HELP !!!!!!!!! mijn motor is vandaag gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een vuile scheinheiligheid op dit forum zeg

kut voor de topic starter

maar wat een gare opmerkinegn zie ik langs komen zeg, Ik als marokkaan voel me zwaar beledigd door de uittingen van jullie

voor hetzelfde geldt waren het tunesiers of algerijnen of tureken of wat dann ook, maar neeh ze heb zwart haar dus het zijn marokkanen.

Hoe vaak heb ik hier topics gezien van mensen bij wie de motor word gestolen en omdat dit keer 1 persoon roept marokkanen, dan zijn het altijd weer die kut marokkanen.

beoordeel aub een volk niet door de daden van enkelingen, doe liever wat nuttigs en pak die gasten op ofzo inplaats van te zeiken.

zwak hoor..

NEEE ik zei niet allahmaal over een kam scheer,ik eerlijk vraag aan schaap maar herder zeg "schaap liegt" wat mot ik er mee dan,IK BEN GEEN RASCIST maar heb hier in Amsterdam alleen met de verkeerde te maken (de goeie zitten thuis en daarbij zeg ik niet dat ze in Marokko moeten zitten!!!) en die verpesten het op de lange termijn :( :( :( :(

het maakt niet uit of het nou marokkanen zijn of nederlanders, ze moeten gewoon met hun klauwen van jouw spullen af te blijven.

Die k*tBelgen niet vergeten B|

Kruip jij elke morgen uit je hol ofzo? B|

Leuke opmerking maar goed zal wel "grappig" bedoelt zijn zeker :X

@topistarter: Damn wat is dat kut zeg. Had je hem enkel op alarm staan of ook met slot aan verankering.
Mij lijkt het dat ze ook al duwen ze met 2 motorrunners niet zo'n hoge snelheid kunnen halen. Natuurlijk gaat op dat moment de auto stuk zal je zien :( ...

Wens je beterschap en veel geluk met het zoeken van je motor. Kan haast niet dat ze onopgemerkt heel de stad hebben doorgecrossed...

klote man, was je wel verzekerd? Het ergste is dat er niets aangedaan kan worden, als je ze al te pakken had mag je er niks mee en laten we eerlijk zijn, in je eentje tegen 4 man lukt ook niet. Ze zijn nooit alleen. Tijd dat er eens iets tegen gebeurd, wanneer is het genoeg?

Beetje raar dat alle Marokkanen over één kam te scheren.
Neem aan dat de getuige de tijd en moeite heeft genomen om de dieven te vragen of ze Marokkanen zijn.
Het is altijd triest wanneer anderen jouw spullen niet respecteren, maar verlaag jezelf niet naar dat zelfde niveau.
Dacht dat dit een medium was voor motor liefhebbers, maar het lijkt meer op een site van Pim fortuijn aanhangers.
Het is mooi weer en ik ga ff stukje rijden op mijn eigen motor die ik heb GEKOCHT!!!!!
En ik zal een aantal van jullie heus wel tegen komen en dan gaat het bekende groet handje weer omhoog. Een aantal van jullie zal dan terug groeten, niet wetend dat er een Marokkaan onder de helm schuilt.

Ciao

Ten eeste vind ik het heel erg kl*te voor je en ten tweede wil ik ff reageren op dat marokanen gedoel.

Tis gewoon heeel erg triest dat er zoveel misdaden worden begaan door buitenlanders, die gasten verzieken het voor de 'goede' buitenlanders in dit land!! (Ik ken er zat die lekker werken, nederlands praten en hun best doen) Maar helaas een groter aantal dat vollop crimineel handelt B|

Ik zeg gewoon in het algemeen: Criminaliteit gruwelijk hard aanpakken!! (en niet van die domme verkeersovertredingen dan...behalve met drank/drugs)

Neem aan dat de getuige de tijd en moeite heeft genomen om de dieven te vragen of ze Marokkanen zijn.
Dat is nu net de pest van die kutmarokkanen dieven, die blijven niet beleeft staan om een vragenlijstje in te vullen.
.....site van Pim fortuijn aanhangers.
DISCRIMINATIE.
Wil je ons niet over een kam scheren en allemaal uitmaken voor rascistische homo :(

:X

beetje raar dat er altijd mensen zijn die weer oogkleppen op hebben :X :X :X
marokkanen/algerijnen en meer van die theedoekhoofden herken je zo.

ik woon op de loosduinseweg en 3 weken geleden hebben ze ook mijn motor proberen te stelen wat ze niet is gelukt gelukkig
ik had er 3 sloten op zitten te waarde van 400 euro
2 sloten hadden ze al door en de op derde zat nog maar 3 mm staal
ze hebben gewoon een slijptol op accu gebruikt
ik denk dat ze zijn gestoord door iets of iemand en dat ze toen zijn gevlucht
Zelf woon ik op de loosduinsekade (hoek zuiderparklaan) en zie jouw kawa regelmatig bij de brug staan. Ik heb me regelmatig afgevraagd of je nooit problemen had met vandalisme e.d. Ja dus :(

Betreft bericht van TS, die t*ringdieven zijn waarschijnlijk zelfs bij mij voorbij gereden. Ik was niet thuis dus heb helaas niks gezien/gehoord. Kotsmisselijk wordt ik ervan. Enne betreft de bevolkingsgroep... mjaaaa I'm with TS!

Weer een gejat, shit. Zeker als je hem zelf weg ziet rijden.

En racisme, noem het feiten kennis. Het overgroote deel van misdrijven worden nu eenmaal gepleegt door mensen met een van oorsprong niet Nederlandse afkomst. En nee natuurlijk zijn niet alle buitenlanders crimineel.

en toch vraag ik me dan weer af waarom mensen geen slot of sloten erop doen?

Is wel leuk allemaal...maar de topicstarter hoor je niet meer....en jullie zitten met een bak vol met ruzie............. |(

Ach ja,

Nu is het discriminatie, het zijn allemaal welwillende marokkaantjes die graag hadden willen werken maar omdat ze geen werk kregen moeten ze nu maar motoren jatten.

En als er dan mensen zijn die zich er aan storen dan worden die uitgemaakt voor racisten.

Ik hoop dat er de volgende keer dat er zoiets gebeurd iemand in de buurt is die onmiddelijk ingrijpt en minimaal 2 van de 4 dieven helemaal de tering in trapt als voorbeeld voor de rest.

Ik hoop voor je dat je motor nog terug ziet.

Motor-Forum User Policy
Versie 1.1 - 12 Februari 2004

Discriminatie / racisme
Discriminerende opmerking of openlijk racisme zijn logischerwijs niet toegestaan op motor-forum.nl. Als dit geconstateerd wordt, kan dit leiden tot een officiële waarschuwing van de crew naar de betreffende gebruiker met alle gevolgen van dien. Pas goed op dat je niet te ver gaat in discussies over bijvoorbeeld asielzoekers.

Bij deze wens ik de MF-moderators veel sterkte tijdens de, ongetwijfeld onplezierige taak van het versturen van alle "officiële waarschuwingen" op basis van onderstaande selectie van discriminerende danwel rascisitische uitlatingen uit dit topic.

Ik als autochtone blanke, uit de nederlandse klei getrokken, motorrijder schaam me mijn ogen uit m'n kop bij het lezen ervan.

enkeltje marokko en boven de straat v gibraltar eruit flikkeren :X
Kutmarokkanen
Pigment gehandicapte medelanders bedoel je ;)
ik wil niet racistisch reageren maar .... ze moeten ze gwn afschieten
Erg klote man. Doodschieten die gasten :(
juist enige optie }) zijn altijd de zelfde maar dat mag ik niet zegggen want dan ben ik rascist
ik zeg gewoon iets stelen en het betreft een morokaan of iets wat daar op lijkt meteen het land uit en neem je hele familie maar mee!
Zou graag een marokaan ONDER m'n motor hebben })
Brandstof voor de hel, die K*TMAROKKANEN.
mischien om het een beetje leuk te houden, zullen we ze "Voorbibsberbers" gaan noemen? :+ gewoon neerknallen, vullen we de gaten op met ALLAHBASTINE.
:^ Middeleeuws @#$$$@#$ volk is het!!!!! Ag hier in NL het paradijs voor criminelen en allochtonen hebben ze Canal+ in de gevangenis :r
ik :r op die lui :(

Laatst bewerkt:
Ben blij dat mijn naam er niet tussen staat :P

Maar de topicstarter is nergens meer te bekennen... :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan