijk alleen wordt Luca666 continue uitgelokt zowel hier als in andere topics.
Op zich moet je ze dan gewoon negeren maar Luca666 is daar iets te gepassioneerd voor.
Ik snap trouwens ook niet wat sommige hier in dit topic doen als ze zo'n hekel hebben aan Harleys?

En nu wil ik weer plaatjes zien :+

Is Luca wellicht het alter ego van onze grote vriend en HD kenner bij uitstek "Ultra"?
Ik herken de kortzichtigheid, geldingsdrang, korte teentjes, slechte smaak, etc.

Waarom post je niet meer onder je oude naam?

Wilde het niet zeggen maar dacht het wel. :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan