Harley Davidson deel X "King of the Road"

Status
Niet open voor verdere reacties.

She asked me: do you like jazz? and I said no
No jazz, big band or dixieland, can beat the king of rock ‘n’ roll
I told her all about Elvis
she begged me to go on

I thought my hair was okay, but something else went wrong
My voice was going when I tried to sing a catchy Elvis-song
She said: hey isn’t that Jersey, Jack Jersey?
and put his record on

I said no, don’t put that record on the stereo
I said no, you must have got me wrong

She said: gee, I’m sorry, would you please go on
I decided to rock her socks off, with a Jerry Lee Lewis song
She said: hey, isn’t that Ernie, Long Tall Ernie
And put his record on

:} :)

Laatst bewerkt:
hooow the ventures, kings of surf! :}

vandaag trouwens radicaal omgeslagen..
ga het hardtail frame gebruiken, al heel lang een idee in me hoofd en nu de knoop doorgehakt!

foto verslag zal volgen :)
Ha ha...

Nou iig is de kogel door de kerk :Y

Iemand nog tips voor vervangen van belt bij BT?

Ik heb alleen ervaring bij Sporty's, als het aankomt op vervangen belt, en dat is toch even anders.
(Zelfs in Kroatië met een blokje hout, flesje Pivo en doppendoosje nog gedaan, naast het vakantiehuisje, met een belt die was gekocht bij de Bikers Market van Faak de ochtend er voor)

trekpik, ben benieuwd !
Martell, post je bevindingen hier, ben benieuwd !

ik wilde er 3 jaar terug zelf aan beginnen ,...maar had geen speciaal gereedschap en geen
luchtsleutel/compressor ( 10 bar ) , om alleen al die compensator los te halen , en geen heftafel .....

nu helaas nog niet ....

(Ik had al eens de gevolgen onder ogen gehad van goeie bedoelingen zonder de juiste spullen )

ik heb toen niet lang nagedacht en de motor vanuit grens belgie/luxemburg maar laten repatriëren naar HD-shopppie hier vlakbij
Voor die jongens met speciaal HD-gereedschap appeltje-eitje , en zo gepiept
Kosten vielen me reuze mee

om te klooien heb ik geen zin meer in

Laatst bewerkt:
ik krijg morgen hopenlijk me Crane stoterstangen binnen ,....kan ik die d'r zondag in timmeren :)

tuft ie weer....

ik ga nu een druppie bier kopen bij Haarlem ,....altijd gezellig die jongens :)

Je kunt ook gewoon je cilinder volproppen met een eind touw, werkt prima en geen schade.

voor mij 1 van de beste bands ever :

voor mij 1 van de beste bands ever :

full
:}

Laatst bewerkt:
Je kunt ook gewoon je cilinder volproppen met een eind touw, werkt prima en geen schade.

ja,...dat gaat idd ,.....maar toch had ik ook daar effe geen trek in .

de laatste keer dat ik naar zo'n ( toch vrij eenvoudige ) reparatie stond te kijken ,
was ik getuige hoe er voor elke uitgespaarde meier ,.....ongeveer voor 2 meier gesloopt werd .

.....en ook nog 'ns trots als een aap ( goed bedoeld ) met een speelgoed-compressortje-met -luchtsleuteltje ( van de "kijkshop" ) aan komen zetten ....

Door 't onophoudelijke gemitrailleur van dat slappe kutding kwamen de magneten in die rotor ook nog 'ns los .... :/

....ging echt heel fantastisch ! .... ( maar dan anders
full
)

Laatst bewerkt:
Je ook maar zo geen monteur...

....hij leefde echt in de veronderstelling dat ie dat helemaal was .... :/

....je zal maar in die mooie bla-bla-praatjes trappen , ...en je moter afgeven ter reparatie aan zo'n dromer..... -O-

Laatst bewerkt:
Beltje binnen, pakkinkje en rubber seal ook.
Olie had ik nog staan.
Komen weekend efkes beltje omleggen.

Ik heb te weinig touw daarvoor :/

Aan de andere kant wel drie luchtsleutels, en doppen zo groot, dat zelf mijn Grote Meneer er nog in rond kan kijken.... ;)

Nah, spullekes heb ik, ik weet hoe het werkt, heb het ook al eens zitten bekijken, maar nog niet zelf gedaan.
belangrijkste ik weet:
primary cover spanningsvrij monteren
rubber pakkingring op blok moet goed zitten bij terugmonteren van de zooi, en
vooraf maatvoering belt checken met de oude, dan pas omleggen.

De rest is handboekwerk :)

gaat er van hier nog iemand naar de tattoo conventie in rotterdam dit weekend ? :)

full

Laatst bewerkt:
ik krijg morgen hopenlijk me Crane stoterstangen binnen ,....kan ik die d'r zondag in timmeren :)

tuft ie weer....

Heb je gewoon voor de veilig ff in je cone gekoken?Of je nokvolgers en zo geen schade hebben>

Ik heb 18 jaar geleden toen ik nog geen luchtspul had een elektrieke slagsleutel geleend.Bij de lokale Deutz man.Ding woog iets van 30 kg en was 65 cm lang of zo.Toen ik hem op mijn moer zette ging ik zelf drie keer rond maar de moer zat nog vast.Beetje overkill.Na een bezoekje aan het ziekenhuis 4 weken pols in de gips gehad.Daarna maar ff wat ander spul gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan