Harley Davidson deel X "King of the Road"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je gewoon voor de veilig ff in je cone gekoken?Of je nokvolgers en zo geen schade hebben>

niet gedaan nog ,....denk wel dat ik alle mazzel van de wereld heb .....
Het draadeind is helemaal terug-gelopen in de stang ,...en heeft ( bijna niet te geloven ) het afgebroken stukje opgeschoven totdat het los in de stang terecht kwam .

Hierdoor zag ik in eerste instantie niet eens dat die stoterstang defect was,...ik kon 'm zo weer uitstellen ,....maar was dus nu te kort geworden.

Alles ziet er ongeschonden uit gelukkig....

Ik zet ze d'r eerst maar in ,.....hoor ik de zooi kletteren bij de voorste cilinder , dan moet ik die hydr unit natuurlijk wel uitnemen.

Die Crane-stokken heb ik trouwens binnen , en zien d'r wat meer solide uit dan die Andrews-stokken :/

Laatst bewerkt:
Ik heb te weinig touw daarvoor :/

Aan de andere kant wel drie luchtsleutels, en doppen zo groot, dat zelf mijn Grote Meneer er nog in rond kan kijken.... ;)

Nah, spullekes heb ik, ik weet hoe het werkt, heb het ook al eens zitten bekijken, maar nog niet zelf gedaan.
belangrijkste ik weet:
primary cover spanningsvrij monteren
rubber pakkingring op blok moet goed zitten bij terugmonteren van de zooi, en
vooraf maatvoering belt checken met de oude, dan pas omleggen.

De rest is handboekwerk :)

......echt zware luchtsleutel en 10 bar ,......in 1 seconde los ....
Niet eindeloos gaan mitrailleuren met licht dingetje :/

Ik heb een sleutel van 40 euro.Zet de compressor nooit op meer dan 6 bar en de sleutel op stand 2.Nooit problemen gehad.

Wellicht handig voor iemand?
Belt-formule.jpg

Ik heb een sleutel van 40 euro.Zet de compressor nooit op meer dan 6 bar en de sleutel op stand 2.Nooit problemen gehad.

En als je pit wilt hebben: olie in de luchtinlaat van de sleutel O-)

Ik zag op jijbuis dat het ook met een wringijzer, en een blokje hout tussen primaire ketting en tandwiel kon... Of nee, toch niet, want stukje hout werd een beetje verwrongen... dan maar een schroevendraaier :')

full

Deze in veiling gekocht, volgende week ophalen.

Linksboven: Hitachi slagmoersleutel met twee accu's.

Andere methode.Met slijptol een vette kerf in de moer maken.En dan met een sloopbeitel en de 5 ponds hamer er op los rammen.Werkt.Zelf gezien.

Maar ff serieus. _O- _O- _O- _O-
Maak gewoon een jam bar.Heb ik zelf ook vaak gebruikt.Werkt perfect en geen geram op de krukas,dynamo etc.

Je kunt ze tegenwoordig ook bij Jim's bestellen.Kost geen kapitaal.Kun je hem ook mooi mee op moment zetten.

link:

JIMS Primary Locking Bar | 431-446

Laatst bewerkt:
toe aan mijn laatste biertje maar als het gezellig is maak ik nog even een nieuwe open 8-)

Laatst bewerkt:
neu.Krijg vrienden van vrouw op bezoek.Koekjes,thee en keuvelen over tuinen en zo.Mag ook geen tattoo.

Voor de oudere jongeren onder ons.
Albino time!!!!
Oftewel Johnny Winter,.

mijn vrouw die ligt al lekker in het bedje

we moeten een keer samen bier gaan drinken murph :Y :Y

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan