HELP !!!!!!!!! mijn motor is vandaag gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja,

Nu is het discriminatie, het zijn allemaal welwillende marokkaantjes die graag hadden willen werken maar omdat ze geen werk kregen moeten ze nu maar motoren jatten.

En als er dan mensen zijn die zich er aan storen dan worden die uitgemaakt voor racisten.

Ik hoop dat er de volgende keer dat er zoiets gebeurd iemand in de buurt is die onmiddelijk ingrijpt en minimaal 2 van de 4 dieven helemaal de tering in trapt als voorbeeld voor de rest.

Ik hoop voor je dat je motor nog terug ziet.

:^ Middeleeuws @#$$$@#$ volk is het!!!!! Ag hier in NL het paradijs voor criminelen en allochtonen hebben ze Canal+ in de gevangenis :r

ik :r op die lui :(

Bij deze wens ik de MF-moderators veel sterkte tijdens de, ongetwijfeld onplezierige taak van het versturen van alle "officiële waarschuwingen" op basis van onderstaande selectie van discriminerende danwel rascisitische uitlatingen uit dit topic.

Ik als autochtone blanke, uit de nederlandse klei getrokken, motorrijder schaam me mijn ogen uit m'n kop bij het lezen ervan.

Laat me raden je heb groenlinks gestemd :X

Donderstraal toch op!!!!!!!
Als een nederlander een motor heeft gestolen word er ook gereageerd met doodschieten die gasten.... ohwjah dan kom je niet aan onze zielige moslim vriendjes dus dan mag het wel :( .

Nee onze moslim vriendjes zijn lekker met hun anti fasictische taal/gedrag naar Joden ed. :r daar hoor je niemand over

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

[me]Redline Rider neemt weer een kalmeringstablet[/me]

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn ze heel erg druk bezig in den haag
Bij mij hebben ze ook een poging gedaan.
Ze konden het niet meenemen, doordat ze het niet konden meenemen.
Hebben ze mijn motor vernield.

Als ik zo leest lijkt dat dezelfde mensen te zijn.
Ook slijpen van je remschijf en weg duwen.

Sorry voor degene die zegt dat wij misschien discrimineren maar er is wel een groep actief in den haag en tot nu toe waren marokkanen.

Tip:
Kijk regelmatig in je spiegel of achtervolgd wordt.
vorrige week dinsdag meegemaakt.
Maak het voor hun moeilijker om je motor mee te kunnen nemen.

:( :( :( :( :( :(

Bij deze wens ik de MF-moderators veel sterkte tijdens de, ongetwijfeld onplezierige taak van het versturen van alle "officiële waarschuwingen" op basis van onderstaande selectie van discriminerende danwel rascisitische uitlatingen uit dit topic.

Ik als autochtone blanke, uit de nederlandse klei getrokken, motorrijder schaam me mijn ogen uit m'n kop bij het lezen ervan.

Oja daar hebben we Jan Marijnisen ook nog

*....* ff een eind op man, waar kom jij vandaan?? Als er een plaats zonder overlast is dan hoor ik het graag van je, kom ik der meteen wonen.

Je kunt inderdaad niet alle buitenlanders over een kam scheren, er zijn ook best goede bij.

Die kunnen we gewoon apart hangen :X

Sorry laat me emoties de vrije loop :( , aub. niet te serieus reageren op de zogenaamde discriminerende uitlatingen hier. Het gaat over een gejatte motor en dat onderwerp verliezen we errruug ver uit het oog.

Vanmiddag is mijn honda cbr 600 f onder mijn neus wegehaald.
Ik had mijn motor de hele tijd in zicht, ik hoorde op dat moment mijn alarm afgaan en ben als een speer naar de deur gerend met mijn motor in zicht houden ik zag op dat motor mijn rollen ik probeerde de deur op te maken want dan had ik mijn motor tegen kunnen houden nu bleek achteraf dat het een groep van 4 marokkanen was en dateen man de deur dicht hield (verklaring van getuige)
Daardoor kon ik er niet uit. Toch kreeg ik deur open en ben nog achter mijn motor aangerend maar ik kwam 3 meter te kort. Mijn motor werd voorgeduuwt door 1 zilveren en een 1 zwart/zilveren motorrunner ( motorscooters)mijn alarm bleef afgaan wat later ook door diversen getuigen is bevestigd die daarop de politie gebeld hebben
De motor is gestolen op de Oude Haagweg in Den Haag en voor het laatst door getuige gesignaleerd op de Zuiderparklaan ook te Den Haag.
Eeen ieder die mij motor of de scooters gezien heeft of kent wil die reageren op onderstand emailadres of de politie bellen kantoor Loosduinen te Den Haag.
Emailadres: Karel_bos@wanadoo.nl
Ik had mijn motor de hele tijd in zicht, ik hoorde op dat moment mijn alarm afgaan en ben als een speer naar de deur gerend met mijn motor in zicht houden ik zag op dat motor mijn rollen ik probeerde de deur op te maken want dan had ik mijn motor tegen kunnen houden nu bleek achteraf dat het een groep van 4 marokkanen was en dateen man de deur dicht hield (verklaring van getuige)
Daardoor kon ik er niet uit. Toch kreeg ik deur open en ben nog achter mijn motor aangerend maar ik kwam 3 meter te kort. Mijn motor werd voorgeduuwt door 1 zilveren en een 1 zwart/zilveren motorrunner ( motorscooters)mijn alarm bleef afgaan wat later ook door diversen getuigen is bevestigd die daarop de politie gebeld hebben
De motor is gestolen op de Oude Haagweg in Den Haag en voor het laatst door getuige gesignaleerd op de Zuiderparklaan ook te Den Haag.
Eeen ieder die mij motor of de scooters gezien heeft of kent wil die reageren op onderstand emailadres of de politie bellen kantoor Loosduinen te Den Haag.
Emailadres: Karel_bos@wanadoo.nl

Ik kan mij toch niet voorstellen dat dit een serieus verhaal is... |(

Bull-shit...(dus).
Het lijkt mij dan ook niet verstandig om zomaar rare dingen te roepen.

Laatst bewerkt:
dacht ik dus ook al.......

Mede de vele topics (hum) die de starter heeft opgestart.........

Ik kan mij toch niet voorstellen dat dit een serieus verhaal is... |(

Bull-shit...(dus).
Het lijkt mij dan ook niet verstandig om zomaar rare dingen te roepen.

idd iedereen weet dat marokkanen niet kunnen motorrijden.
Dus stop met opruien! :P

Stel je niet zo aan man, het is nou eenmaal een keer genoeg.

Mooi klote Karel Knetter!

Ik hoorde het nog op mijn Scanner, toen ik op mijn trap fietsje van de PPP+P om 17:32u vandaan reed.
Politie deed een bericht aan alle wagens in heel Haaglanden!
Toen hoorde ik nog dat ze het laatst gezien waren op de Volendamlaan
Niet wetende dat het jou fiets was.
eh heb jij nog een foto'tje van je motor?

ik hou van je :P

Laatst bewerkt:
ik ben nu zeker ook rascist als ik je een suffe moraalridder en kontenlikker noem?

hm interessant,

BasE; Dé botte boer vs TBone; De autochtone blanke uit de nederlandse klei getrokken motorrijder...

Als een nederlander een motor heeft gestolen word er ook gereageerd met doodschieten die gasten.... ohwjah dan kom je niet aan onze zielige moslim vriendjes dus dan mag het wel :( .

Nee onze moslim vriendjes zijn lekker met hun anti fasictische taal/gedrag naar Joden ed. :r daar hoor je niemand over

:^

a) ik heb nog nergens gelezen of hij behalve zijn alarm er ook een SLOT op had zitten
(okee dan NOG moeten ze eraf blijven, maar wees realistisch man!)

b) SLOTJE MOD'S!!!
Een topic vol racisme!
Maakt niet uit welke nationaliteit hem steelt, het is gewoon klote

Deur tegenhouden?
Het moet ook niet gekker worden!
Ik was uit het raam gesprongen denk ik. En dan boven op hem!
Succes met de afhandeling!

gelukkig vul jij in hoe hij denkt... scheelt em weer ene hoop werk....

mischien om het een beetje leuk te houden, zullen we ze "Voorbibsberbers" gaan noemen? :+ gewoon neerknallen, vullen we de gaten op met ALLAHBASTINE.

idd K*T voor je, veel succes met de afhandeling.

NEEE ik zei niet allahmaal over een kam scheer,ik eerlijk vraag aan schaap maar herder zeg "schaap liegt" wat mot ik er mee dan,IK BEN GEEN RASCIST maar heb hier in Amsterdam alleen met de verkeerde te maken (de goeie zitten thuis en daarbij zeg ik niet dat ze in Marokko moeten zitten!!!) en die verpesten het op de lange termijn :( :( :( :(

[me]Redline Rider neemt weer een kalmeringstablet[/me]

Stelletje kutkneuzen :r :r :r

Het gaat hier kennelijk om buitenlanders, of het marokkanen zijn is nog niet zeker. Ik snap ook best wel dat na al die negatieve berichten mensen over kutmarokkanen e.d beginnen. Ik vind het ook sneu voor de topicstarter en het is echt triest dat mensen op zo een manier aan hun geld moeten komen :r Maar hou alsjeblieft de islam erbuiten kutmongolen.

Is iedere buitenlander van noord afrikaanse afkomst soms standaard moslim ofzo? Reken maar dat dit verboden is in de Islam .Vuile ^(T$@4325 blegh Een beetje de Islam erbij betrekken :X

Stelletje kutkneuzen :r :r :r

Het gaat hier kennelijk om buitenlanders, of het marokkanen zijn is nog niet zeker. Ik snap ook best wel dat na al die negatieve berichten mensen over kutmarokkanen e.d beginnen. Ik vind het ook sneu voor de topicstarter en het is echt triest dat mensen op zo een manier aan hun geld moeten komen :r Maar hou alsjeblieft de islam erbuiten kutmongolen.

Is iedere buitenlander van noord afrikaanse afkomst soms standaard moslim ofzo? Reken maar dat dit verboden is in de Islam .Vuile ^(T$@4325 blegh Een beetje de Islam erbij betrekken :X

jij bent dus overduidelijk een islamietje :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan