HELP !!!!!!!!! mijn motor is vandaag gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu bleek achteraf dat het een groep van 4 marokkanen was en dateen man de deur dicht hield (verklaring van getuige)

Lef hebben ze wel iig. :(
Maar toen jij de deur alsnog openkreeg, waar was die rat die die deur tegenhield?

[edit] dubbele vraag, werd net ook al gesteld ;) [/edit]

Laatst bewerkt:
ik woon op de loosduinseweg en 3 weken geleden hebben ze ook mijn motor proberen te stelen wat ze niet is gelukt gelukkig
ik had er 3 sloten op zitten te waarde van 400 euro
2 sloten hadden ze al door en de op derde zat nog maar 3 mm staal
ze hebben gewoon een slijptol op accu gebruikt
ik denk dat ze zijn gestoord door iets of iemand en dat ze toen zijn gevlucht

Wat klote voor je hej!

Hopenlijk ben je goed verzekerd en wordt je schade vergoed.
Da's toch niet meer normaal, dat ze je deur met een paar man tegenhouden!?

Over een tijdje ga ik ook in Den Haag wonen, maar ik weet 1 ding zeker, ik zoek een huis met garage(box) met een groot slot, aantal sloten op mijn motor en een goede verzekering.

Wat een brutaal schorem hej, argh!

Succes in ieder geval!

gr.
Narfie.

ja de politie heeft geen tijd voor zulke zaken ,dat noemen ze kleine criminaliteit
ze komen liever interesant op tv als ze 1 of andere drugbaron hebben gepakt die middelen verhandeld die verboden zijn ,maar he ze worden ook weer gratis verstrekt door de overheid, he heroine is toch verboden!!

nou ik dwaal af mischien voel je aan dat ik het niet eens ben met de rechtsgang en politiek in nederland.

maar ja is echt kut voor je meer kan ik er niet van maken je bent niet te troosten nu, ja sterkte verder

maare lukte het niet een auto te vorderen om er achteraan te karren :? het was mooi weer bijna iedereen was op pad de deur uit!

:( Balen zeg!! :r (ik ben blij dat niemand de hok van mij hebben wil :X )

De marokkan die de deur dicht hield, sprong achterop de zilveren motorrunner.

Ga echt 220 op mijn eventuele volgden motor zetten.

Aan de andere kant hebben we dit aan ons eigen rechtssysteem te danken. Ik bedoel, wat krijg je voor straf als je gepakt wordt voor motordiefstal? 2 tramhuisjes schoonmaken?
Die gasten lachen zich helemaal wezeloos, in Marokko word je 6 jaar in de diepste kerker gegooid als je een broodje steelt.

Mijn zwager stapte wel gelijk in de auto en ik ook , maar had een oud bakkie en trok iets te hard op naar de zin van de auto, klapte de as eronder uit.
Je weet echt wat je overkomt om zo'n moment, je ziet gewoon jouw motor verdwijnen en je kan niets doen.

Aan de andere kant hebben we dit aan ons eigen rechtssysteem te danken. Ik bedoel, wat krijg je voor straf als je gepakt wordt voor motordiefstal? 2 tramhuisjes schoonmaken?
Die gasten lachen zich helemaal wezeloos, in Marokko word je 6 jaar in de diepste kerker gegooid als je een broodje steelt.
ja maar dat krijgen ze niet eens ,volgens mij word het gros van die habibi's nooit gepakt ik zeg gewoon iets stelen en het betreft een morokaan of iets wat daar op lijkt meteen het land uit en neem je hele familie maar mee!

ja maar dat krijgen ze niet eens ,volgens mij word het gros van die habibi's nooit gepakt ik zeg gewoon iets stelen en het betreft een morokaan of iets wat daar op lijkt meteen het land uit en neem je hele familie maar mee!
Das discrimatie dan, je moet dan gewoon alles als gelijk behandelen en zeggen;" dat 1 ider die diefstal pleegt een 1 eenmalige ticket krijgt naar niemandsland" :(

Zou graag een marokaan ONDER m'n motor hebben }) al moet je ze niet over 1kam scheren al wordt dat steeds moeilijker.................teringlijers,
ik hoop dat er eens een aan de mijne zit (oproep voor iedereen die er met z'n poten af moet blijven) ik beloof plechtig dat ie er een gaatje bij krijgt(behalve dat gaatje in z'n hoofd wat ie al had)...........................af te halen in Amsterdam Zuid-oost (mail me ff dan zet ik 'm klaar)at.stend@chello.nl Vol verwachting klop m'n hart 8-) B| })

Das discrimatie dan, je moet dan gewoon alles als gelijk behandelen en zeggen;" dat 1 ider die diefstal pleegt een 1 eenmalige ticket krijgt naar niemandsland" :(

als NL zit je vast aan de NLers, maar waarom je iemand met een andere nationaliteit niet je land uit zou trappen bij wangedrag? O-) (geen idee)

maar dat idee gaat praktisch mank omdat iedereen gratis bij een pak koekjes een dubbele nationaliteit krijgt in dit land.... |(

wie een oplossing heeft mag het zeggen :)

Kijk ff naar m'n grepen wat daar in zit kunnen ze verwachten verwachten in hun voorhoofd(9mm Luger)
full

wat een vuile scheinheiligheid op dit forum zeg

kut voor de topic starter

maar wat een gare opmerkinegn zie ik langs komen zeg, Ik als marokkaan voel me zwaar beledigd door de uittingen van jullie

voor hetzelfde geldt waren het tunesiers of algerijnen of tureken of wat dann ook, maar neeh ze heb zwart haar dus het zijn marokkanen.

Hoe vaak heb ik hier topics gezien van mensen bij wie de motor word gestolen en omdat dit keer 1 persoon roept marokkanen, dan zijn het altijd weer die kut marokkanen.

beoordeel aub een volk niet door de daden van enkelingen, doe liever wat nuttigs en pak die gasten op ofzo inplaats van te zeiken.

zwak hoor..

das mooi klote zeg. en zo onder je neus. de brutaliteit ook. ow wat heb ik een hekel aan dat soort gasten. lozers van het laagste soort. maar wees getroost, dit soort gedrag blijft niet ongestraft.

mensen lezen erover en zien het op tv. ze hebben er zo hun gedachten bij, maar houden die lekker voor zich. ze doen er niks mee, maar onthouden het wel. en na maar genoeg van dit soort berichten knapt er iets.

zou het bijvoorbeeld echt bedrijfspolicy zijn om alle achmedjes en mohamedjes uit de stapel sollicitatiebrieven te filteren? of heeft diegene die deze brieven als eerste ontvangt misschien nog een rekening te vereffenen en is dat zijn manier...

die gasten die je motor hebben gejat graven hun eigen ondergang door de rascisten van morgen te kweken. en dan heb ik het niet over neo-nazi's (die zijn betrekkelijk ongevaarlijk) maar over de 'stille' rascist, die doen 10 keer meer schade.

anyway, het punt dat ik wilde maken is dit: wees gerust die gasten komen zichzelf nog wel eens tegen. niet morgen, maar als het zo doorgaat zou ik over 5 of 10 jaar echt geen mohamed willen heten...

Hoe vaak heb ik hier topics gezien van mensen bij wie de motor word gestolen en omdat dit keer 1 persoon roept marokkanen, dan zijn het altijd weer die kut marokkanen.

Je hebt gelijk. Naast de Marokkanen heb je ook nog Antilianen die er een houtje van hebben om motors te stelen. :+

Brandstof voor de hel, die K*TMAROKKANEN.

mischien om het een beetje leuk te houden, zullen we ze "Voorbibsberbers" gaan noemen? :+ gewoon neerknallen, vullen we de gaten op met ALLAHBASTINE.

idd K*T voor je, veel succes met de afhandeling.

Ik had mijn motor de hele tijd in zicht, ik hoorde op dat moment mijn alarm afgaan en ben als een speer naar de deur gerend met mijn motor in zicht houden ik zag op dat motor mijn rollen ik probeerde de deur op te maken want dan had ik mijn motor tegen kunnen houden...........

.... :?
Dit pikt jou verzekering nooit,ik zou het iets beter op papier zetten. O-)
Een x is genoeg,....denk ik 8-)

Brandstof voor de hel, die K*TMAROKKANEN.
ach jah zie het zo, we komen uit de bergen en kunnen pakken wat we willen, worden we gepakt dan krijg je een leuk kamertje met eten en drinken, hierlijk hier in nederland

@ Switch-Motors, kloten :( zeg dat je zoiets moet meemaken, plaats snel een foto, wie weet komt iemand van ons hem tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan