Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Hetzelfde als bij elke andere motor.
Bij een HD zou ik alleen iets achterdochtiger zijn naar de geschiedenis en KM stand.
Is hij netjes, rijd hij rechtuit met de handen los, remt goed zonder gekke dingen, loopt mooi....tja...

Bij "oudere" (pre-2008) Softail en Touring frames is het bijna verdacht als hij niet naar links trekt met de handen los ;)
 
Ik weet nog een nette CVO te koop.
€6000

Maar, echter, doch.

Deze modellen hebben last van bijvoorbeeld slechte oliepomp. Er is dus enige schade. Ik weet momenteel niet of dat de motor gewoon rijdt, of niet meer.

Ik weet wel dat er net nieuwe belt op zit, primair is vervangen geweest, etc. Alles altijd spik en span onderhouden.

Eigenaar hikt nu aan tegen het feit dat hij eigenlijk een nieuw blok er in wil, om van het gezeur af te zijn. Maar de lieve man heeft nog drie andere HD's.
1 is momenteel in opbouw, kost ruim 15 k.
Andere is een FXS, heeft hij net gekocht, ook veel plannen voor.

Daarom staat de CVO achteraan in het lijstje. Maar voor een goed bod, is hij er af, heeft hij centen die hij direct weer aan de motorzaak kan afgeven..... :')
 
En ik heb vandaag de papieren gekregen van de FB Hiroshima. Eindelijk officieel :)

Ben blij.

Nu nog eens rijden, zal ook nog wel paar weken duren.

Enne, ik ga er weinig aan doen. Gaat te veel kosten.

 
Met je Sportstersjes doe je maar wat je wilt maar zo'n klimrek doet toch afbreuk aan zo'n monumentale Hiroshima? :X
Zateralop....

Ik heb er nog geen meter mee gereden. In BE moet alles per se 7x zo moeilijk. Dus overschrijven is kut, inschrijven is kut, verzekeren is kut, plaat veranderen...

Hopelijk einde aankomende week...
 
Als jij het mooi vind dan dikke prima toch zo’n hoog stuur. Voor mij zou het een soort rekstok oefening worden.
Ik heb een stelregel, voor mezelf.
Ik zit graag rechtop, dan moet het stuur gewoon iets hoger dan normaal.
Maar wel de armen vanaf schouder naar handvat lichtjes naar beneden. Zeker niet omhoog.
 
Ik heb een stelregel, voor mezelf.
Ik zit graag rechtop, dan moet het stuur gewoon iets hoger dan normaal.
Maar wel de armen vanaf schouder naar handvat lichtjes naar beneden. Zeker niet omhoog.
Ik merkte met dit stuur
185FBADA-C50E-4198-B58B-9AC9E6AA6BF2.jpeg

Dat rechtop zitten niks voor mij was en er snel pijn in de onder rug ontstaat, ik heb nooit last van de rug dus als daar wat gebeurt na een uur dan kan dat niet goed zijn.
Daarom heb ik gekozen voor een omgekeerd M stuur, zit dus een beetje gebogen en zo gaan de oneffenheden van de weg niet in de lengterichting van m’n rug opgevangen worden.
 
Ik merkte met dit stuur
Bekijk bijlage 1526444
Dat rechtop zitten niks voor mij was en er snel pijn in de onder rug ontstaat, ik heb nooit last van de rug dus als daar wat gebeurt na een uur dan kan dat niet goed zijn.
Daarom heb ik gekozen voor een omgekeerd M stuur, zit dus een beetje gebogen en zo gaan de oneffenheden van de weg niet in de lengterichting van m’n rug opgevangen worden.
Prima gedaan :t

Zithouding is mi wel nr 1 voor lekker motorrijden.
 
Heb een van jullie ook een achteruit (geen achterruit want dat breekt te snel) in de bak? Op een of andere manier lijkt me dat wel lachen voor iemand met korte pootjes zoals ik.
 
Heb een van jullie ook een achteruit (geen achterruit want dat breekt te snel) in de bak? Op een of andere manier lijkt me dat wel lachen voor iemand met korte pootjes zoals ik.

ik wilde het gaan plaatsen, maar € 1300,00 voor de set, en dan nog inbouwen.
Nee laat maar.

En over de toerenteller, dat ie erop zit wil nog niet zeggen die gebruikt wordt.
Als ik een toerenteller of versnellings indicator nodig heb om te rijden dan stop ik ermee .
 
Heb een van jullie ook een achteruit (geen achterruit want dat breekt te snel) in de bak? Op een of andere manier lijkt me dat wel lachen voor iemand met korte pootjes zoals ik.
Ik zag pas iemand op een Harley trike en die reed achteruit , ging niet er soepel , dat gaat toch met een start motor maar dan de andere kant op
 
Ik zag pas iemand op een Harley trike en die reed achteruit , ging niet er soepel , dat gaat toch met een start motor maar dan de andere kant op
Je hebt bij HD ook echt bakken, met een reverse.

Maar vast ook via starter, zoals die goldwings ook deden (of nog?)
 
Je hebt bij HD ook echt bakken, met een reverse.

Maar vast ook via starter, zoals die goldwings ook deden (of nog?)
Was een nieuwe trike origineel Harley , vond het maar goedkoop klinken voor zo‘n duur ding
Als verdediging voor de berijder , hij is in de 70 en in niet zo geweldige gezondheid, dus dan mag het 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan