das mooi klote zeg. en zo onder je neus. de brutaliteit ook. ow wat heb ik een hekel aan dat soort gasten. lozers van het laagste soort. maar wees getroost, dit soort gedrag blijft niet ongestraft.
mensen lezen erover en zien het op tv. ze hebben er zo hun gedachten bij, maar houden die lekker voor zich. ze doen er niks mee, maar onthouden het wel. en na maar genoeg van dit soort berichten knapt er iets.
zou het bijvoorbeeld echt bedrijfspolicy zijn om alle achmedjes en mohamedjes uit de stapel sollicitatiebrieven te filteren? of heeft diegene die deze brieven als eerste ontvangt misschien nog een rekening te vereffenen en is dat zijn manier...
die gasten die je motor hebben gejat graven hun eigen ondergang door de rascisten van morgen te kweken. en dan heb ik het niet over neo-nazi's (die zijn betrekkelijk ongevaarlijk) maar over de 'stille' rascist, die doen 10 keer meer schade.
anyway, het punt dat ik wilde maken is dit: wees gerust die gasten komen zichzelf nog wel eens tegen. niet morgen, maar als het zo doorgaat zou ik over 5 of 10 jaar echt geen mohamed willen heten...