ColorsPacific blue .
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ColorsPacific blue .
~murph schreef op 07 maart 2008 @ 18:17:[/bHarley volgt gewoon wat zich al jaren in de zelfbouw scene afspeelt.De zwarte motoren is iets wat een jaar of 10 geleden kwam opzetten.
Ze lopen daar altijd iets achter.
murph schreef op 08-03:
En dan volgt het ontwaken.De brommer is te traag,remt te slecht en stuurt niet top.Das Harley.
Nu ontwaakt men echt .Men gaat naar de brommerwinkel en koopt een Jap.Bij voorkeur een Honda.
dit is dus degene die ik ook bedoelde in mijn mail.Murph kent er niets van hé, van horen zeggen, misverstaan, niet begrepen, en vergeten.
Dit is 1977; méér dan 30 jaar geleden Murph: 2008-1977=31
[afbeelding]
Murph kent er niets van hé, van horen zeggen, misverstaan, niet begrepen, en vergeten.
Dit is 1977; méér dan 30 jaar geleden Murph: 2008-1977=31
[afbeelding]
Maar vroeger schreef Murph:"Poster:[+] murph
ReplierOfflineGeplaatst op woensdag 05 maart 2008 11:48
"Sportsters sturen altijd goed.
Maar ik vinnum kool.Maar ook duur."
Murph, stuurt een Sportster nu goed, of niet goed?
@luca: kap eens met op de man spelen... je maakt er echt geen vrienden mee.
@ murph: laat je niet opnaaien .
Als je de reacties van Lucca wat terugleest vindt ik ze wel vaak scherp maar ook leuk en het hoeft niet altijd koek en ei te zijn hoor in een topic.Ben nie kwaad hoor Swag.Vind het wel een relekst topic.Als Luca vind dat ik geen verstand van Harleys vind ik datprima hoor.No problemo.
Ze is 8 jaar ouder dan ik dus ze heeft er 8 jaar langer naar kunnen kijken.
Mooie panhead.
Maar het is natuurlijk geen honda he.
En dat is maar best ook. Sinds wanneer zijn Honda's een synoniem van stuurfietsen?
Ik vrees dat Siochiro van alle eenheidsworst de slechtst sturende is, omwille van de ondermaatse frames (Mike Hailwood kreeg daar maagbloedingen van)[/quIn vergelijking met een harley stuurt eender welke honda hemels.
@luca: kap eens met op de man spelen... je maakt er echt geen vrienden mee.
@ murph: laat je niet opnaaien .
ze heeft er 8 jaar langer naar kunnen kijken.
En deze is ook mooi vinnik ook al is het geen Harley :
Op zich heb je gelijk alleen wordt Luca666 continue uitgelokt zowel hier als in andere topics.Heb me al weer lang weten in te houden, maar nu toch even een kleine reactie.
Is Luca wellicht het alter ego van onze grote vriend en HD kenner bij uitstek "Ultra"?
Ik herken de kortzichtigheid, geldingsdrang, korte teentjes, slechte smaak, etc.
Waarom post je niet meer onder je oude naam?