4strokerules
MF veteraan
als 't zo is ,...dan moet er maar een Dyna S in met centrifugaal gewichtjes
Dyna rules.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als 't zo is ,...dan moet er maar een Dyna S in met centrifugaal gewichtjes
zo, en ook weer terug. 10 dagen thailand gedaan. Beetje rondscheuren op een 125cc brommertje. Best leuk om in dat verkeer mee te rijden, lane splitting met 60-70.
zo, en ook weer terug. 10 dagen thailand gedaan. Beetje rondscheuren op een 125cc brommertje. Best leuk om in dat verkeer mee te rijden, lane splitting met 60-70.
Dyna rules.
Gister had ik ook panne...
stukkie rijden, dacht ik...
Opeens iets van een tikje linksonder, leek alsof ik vermogen kwijt was. Ik reed 90 op een 100 km weg, niks spannends..
Hmm, gat wel wat rammelen linksonder....
Hmmm, echt op het gas reageren is er niet bij: iets slipt hier door.
Ok, nou reageert er niks meer
Ding neergezet, maatje gebeld, motor weer opgehaald en zo. al met een half uurtje werk.
Ga ik vanochtend kijken: alle tandjes van de belt af
dat had ik nog nooit gezien.....
[afbeelding]
Gister had ik ook panne...
stukkie rijden, dacht ik...
Opeens iets van een tikje linksonder, leek alsof ik vermogen kwijt was. Ik reed 90 op een 100 km weg, niks spannends..
Hmm, gat wel wat rammelen linksonder....
Hmmm, echt op het gas reageren is er niet bij: iets slipt hier door.
Ok, nou reageert er niks meer
Ding neergezet, maatje gebeld, motor weer opgehaald en zo. al met een half uurtje werk.
Ga ik vanochtend kijken: alle tandjes van de belt af
dat had ik nog nooit gezien.....
[afbeelding]
weet je wel 100 procent zeker dat er eerst wel tandjes op die belt zaten?
voor het zelfde geld is er natuurlijk iets heel anders aan de hand
ik zou nog even goed doorzoeken
Harleys rijden met kettingen en puntjes.
Gister had ik ook panne...
stukkie rijden, dacht ik...
Opeens iets van een tikje linksonder, leek alsof ik vermogen kwijt was. Ik reed 90 op een 100 km weg, niks spannends..
Hmm, gat wel wat rammelen linksonder....
Hmmm, echt op het gas reageren is er niet bij: iets slipt hier door.
Ok, nou reageert er niks meer
Ding neergezet, maatje gebeld, motor weer opgehaald en zo. al met een half uurtje werk.
Ga ik vanochtend kijken: alle tandjes van de belt af
dat had ik nog nooit gezien.....
[afbeelding]
Harleys rijden met kettingen en puntjes.
Moet toch aan een nieuwe accu, wat is nu de beste keus? voor een '75 FLH met kickstarter, LxBxH 176 x 105 x 156.
gewoon een "natte" accu of AGM, gel, ik raak een beetje de kluts kwijt met zoveel keus.
Wie heeft een suggestie?
Aangezien hij op de motor van het meissie komt moet hij wel genoeg start vermogen hebben voor de elctrieke start.
Ik zie 'm niet zo goed. Er staat één of ander hok voor.Murph volgens mij heb je een foutje gemaakt in het overtikken van de url, moest natuurlijk deze zijn
[afbeelding]
Foutje is natuurlijk gauw gemaakt, geen probleem
Moet toch aan een nieuwe accu, wat is nu de beste keus? voor een '75 FLH met kickstarter, LxBxH 176 x 105 x 156.
gewoon een "natte" accu of AGM, gel, ik raak een beetje de kluts kwijt met zoveel keus.
Wie heeft een suggestie?
Aangezien hij op de motor van het meissie komt moet hij wel genoeg start vermogen hebben voor de elctrieke start.
Ik heb nèt effe verder gekeken wat er met me motor an de hand is :
Eerst maar licht uit gedaan ,....en de motor op de startmotor rond laten draaien met uitgedraaide bougies ( wel aangesloten )
Vonk vóór en achter waren hetzelfde van kleur en hevigheid , dus dat was oké.
Daarna maar effe me duim op de bougie-gaten gezet , en gestart :
Achter volop compressie , ...maar vóór maar 1 keer druk bij de eerste slag , en daarna bijna niks meer .
Hulzen van de voorste cilinder omhoog ,.....viel zo me afstelbare stoterstang van de inlaatklep eruit zeg
....is het afstel draad-end gebroken
Ik heb nèt effe verder gekeken wat er met me motor an de hand is :
Eerst maar licht uit gedaan ,....en de motor op de startmotor rond laten draaien met uitgedraaide bougies ( wel aangesloten )
Vonk vóór en achter waren hetzelfde van kleur en hevigheid , dus dat was oké.
Daarna maar effe me duim op de bougie-gaten gezet , en gestart :
Achter volop compressie , ...maar vóór maar 1 keer druk bij de eerste slag , en daarna bijna niks meer .
Hulzen van de voorste cilinder omhoog ,.....viel zo me afstelbare stoterstang van de inlaatklep eruit zeg
....is het afstel draad-end gebroken
Moet toch aan een nieuwe accu, wat is nu de beste keus? voor een '75 FLH met kickstarter, LxBxH 176 x 105 x 156.
gewoon een "natte" accu of AGM, gel, ik raak een beetje de kluts kwijt met zoveel keus.
Wie heeft een suggestie?
Aangezien hij op de motor van het meissie komt moet hij wel genoeg start vermogen hebben voor de elctrieke start.
Wie stelde dat spul af?