HELP !!!!!!!!! mijn motor is vandaag gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stelletje kutkneuzen :r :r :r

Het gaat hier kennelijk om buitenlanders, of het marokkanen zijn is nog niet zeker. Ik snap ook best wel dat na al die negatieve berichten mensen over kutmarokkanen e.d beginnen. Ik vind het ook sneu voor de topicstarter en het is echt triest dat mensen op zo een manier aan hun geld moeten komen :r Maar hou alsjeblieft de islam erbuiten kutmongolen.

Is iedere buitenlander van noord afrikaanse afkomst soms standaard moslim ofzo? Reken maar dat dit verboden is in de Islam .Vuile ^(T$@4325 blegh Een beetje de Islam erbij betrekken :X

Tjonge jonge, dat getuigt wel van erg veel verstand beetke beginnen te schelden.

O sorry, het is een minderheid :X Doe ff normaal man, het is gewoon een feit dat er veel van die marokanen rondlopen die op deze manier hun centen binnen halen.

Wat betreft die Islam, ja dat is een geloof dat niet echt binnen een westerse cultuur past. Beetje vreemde denkwijzen en ideeen.

Wat mij betreft mogen alle moskeeen, synagogen en kerken gewoon met de grond gelijk worden gemaakt, scheelt een hoop (op geloof gebaseerde) ellende.

Jongens dit is GEEN GRAPJE het is gister echt zo gebeurt.
Ik zit nog steeds te huilen.

Het feit dat ik marokkanen heb neergezet is omdat toen ik de politie belde en zei dat het buitenlanders waren, ze onmiddelijk zeiden 4 marokkanen.
Ze zeiden het op zo;n manier dat ik vermoede dat ze al wisten wie het waren.
En ook de getuige die het hebben zien gebeuren,ze wisten zelfs een naam te noemen.
Ze zijn ook erachter aan gegaan maar konden ze niet meer vinden.
Ook heb ik het genoemd zodat misschien iemand wat weet over deze groep.
Het is niet karel zijn motor maar mijn motor van monica zijn vrouw.
Misschien ene kant wel goed dat ik er niet bij kon anders had ik misschien nog klappen of erger gehad,. maarja daar sta niet bij stil je wil je motor(mijn kind)
terug hebben.Toch is het raar want mijn alarm is continu afgegaan deze kan je niet zomaar uitzetten, of je moet de motor half demonteren.

Jongens dit is GEEN GRAPJE het is gister echt zo gebeurt.
Ik zit nog steeds te huilen.

Het feit dat ik marokkanen heb neergezet is omdat toen ik de politie belde en zei dat het buitenlanders waren, ze onmiddelijk zeiden 4 marokkanen.
Ze zeiden het op zo;n manier dat ik vermoede dat ze al wisten wie het waren.
En ook de getuige die het hebben zien gebeuren,ze wisten zelfs een naam te noemen.
Ze zijn ook erachter aan gegaan maar konden ze niet meer vinden.
Ook heb ik het genoemd zodat misschien iemand wat weet over deze groep.
Het is niet karel zijn motor maar mijn motor van monica zijn vrouw.
Misschien ene kant wel goed dat ik er niet bij kon anders had ik misschien nog klappen of erger gehad,. maarja daar sta niet bij stil je wil je motor(mijn kind)
terug hebben.Toch is het raar want mijn alarm is continu afgegaan deze kan je niet zomaar uitzetten, of je moet de motor half demonteren.
ik twijfel niet aan jou verhaal nog aan de oprechtheid er van. Ik vind het ook heel erg voor je. Maar het stuit mij persoonlijk erg tegen de borst hoe sommigen hier mee omgaan.

Ik ben ook van mening dat die gasten niet streng genoeg gestraft kunnen worden maar het gaat niet aan er een Pim Fortuin feestje van te maken.

Jammer dat anderen jouw topic verstieren.

full

alle zielige slotje roepens komen ook uit hun holen :X

een mod zelf slim genoeg om te beslissen of een topic op slot moet hoor :z

Ga allemaal alsjeblieft ergens anders je eventuele frustraties over buitenlanders afreageren maar niet op MF B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan