Gixxer Fighter
MF veteraan
Stelletje kutkneuzen
Het gaat hier kennelijk om buitenlanders, of het marokkanen zijn is nog niet zeker. Ik snap ook best wel dat na al die negatieve berichten mensen over kutmarokkanen e.d beginnen. Ik vind het ook sneu voor de topicstarter en het is echt triest dat mensen op zo een manier aan hun geld moeten komen Maar hou alsjeblieft de islam erbuiten kutmongolen.
Is iedere buitenlander van noord afrikaanse afkomst soms standaard moslim ofzo? Reken maar dat dit verboden is in de Islam .Vuile ^(T$@4325 blegh Een beetje de Islam erbij betrekken
Tjonge jonge, dat getuigt wel van erg veel verstand beetke beginnen te schelden.
O sorry, het is een minderheid Doe ff normaal man, het is gewoon een feit dat er veel van die marokanen rondlopen die op deze manier hun centen binnen halen.
Wat betreft die Islam, ja dat is een geloof dat niet echt binnen een westerse cultuur past. Beetje vreemde denkwijzen en ideeen.
Wat mij betreft mogen alle moskeeen, synagogen en kerken gewoon met de grond gelijk worden gemaakt, scheelt een hoop (op geloof gebaseerde) ellende.