Harley Davidson deel X "King of the Road"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ging me er meer om dat het gekanteld was en dat het dan op een L-twin leek zoals ducati dat doet.

...gewoon kut-blokken , die evo's ,....slechtste wat ze ooit gemaakt hebben....

om de haverklap stuk ....

en dat s&s ,....ook puin ,....niks waard ,....slappe bende , .....gauw stuk

ik moet wel zeggen , dat die keertjes , dat ik voor lul met een dooie moter langs de kant heb gestaan NIET op het recu van Harley Davidson staat ,........maar op de aftermarket-bende ( wat voor goed spul wordt verkocht ) , tw: Crane en Andrews.

Als ik 'r niks an had veranderd , ...had ie me geen 1X laten staan :/

nou ja, ...keertje voortijds een achter-belt geknapt , een lekke pijp, ... en een verstopte benzine- toevoer met los-latende tank-seal deeltjes , door toedoen van een spuiterij

je wil nie wete wattik allemaal gezien hep :+

Bedankt voor de input, ff rond gekeken, maar wat zijn die AGM accu' s met een beetje vermogen duur. Als ik iets wil rond de 20Ah en 250 cca zit je rond de 150 eurries, das niet nix.
moet er maar ff goed over nadenken. Er zat een unibat in.

Bedankt voor de input, ff rond gekeken, maar wat zijn die AGM accu' s met een beetje vermogen duur. Als ik iets wil rond de 20Ah en 250 cca zit je rond de 150 eurries, das niet nix.
moet er maar ff goed over nadenken. Er zat een unibat in.

wees wijs ,....accu's ....da's een wetenschap op zich !
Die Ah-maatgeving zegt niks ! , ..het gaat om de max stroom die dat ding kan leveren

wees wijs ,....accu's ....da's een wetenschap op zich !
Die Ah-maatgeving zegt niks ! , ..het gaat om de max stroom die dat ding kan leveren

Klopt, CCA zijn de Cold Cranking Amps. en dat is je start vermogen, dus hoe meer CCA des te makkelijker start 'ie

Dat bedoel ik, het is ondertussen 2012 geworde. :z :?

doe ik in 15 seconden.
008-26.jpg

startzooi eraf slopen en kicken.kun je met een klein accuutje uit.
accu van de scooter zaak tegenover er in hangen....

3 tientjes en doet het al een paar maanden...
de puntjes heb ik niet meer maar een dyna s gevalletje.
3 keer kicke, op contact zetten maximaal 4 keer en lopen :)

gister effe bij willem been langs geweest ,.....aardige kerel .....

vraagje voor de sleutelaars,

Gisteren de remschijf van me oude 16 inch voorwiel gehaalt en wou deze op de 21 inch zetten, nu vallen de bevestigingsgaten mooi over die hub alleen passen de oude bouten niet...
ze zijn iets wat te groot.
blijft het hele zooitje zitten als ik een slag kleiner pak een M8 of zo iets dergelijks?
heeft het dan nog genoeg vlees om de krachten van de remschijf op te vangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan